« سری قابل توجه: Breitling Chronomat Reviewچگونه استراتژی بازاریابی خود را برنامه ریزی می کنید »

چگونه می توان یک استراتژی بازاریابی Instagram موفقیت آمیز ایجاد کرد

چگونه می توان یک استراتژی بازاریابی Instagram موفقیت آمیز ایجاد کرد

  شنبه 12 تیر 1400 17:47, توسط نرگس   , 792 کلمات  
موضوعات: آموزش مارکتینگ و فروش

اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی بصری محور است و بیش از یک میلیارد کاربر دارد. کاربران می توانند از طریق Instagram Stories عکس ، فیلم و اطلاعات به اشتراک بگذارند.

مردم از به اشتراک گذاشتن همه چیز ، از مسافرت و غذا گرفته تا فعالیت ها و لباس های روزمره ، لذت می برند.

از نظر تجاری ، اینستاگرام بستری برای اشتراک محصولات و خدمات ، ارائه نکاتی برای صنعت شما و برجسته سازی شخصیت شرکت شما است.

با بیش از 25 میلیون نمایه تجاری در اینستاگرام ، شرکت شما قطعاً باید این بستر را به استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شما اضافه کند.

اگر تجارت شما از قبل در اینستاگرام فعال است ، یک قدم جلوتر از بازی هستید. با این حال ، ممکن است دریابید که ممکن است از چند مرحله اصلی در یک استراتژی موثر بازاریابی اینستاگرام صرف نظر کنید.

اگر کاملاً در بازی اینستاگرام تازه وارد هستید ، به مکان مناسب رسیدید. ما به بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل خواهیم پرداخت: هر آنچه در مورد استراتژی ، ایجاد محتوا ، تعامل با مخاطبان و ردیابی تجزیه و تحلیل های خود باید بدانید.

بیایید به آن برسیم!
فهرست مطالب

1 تعیین اهداف بازاریابی شما
2 مخاطب هدف خود را پیدا کنید
3 ایجاد و برنامه ریزی محتوا
4 با مخاطبان خود درگیر شوید
5 پیگیری Instagram Analytics
6 مطالب پرداخت شده و حمایت شده اینستاگرام
7 افکار نهایی

راهنمای رفتن را دریافت کنید

در یک حمله؟ جای نگرانی نیست - اکنون این راهنما را با خود به خانه ببرید!

این راهنما به شما آموزش می دهد:

چگونه اهداف تأثیرگذار بازاریابی در اینستاگرام را تعیین کنیم.
بهترین روش ها برای ایجاد محتوا و ایجاد یک انجمن.
بینش هایی در مورد چگونگی یافتن مخاطبان هدف
فرصت های ایجاد محتوای پولی و پشتیبانی شده.
نحوه پیگیری عملکرد با استفاده از Instagram Insights.


تعیین اهداف بازاریابی شما

هر استراتژی بازاریابی قوی دقیقاً با همین شروع می شود: یک استراتژی. در حال حاضر تجارت شما برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی چه کاری انجام داده است؟

آیا در شبکه های بزرگ اجتماعی فعال هستید (اینستاگرام یکی از آنهاست)؟

اگر هستید ، یک قدم به عقب برگردید و تلاش های گذشته خود را تجزیه و تحلیل کنید: آیا موانعی وجود دارد که شما را از فروش محصولات یا خدمات بیشتر باز دارد؟

چه قسمت هایی از برنامه بازاریابی قبلی شما آن را خرد کرده و کدام قسمت ها عملکرد چندان خوبی نداشته اند؟

این که بتوانید از این اقدامات اجنبی یاد بگیرید ، ضمن ایجاد یک استراتژی جدید ، به شما در مسیر درست راهنمایی می کند.

پس از ایجاد این موضوع ، باید تلاش های بازاریابی خود را مشخص کنید.

اهداف بازاریابی شما باید بقیه استراتژی بازاریابی تجارت شما را هدایت کند. دیکشنری تجارت اهداف بازاریابی را چنین تعریف می کند: “گروهی از اهداف تعیین شده توسط یک تجارت هنگام تبلیغ محصولات یا خدمات خود به مصرف کنندگان بالقوه که باید در یک بازه زمانی مشخص تحقق یابد.”

بنابراین ، شما به عنوان یک کسب و کار در تلاش هستید که با ارسال فعال و درج در اینستاگرام به نتیجه برسید؟

برای ایجاد هویت تجاری قویتر در شبکه های اجتماعی می خواهید به چه چیزهایی بپردازید؟

مشخص کردن اهداف مشخص برای استراتژی بازاریابی شما را در هدف قرار می دهد و به شما امتیازات ویژه ای برای پیگیری و اندازه گیری پیشرفت آن می دهد.

از آنجا که اینستاگرام یک پلت فرم مبتنی بر خلاقیت است ، اهداف بازاریابی شما ممکن است شبیه به این باشد:


آگاهی از برند را افزایش دهید

فرهنگ شرکت برجسته

ایجاد روابط جدید با مشتریان

تعداد دنبال کنندگان را افزایش دهید

سابق. شرکتی که در به نمایش گذاشتن محصولات خود کار بزرگی انجام می دهد ممکن است در به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر درباره فرهنگ شرکت خود کم داشته باشد. آنها می توانند یک هدف خاص هدف ایجاد کنند تا میزان پستهایی را که برای برجسته کردن کارمندان ، زندگی در محل کار و فرهنگ شرکت اختصاص می دهند ، افزایش دهند.

بزرگترین چیزی که باید در تعیین هدف بازاریابی موردنظر تمرکز کنید این است: خاص بودن داشته باشید. شما می خواهید فرهنگ شرکت را برجسته کنید؟

هدف بازاریابی شما می تواند چیزی شبیه به این باشد: فرهنگ شرکت را با اختصاص سه پست در هفته برای نشان دادن دفتر ، زندگی کاری و کارمندان برجسته کنید.

آیا می خواهید تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید؟ هدف بازاریابی شما ممکن است این باشد: با پیروی از کاربران جدیدی که می توانند به محصول / خدمات ما علاقه مند شوند و ارسال محتوای سنگین تر گرافیکی در خبرمایه ، تعداد دنبال کنندگان را 30٪ افزایش دهید.

با رسیدن به مقابله با اهداف خود ، می توانید به راحتی کنترل کنید که آیا استراتژی شما برای تحقق آنها کار می کند.

اهداف شما لازم نیست که دقیق باشند. با گذشت زمان ، می توانید اهداف اصلی و استراتژی کلی خود را تغییر دهید تا بهترین نتیجه را که دیده اید متناسب باشد و حتی ممکن است اهداف جدیدی را که می خواهید حل کنید اضافه کنید.

کلیدواژه ها: اینستاگرام


فرم در حال بارگذاری ...

آبان 1400
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

جستجو