صفحات: 1 3

  شنبه 30 مرداد 1400 15:30, توسط نرگس   , 892 کلمات  
موضوعات: articles, ورزش

این برند لباس را توسط دوندگان ، برای دوندگان تولید می کند. در این فصل ، آنها یک خط الهام گرفته از غرور را راه اندازی می کنند که 10 درصد فروش آن به کمپین حقوق بشر اختصاص دارد ، که از حقوق LGBTQ+ حمایت می کند.

...

در مسابقه های پر سر و صدا ، یک پیستر یا خرگوش با سرعت سریع در اولین قسمت از دوره حرکت می کند تا از زمان کلی مسابقه سریعتر برای همه اطمینان حاصل شود. مونیکا درویس 47 ساله می گوید: “آنها نژاد خود را فدای خیر دیگران می کنند.” “ایثار آنها به همه دوندگان کمک می کند.”

این یک مفهوم نگران کننده است ، اما مفهومی است که Devreese هنگام همکاری با شریک تجاری خود ، Jill Deering ، در سال 2016 ، خرگوش مارک لباس را راه اندازی کرد. قلب آن خرگوش یک چیز است: یک مارک توسط دوندگان و برای دوندگان.

همانطور که اغلب در مورد مشاغل نوپا اتفاق می افتد ، ایده خرگوش از ارائه محصول موجود از سرخوردگی بیرون آمد. نه تنها Deering و Devreese هر دو دونده مشتاق هستند ، بلکه Devreese یک متخصص مادام العمر در صنعت دویدن است و نزدیک به 20 سال تجربه در مارک هایی مانند adidas و Deckers Outdoor Corporation .

در سال 2015 ، او صاحب یک مغازه تخصصی در حال اجرا با همسرش در سانتا باربارا ، کالیفرنیا بود. در آنجا بود که او بین محصول وارد شده به فروشگاهش و چیزی که دوستانش در حال دویدن در روز مسابقه پوشیده بودند ، ارتباطی نداشت.

“در آن زمان ، همه چیز به سمت ورزش پیش می رفت ، بنابراین بریدگی های دویدن ناپدید شد و با تانک هایی که تا زانو من پایین آمده بود جایگزین شد یا با یک میلیارد بند که زیبا به نظر می رسید ، اما من می گفتم:” چطور می توانید وارد این کار شوید ؟! “” Dereese به یاد می آورد. پوشیدن لباس بر مد متمرکز بود. عملکرد نمی کند اما دونده های مغازه او لباسهای مفیدی می خواستند که در حین حرکت احساس خوبی داشته باشند و ظاهر خوبی داشته باشند.

در آن زمان ، دیرینگ حرفه مسابقه دو رشته ای خود را به پایان رسانده بود و به هشت زن مسابقه جاده ای نخبه پیوست که Devreese هدایت آن را در فروشگاه خود بر عهده داشت. دیرینگ متوجه همان چیزهایی بود که درویسی داشت. “همه چیز بیش از حد طراحی شده و بیش از حد ساخته شده بود.

هیچ چیزی روی ورزشکار متمرکز نشده بود ، و جیل وقتی در خط شروع ایستاد ، متوجه این موضوع شد. ” سپس یک روز ، دیرینگ به Devreese یک ایمیل ارسال کرد: بیایید شرکت خود را راه اندازی کنیم. شما چی فکر میکنید؟ Devreese مجبور نشد دوبار فکر کند. او می گوید: “من از ابتدا 100٪ وارد شدم.” “بیا بریم.”

مسلح به دانش Devreese در مورد آنچه برای ساخت یک محصول لازم است ، این دو کارخانه تا اواسط سال 2015 چندین کارخانه مستقر در لس آنجلس را تشکیل داده بودند. در حالی که این برند از آن زمان به تولید بین المللی گسترش یافته است ، محصول اولیه کاملاً آمریکایی بود به طوری که Devreese مجبور نیست با سفرهای طولانی بین المللی که او را از دو پسر خردسالش در خانه جدا می کند ، سر و کار داشته باشد.

این امر همچنین باعث شده است که جفت بتواند بهترین عناصر طراحی لباس خود را بررسی کند و به راحتی 90 دقیقه برای جلسات حضوری و جلسات عملی به لس آنجلس رفت و آمد کند. “ما می توانیم به عقب و جلو برویم ، کارها را به سرعت انجام دهیم و وقت اضافی را صرف تمرکز بر روی نیازهای دونده ها بدون حاشیه کنیم.”

خرگوش در آوریل 2016 به عنوان مارک پوشاک با پنج محصول برای مردان  و پنج محصول برای زنان  راه اندازی شد. با تشکر از Kickstarter موفق که سال گذشته بیش از 45000 دلار از 322 حامی جمع آوری کرد ، این برند بلافاصله مورد توجه دوندگان سراسر کشور قرار گرفت.

دیوریس می خندد: “دوندگان معتادان دنده هستند.” آنها جدیدترین و بزرگترین را می خواهند و عاشق حمایت از ایده های جدید هستند ، به ویژه در فضایی که اکثر بازیکنان برای همیشه در آن حضور داشته اند. “

علاقه مندان به چرخ دنده یا خیر ، خرگوش به دلیل تمرکز بیش از حد مارک بر نیازهای دوندگان - و مهارت آنها در گوش دادن به جامعه خود ، به رشد خود ادامه داد.

سه لباس مردانه اصلی - Fully Loaded ، Quadzilla و Daisy Dukes - همه دارای یک جیب کلید کوچک در پشت شلوارهای آستری بودند. طی یک دور تولید ، خرگوش تصمیم گرفت جیب را از لباس کوتاه کند. دیوریس اذعان می کند: “ما حریص شدیم.” “ما سعی کردیم کمی پول پس انداز کنیم. ایده بد!”

این هیاهو بلافاصله با دونده های سراسر کشور در نامه نوشت تا به خرگوش بگویند که چقدر از این تصمیم ناراحت هستند. جیب کلید کوچک بود ، اما عواقب آن عظیم بود. خوشبختانه ، خرگوش جامعه آنها را بلند و واضح شنید.

با تشکر از اندازه کوچک و تمایل تیم برای اصلاح دوره ، خرگوش به سرعت بر اساس بازخورد مصرف کنندگان چرخید. آنها جیب کلید را در دورهای بعدی تولید جایگزین کردند.

ارتباط عمیق خرگوش با جامعه در حال اجرا همراه با تمایل آنها برای گوش دادن همچنان آنها را از هم متمایز می کند. نه تنها Deering و Devreese هنوز دونده هستند ، بلکه کل تیم تولیدی آنها نیز دونده هستند.

هنگامی که محصولات بالقوه معرفی می شوند ، آنها به ورزشکاران تحت حمایت خود (مانند آنا فراست و جردن ماری دانیل) ، تیم پایه RADrabbit و اعضای تولید به طور یکسان مراجعه می کنند تا در تحقیق و توسعه کمک کنند. آنها نیز ادامه می دهند


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 23 مرداد 1400 17:58, توسط نرگس   , 1265 کلمات  
موضوعات: آموزش مارکتینگ و فروش

حفظ وب سایت آسان نیست. تماس های متعددی را با سرورها ، پایگاه های داده و سایر سیستم ها انجام می دهد تا همه چیز به درستی کار کند. اگر هریک از این صفحات هک شوند ، صفحات شما در خطر آفلاین بودن ، از دست دادن اطلاعات خود و حتی آسیب رساندن به تصویر برند تجاری شما قرار دارند.

...

امنیت خوب در وب سایت شما همچنین از کاربران شما محافظت می کند. امروزه با وجود بسیاری از اطلاعات آنلاین ما ، اگر بازدیدکنندگان شما هنگام برخورد با تجارت آنلاین شما هدف نقض داده ها قرار گیرند ، می تواند نقض جدی اعتماد باشد.

انتخاب مناسب امنیت وردپرس به شما این امکان را می دهد تا ویژگی های مورد نیاز خود را بدست آورید تا مطمئن شوید همه جنبه های وب سایت شما در برابر حملات ، نشت ها و سایر تهدیدات محافظت می شود.

این امر به شما کمک می کند تا هنگام تکیه بر کسب و کار خود بدون هیچ گونه خطری ، آرامش خود را حفظ کنید.

بیشتر بخوانید: SEO برای SaaS

هنگام انتخاب بهترین افزونه های امنیتی وردپرس به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که هنگام انتخاب هر نوع راه حل دیگر ، باید به ویژگی های ارائه شده توسط افزونه های امنیتی وردپرس توجه داشته باشید. به خاطر داشته باشید که وب سایت شما به چه چیزی نیاز دارد و چه چیزی در دسترس است.

علاوه بر این ، بهتر است به یک افزونه تک با چند ویژگی تکیه کنید تا اینکه چندین افزونه تنها با یک ویژگی اصلی داشته باشید. این امر خطر ناسازگاری و سوء استفاده از منابع سرور را کاهش می دهد.

در زیر ، می توانید با مهمترین ویژگی هایی که هنگام انتخاب بهترین افزونه های امنیتی وردپرس باید به دنبال آنها باشید ، آشنا شوید:

اسکن بدافزار

درست مانند فایلهای معمولی رایانه شما ، وب سایت شما نیز ممکن است به بدافزار آلوده شود. یک افزونه امنیتی وردپرس خوب باید بتواند این مشکلات را در اسرع وقت تشخیص داده و آنها را از بین ببرد.

دیواره آتش

دیوار آتش امنیت دسترسی به وب سایت شما را افزایش می دهد. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که فقط افراد مجاز قادر به اتصال به مهمترین قسمتهای آن ، مانند پنل مدیریت و پایگاه داده شما هستند. این یک ابزار عالی برای جلوگیری از تهدیدهایی مانند حملات و تهاجمات است.

اعلامیه های امنیتی

شما باید بدانید که چه زمانی وب سایت شما در معرض خطر است. افزونه های امنیتی وردپرس نه تنها باید بتوانند از شما محافظت کنند ، بلکه باید در صورت تشخیص تهدید به شما اطلاع دهند. این به شما این امکان را می دهد که تصمیم صحیحی برای مقابله با مشکل بگیرید.

حفاظت از حساب کاربری

بسیاری از مسائل امنیتی را می توان با محافظت مناسب از حساب های کاربری در سایت وردپرس خود ، به ویژه حساب سرپرست ، برطرف کرد. برخی از افزونه ها هنگام استفاده از این اعتبارنامه ها احراز هویت اضافی را مجاز می کنند و ممیزی های ثبت را برای تشخیص نقض احتمالی ارائه می دهند.

7 بهترین افزونه امنیتی وردپرس کدامند؟

تصمیم گیری برای استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس اولین قدم عالی است. با این حال ، شما باید بهترین جایگزین ها را انتخاب کنید که واقعاً می توانند به شما کمک کنند. همانطور که کار بدون هیچ راه حل امنیتی خطرناک است ، نصب افزونه های بد یا بی اثر نیز دشوار است.

در اینجا 7 بهترین افزونه امنیتی وردپرس برای وب سایت شما آمده است:

1.Sucuri

افزونه Sucuri Security WordPress به طور گسترده ای به عنوان یکی از کاملترین راه حل های موجود شناخته می شود. نه تنها فایل ها را رصد می کند و بدافزارها را اسکن می کند ، بلکه در صورت لزوم اعلان های امنیتی و حتی ممیزی فعالیت ها را نیز برای اطمینان از عدم وجود حفره امنیتی در وب سایت شما ارائه می دهد.

حتی می توانید با مشترک شدن در طرح حق بیمه ماهانه 9.99 دلار ، این ویژگی ها را گسترش دهید. سپس ، قفل فایروال را باز کرده و از اتصالات SSL پشتیبانی می کنید ، که به محافظت بیشتر از وب سایت شما کمک می کند.

2. WP Security Audit Log

حفظ سوابق معتبر یک راه عالی برای اطمینان از عملکرد ایمن وب سایت شما است. با استفاده از WP Security Audit Log ، می توانید روی نظارت بر کلیه فعالیت های سایت خود با کیفیت بالا حساب کنید و به شما این امکان را می دهد که متوجه فعالیت مشکوک شوید و حملات احتمالی را قبل از وقوع متوقف کنید.

این همچنین برای عیب یابی مشکلات وب سایت شما ممکن است مفید باشد. برای پیدا کردن خطا و برطرف کردن مشکل ، کافی است به سیاهههای مربوط خود نگاه کنید.

3. Astra

Astra Security Suite یکی دیگر از گزینه های افزونه های امنیتی وردپرس است که به دنبال سوئیت های کامل با توجه به نیاز خود هستید. دارای زمان تنظیم سریع است ، به این معنی که می تواند خود را پیکربندی کند تا بلافاصله بدون نیاز به ورودی شما شروع به کار کند.

از جمله ویژگی های آن می توان به فایروال ، اسکن و حذف بدافزار ، محافظت در برابر حملات DDoS ، پیشگیری از دسترسی سرپرست بی رحم و پشتیبانی از لیست سفید و لیست آدرس های IP و کشورها اشاره کرد.

4. MalCare Security

اگر تمرکز شما بر این است که وب سایت شما عاری از بدافزار باشد ، با انتخاب MalCare Security اشتباه نخواهید کرد. این دستگاه دارای یک اسکنر سریع و قابل اعتماد است که در صورت شناسایی تهدیدها نیز می تواند آنها را حذف کند. کل فرایند سریع و آسان است و نیازی به تنظیمات پیچیده ندارد.

MalCare Security همچنین دارای حفاظت از فایروال و اسکن بدافزار از راه دور است که سرور شما را بیش از حد بار نمی کند. همچنین دارای ابزارهایی برای توسعه دهندگان مانند برچسب سفید و گزارشات مشتریان است.

5. iThemes

iThemes Security ، که قبلاً به عنوان WP Security شناخته می شد ، بر رفع آسیب پذیری های احتمالی و افزایش دسترسی شما برای جلوگیری از تغییرات غیر مجاز در وب سایت شما تمرکز می کند. با بروزرسانی های مکرر آن ، می توانید وب سایت خود را ایمن نگه دارید زیرا سوء استفاده های جدید کشف و وصله می شوند.

در صورت انتخاب نسخه حرفه ای ، ویژگی هایی مانند احراز هویت دو عاملی ، زمان بندی اسکن ، reCAPTCHA Google برای بازخورد ، ضبط اقدامات کاربر و موارد دیگر را باز می کنید. هزینه برنامه Pro 199 دلار در سال است و از چندین سایت پشتیبانی می کند.

6.iThemes Security

اگر می خواهید کاملاً مطمئن باشید که وب سایت شما واقعاً امن است ، می توانید برخی آزمایشات را روی آن انجام دهید. با Security Ninja ، می توانید بیش از 50 آزمایش مربوط به امنیت را انجام دهید ، مانند بررسی هسته وردپرس ، افزونه ها ، تم ها ، دسترسی به فایل ، قدرت رمز عبور کاربر و سایر آسیب پذیری های پایگاه داده.

با این حال ، نسخه رایگان این افزونه فقط نتایج آزمایش را به شما می دهد. برای رفع آن ، باید از Security Ninja Pro استفاده کنید که هزینه آن 29 دلار در سال است.

7. Google Authenticator

اطمینان از عدم دسترسی غیر مجاز به اطلاعات سرپرست برای امنیت خوب وردپرس ضروری است. برای انجام این کار ، می توانید به Google Authenticator by miniOrange اعتماد کنید تا هنگام ورود به سیستم ، یک لایه احراز هویت اضافی اضافه کنید.

حتی فراتر می رود و از افزونه های دیگر وردپرس مانند Woocommerce ، BuddyPress ، bbPress و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

اکنون که بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را برای وب سایت خود می شناسید ، گام بعدی این است که تصمیمات درستی در مورد راه حل های مورد استفاده خود بگیرید.

نیازهای خود را در نظر بگیرید ، ببینید هر راه حل چه چیزی را ارائه می دهد و آن را امتحان کنید. به یاد داشته باشید که حفاظت از داده های وب سایت و همچنین اطلاعات بازدیدکنندگان چقدر مهم است.


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 2 مرداد 1400 11:54, توسط نرگس   , 618 کلمات  
موضوعات: با فناوری

هابلوت که تازه وارد صحنه تماشا شده است ، با قرار گرفتن در لبه طراحی ساعت ، خود را به عنوان یک مارک متمایز کرده است. شرکت ساعت سازی سوئیس در سال 1980 تاسیس شد و از آن زمان در تلاش است تا در هر ساعت خود به نوآوری بپردازد. امروز ، هابلوت در حال ایجاد ساعت های نمادی با الهام از دنیای ورزش است ، از جمله داور بیگ بنگ سال گذشته که برای جام جهانی 2018 ایجاد شده است.

...

10. Hublot Classic Fusion Titanium 511.nx.1170 971084

طبق این مارک ، خط کلاسیک فیوژن ، که در سال 2010 به نمایش درآمد ، “ظریف ترین و ظریف ترین مجموعه” هوبلوت است و “الهام گرفته از اولین ساعتهای هابلوت است که در اوایل دهه 1980 ایجاد شده است.” در حالی که این ساعت برای آقایان سبک طراحی شده است ، این خط برای هر دو جنس در نظر گرفته شده است.

9. Hublot Big Bang Broderie Sugar Skull Fluo Sunflower 343.CY.6590.NR.1211
هابلوت در سال 2005 با مدل بیگ بنگ سر و صدا کرد (نگاه کنید به شماره 8) و سپس پیازهای بیشتری را با مدل های Broderie به ترکیب اضافه کرد. فلسفه طراحی مدل های Broderie ، لوکس بودن و رها شدن از کدهای ثابت بود.

 

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید بهترین مچ بند هوشمند

 

8. Hublot Big Bang Split-Second Ice Ice Black
همانطور که از نام آن مشخص است ، خط Hublot Big Bang قصد داشت تا در اوایل دهه 2000 با معرفی نام تجاری خود ، سروصدای زیادی ایجاد کند. بیگ بنگ ، مشابه Classic Fusion ، ادای احترام به اولین مدل های دهه 80 هابلوت را به جا آورد.

7. Hublot Big Bang Broderie به رنگ سیاه
همانند Suger Skill Fluo Sunflower (شماره 9) ، Broderie با رنگ سیاه با دستبند تزئینی و صفحه گلدوزی شده خود را متمایز می کند. نسخه مشکی این مدل همچنین از یک روکش روکش الماس سیاه نیز برخوردار است.

6. هابلوت 1000857 بیگ بنگ
این ساعت دارای صفحه شماره گیری 48 میلی متری با قاب استیل و قاب کربن است. دارای عوارض تاریخ و کرونوگراف و حرکت خودکار است.

 

بیشتر بخوانید: خرید ساعت دیجیتال دیواری

 

5. Hublot Big Bang 44 MM Steel
این ساعت از یک قاب فولادی ضد زنگ ساخته شده از جنس ساتن ، یک حاشیه ضد زنگ عمودی ساخته شده از جنس ساتن با 6 پیچ تیتانیوم H شکل برخوردار است. صفحه سیاه و سفید مات و کریستال یاقوت کبود با درمان ضد بازتاب است. بند از لاستیک خط مشکی است.

4. بیگ بنگ هابلوت در رز گلد و سنگ فرش
این ساعت دارای یک قاب گل رز رز و حاشیه است که هر دو دارای تزئینات روکش نیز هستند. مواد باند چرم قهوه ای است.

3. Classic Fusion Chronograph Ceramic King Gold
Classic Fusion Chronograph در نظر گرفته شده است که راه حل هابلوت برای یک ساعت مچی مردانه مدرن باشد. هم زیبا ، هم با طراحی زیبا و هم کاربردی ، دارای دو متشکل کننده متقارن است. مدل King Gold به معنای ایجاد حس پیچیده در زمان است.

این ساعت دارای یک جعبه سرامیکی مشکی 45 میلی متری صیقل خورده و تمام شده ساتن ، یک حاشیه طلای کینگ 18K با روکش ساتن ، نوارهای لاستیکی با خط مشکی و یک عدد صفحه فیبر کربن حصیری با کاربردهای روکش طلا است.

2. Hublot Big Bang Evolution
این ساعت مجهز به حاشیه استیل ضد زنگ ، صفحه شماره گیری مشکی ، بند لاستیکی مشکی و عملکرد زمانی است.

1. Hublot Classic Fusion Titanium در Full Pave
مداحان هابلوت که به دنبال درخشش هستند ، نیازی به جستجوی چیزی بیشتر از این ساعت روکش کامل ندارند. همانطور که از نام آن پیداست ، قاب و قاب هر دو از تیتانیوم ساخته شده و با الماس های گرد تنظیم می شوند. صفحه شماره گیری شده نیز با روکش الماس پوشانده شده است و مجموعاً 3.5 CT الماس موجود در این ساعت را تشکیل می دهد.

آیا یک ساعت قابل توجه مانند Hublot دارید که می خواهید آن را بفروشید؟ سکوی حراج آنلاین ما مکان مناسبی برای فروش ایمن ساعت خود و دریافت قیمت برجسته است.


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 26 تیر 1400 17:30, توسط نرگس   , 504 کلمات  
موضوعات: با فناوری

Breitling بیشتر به دلیل کرونوگراف شناخته می شود - در واقع ، این شرکت نقشی حیاتی در تولید اجزای فنی که این پیچیدگی را امکان پذیر می کند ، داشته است. نه تنها متخصصان Breitling فناوری کرونوگراف بیومتریک را اختراع کردند ، بلکه اولین کرونوگرافی خود پیچ ​​در پیچ را نیز به سال 1969 معرفی کردند. باور کنید یا نه ، کرنوگراف ها حتی زودتر از موعد منتشر شدند: این محصول در سال 1941 معرفی شد ، یکی از محبوب ترین ها - و برترین ها است فروش - ساعتهای ارائه شده توسط Breitling.

...

تاریخچه Breitling Chronomat

اولین ساعت Breitling Chronomat در سال 1940 تولید شد ، زمانی که این شرکت موفق به دریافت حق ثبت اختراع برای طراحی خود شد. این ساعت اصلی Chronomat که در اصل به عنوان شماره مرجع شماره 769 Breitling معرفی شده است ، دارای نمایشگر زمان ، عملکرد کرنوگراف و یک پایه کشویی قابل توجه است که همراه با قاب چرخشی ساعت ، به شما امکان می دهد محاسبات را انجام دهند.

 

حتما بخوانید: خرید ساعت دیجیتال دیواری

 

پایه اصلی تراشه Chronomat شامل دو مقیاس مختلف است: مقیاس خارجی در خلاف جهت عقربه های ساعت خوانده می شود ، در حالی که مقیاس داخلی در جهت عقربه های ساعت خوانده می شود. این تفاوت مهمی بین Breitling Chronomat 1941 و رقبای آن بود.

حرکت Breitling’s Venus 175 اولین ساعت کرنوگراف را تأمین کرد. با 17 جواهر ، آن را دست بسته بندی می کردند. ساعت های کرونومات 1941 در استیل و 18 طلای رز طلای موجود بود.

در سال 1952 ، زمان نگاران بریتلینگ با پرتاب Navitimer ، یک ساعت آزمایشی که هنگام پرواز فضایی اسکات کارپنتر پوشیده شد ، تکامل یافت. مانند ساعت اصلی Chronomat ، Navitimer در طول دهه ها به روز شده و همچنان یکی از محبوب ترین ساعت های Breitling است.

طی چند دهه ، Breitling نسخه های مختلفی از گاه نگاران را تولید کرده است. دستاوردهای قابل توجه شامل انتشار اولین ساعت کرونوگراف اتوماتیک در سال 1969 و معرفی اولین کرنوگرافهای کوارتز طی دهه 1970 است.

 

پیشنهاد عالی: راهنمای خرید بهترین مچ بند هوشمند


اوضاع ناخوشایند منجر به ارائه بریتلینگ برای فروش در سال 1978 شد. در آن دوره ، تولید متوقف شد. Breitling در سال 1979 توسط ارنست اشنایدر خریداری شد و تا سال 1980 این شرکت بار دیگر ساعتهای لوکس سوئیسی تولید کرد.

در سال 1984 ، یک نسخه کاملاً جدید از Breitling Chronomat با شماره مرجع 81950 معرفی شد. به عنوان یک ساعت نمایشی به بازار عرضه شد - و تعجب آور نیست که با همکاری تیم نمایش آکروباتیک نیروی هوایی ایتالیا تولید شده است - هنوز هم به عنوان یکی از بهترین فروشندگان شرکت. مرجع Breitling. 81950 تا سال 1990 معرفی شد و مدلهای تولید شده تا به امروز نشانه جزئیات سبک آن است.

در طول سالها بسیاری از مدلهای مختلف Breitling Chronomat معرفی شده اند. ده ها سبک مختلف ، همه با حاشیه وجود دارد که دارای چهار زبانه مسافری است که در ابتدا برای سهولت استفاده ساعت های خود برای خلبانان طراحی شده است. تاچیمترها ، تاج ، کرونوگراف و البته آرم بال دار Breitling از ویژگی های بارز بسیاری از مدل های کرونوگرافی است که از زمان معرفی ساعت به بازار عرضه شده اند. کلیه ساعت های Breitling Chronomat توسط COSC ، موسسه رسمی سوئیس برای آزمایش کرونومتر ، دارای گواهی هستند.


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 12 تیر 1400 17:47, توسط نرگس   , 792 کلمات  
موضوعات: آموزش مارکتینگ و فروش

اینستاگرام یک پلتفرم اجتماعی بصری محور است و بیش از یک میلیارد کاربر دارد. کاربران می توانند از طریق Instagram Stories عکس ، فیلم و اطلاعات به اشتراک بگذارند.

...

مردم از به اشتراک گذاشتن همه چیز ، از مسافرت و غذا گرفته تا فعالیت ها و لباس های روزمره ، لذت می برند.

از نظر تجاری ، اینستاگرام بستری برای اشتراک محصولات و خدمات ، ارائه نکاتی برای صنعت شما و برجسته سازی شخصیت شرکت شما است.

با بیش از 25 میلیون نمایه تجاری در اینستاگرام ، شرکت شما قطعاً باید این بستر را به استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شما اضافه کند.

اگر تجارت شما از قبل در اینستاگرام فعال است ، یک قدم جلوتر از بازی هستید. با این حال ، ممکن است دریابید که ممکن است از چند مرحله اصلی در یک استراتژی موثر بازاریابی اینستاگرام صرف نظر کنید.

اگر کاملاً در بازی اینستاگرام تازه وارد هستید ، به مکان مناسب رسیدید. ما به بازاریابی اینستاگرام برای مشاغل خواهیم پرداخت: هر آنچه در مورد استراتژی ، ایجاد محتوا ، تعامل با مخاطبان و ردیابی تجزیه و تحلیل های خود باید بدانید.

بیایید به آن برسیم!
فهرست مطالب

1 تعیین اهداف بازاریابی شما
2 مخاطب هدف خود را پیدا کنید
3 ایجاد و برنامه ریزی محتوا
4 با مخاطبان خود درگیر شوید
5 پیگیری Instagram Analytics
6 مطالب پرداخت شده و حمایت شده اینستاگرام
7 افکار نهایی

راهنمای رفتن را دریافت کنید

در یک حمله؟ جای نگرانی نیست - اکنون این راهنما را با خود به خانه ببرید!

این راهنما به شما آموزش می دهد:

چگونه اهداف تأثیرگذار بازاریابی در اینستاگرام را تعیین کنیم.
بهترین روش ها برای ایجاد محتوا و ایجاد یک انجمن.
بینش هایی در مورد چگونگی یافتن مخاطبان هدف
فرصت های ایجاد محتوای پولی و پشتیبانی شده.
نحوه پیگیری عملکرد با استفاده از Instagram Insights.


تعیین اهداف بازاریابی شما

هر استراتژی بازاریابی قوی دقیقاً با همین شروع می شود: یک استراتژی. در حال حاضر تجارت شما برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی چه کاری انجام داده است؟

آیا در شبکه های بزرگ اجتماعی فعال هستید (اینستاگرام یکی از آنهاست)؟

اگر هستید ، یک قدم به عقب برگردید و تلاش های گذشته خود را تجزیه و تحلیل کنید: آیا موانعی وجود دارد که شما را از فروش محصولات یا خدمات بیشتر باز دارد؟

چه قسمت هایی از برنامه بازاریابی قبلی شما آن را خرد کرده و کدام قسمت ها عملکرد چندان خوبی نداشته اند؟

این که بتوانید از این اقدامات اجنبی یاد بگیرید ، ضمن ایجاد یک استراتژی جدید ، به شما در مسیر درست راهنمایی می کند.

پس از ایجاد این موضوع ، باید تلاش های بازاریابی خود را مشخص کنید.

اهداف بازاریابی شما باید بقیه استراتژی بازاریابی تجارت شما را هدایت کند. دیکشنری تجارت اهداف بازاریابی را چنین تعریف می کند: “گروهی از اهداف تعیین شده توسط یک تجارت هنگام تبلیغ محصولات یا خدمات خود به مصرف کنندگان بالقوه که باید در یک بازه زمانی مشخص تحقق یابد.”

بنابراین ، شما به عنوان یک کسب و کار در تلاش هستید که با ارسال فعال و درج در اینستاگرام به نتیجه برسید؟

برای ایجاد هویت تجاری قویتر در شبکه های اجتماعی می خواهید به چه چیزهایی بپردازید؟

مشخص کردن اهداف مشخص برای استراتژی بازاریابی شما را در هدف قرار می دهد و به شما امتیازات ویژه ای برای پیگیری و اندازه گیری پیشرفت آن می دهد.

از آنجا که اینستاگرام یک پلت فرم مبتنی بر خلاقیت است ، اهداف بازاریابی شما ممکن است شبیه به این باشد:


آگاهی از برند را افزایش دهید

فرهنگ شرکت برجسته

ایجاد روابط جدید با مشتریان

تعداد دنبال کنندگان را افزایش دهید

سابق. شرکتی که در به نمایش گذاشتن محصولات خود کار بزرگی انجام می دهد ممکن است در به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر درباره فرهنگ شرکت خود کم داشته باشد. آنها می توانند یک هدف خاص هدف ایجاد کنند تا میزان پستهایی را که برای برجسته کردن کارمندان ، زندگی در محل کار و فرهنگ شرکت اختصاص می دهند ، افزایش دهند.

بزرگترین چیزی که باید در تعیین هدف بازاریابی موردنظر تمرکز کنید این است: خاص بودن داشته باشید. شما می خواهید فرهنگ شرکت را برجسته کنید؟

هدف بازاریابی شما می تواند چیزی شبیه به این باشد: فرهنگ شرکت را با اختصاص سه پست در هفته برای نشان دادن دفتر ، زندگی کاری و کارمندان برجسته کنید.

آیا می خواهید تعداد دنبال کنندگان خود را افزایش دهید؟ هدف بازاریابی شما ممکن است این باشد: با پیروی از کاربران جدیدی که می توانند به محصول / خدمات ما علاقه مند شوند و ارسال محتوای سنگین تر گرافیکی در خبرمایه ، تعداد دنبال کنندگان را 30٪ افزایش دهید.

با رسیدن به مقابله با اهداف خود ، می توانید به راحتی کنترل کنید که آیا استراتژی شما برای تحقق آنها کار می کند.

اهداف شما لازم نیست که دقیق باشند. با گذشت زمان ، می توانید اهداف اصلی و استراتژی کلی خود را تغییر دهید تا بهترین نتیجه را که دیده اید متناسب باشد و حتی ممکن است اهداف جدیدی را که می خواهید حل کنید اضافه کنید.

کلیدواژه ها: اینستاگرام


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 22 خرداد 1400 14:04, توسط نرگس   , 902 کلمات  
موضوعات: آموزش مارکتینگ و فروش

اکنون که تحقیقات خود را انجام دادید ، آماده ساختن یک استراتژی بازاریابی برای برنامه خود هستید.

...

1. اهداف خود را مشخص کنید
اهداف مهمترین قسمت برنامه شماست. اگر تحقیق خود را به پایان رسانده اید ، باید بتوانید نقاط ضعف و زمینه های خود را شناسایی کنید.

تنظیم اهداف کمی و کیفی پیرامون این نتایج و همچنین توسعه KPI ضروری خواهد بود. اگر متوجه شوید که برخی از استراتژی ها بهتر از سایر راهکارها عمل می کنند ، به شما کمک می کنند تا یک مسیر روشن تعیین کنید ، ROI بازاریابی خود را درک کنید و تاکتیک های خود را در طول سال هدایت کنید.

اهداف باید قابل دستیابی باشند ، اما آسان نیستند. شما می خواهید مطمئن شوید که در حال تیراندازی برای ستاره ها هستید بدون اینکه سرانجام ناامید و گیج شوید.

2. بدانید چه چیزی شما را منحصر به فرد می کند
اگر می خواهید بر رقابت خود غلبه کنید و ارزش شرکت خود را در بازار تثبیت کنید ، دانستن پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود (USP) و بازاریابی USP بسیار مهم است.

USP شما با مارک و محتوای شما ارتباط نزدیک دارد زیرا این کانالها کانالهای ارتباطی USP شما هستند. ارتباط اصلی است. USP خود را به وضوح مشخص کنید و این کار را اغلب انجام دهید - در وب سایت ، در ایمیل ها ، از طریق تبلیغات و غیره

برای راهنمایی در مورد ساخت USP خود ، به راهنمای نهایی یافتن پیشنهاد فروش بی نظیر خود مراجعه کنید.

3. مطمئن شوید که مارک قدرتمندی دارید
مارک تجاری می تواند سرگرم کننده باشد ، اما همچنین می تواند فریبنده باشد.

مارک تجاری می تواند یکی از قدرتمندترین دارایی های یک شرکت باشد و در صورت اجرای صحیح ، وفاداری مشتری را که آرزوی هر کسب و کاری است تشویق می کند. اما ثبات نام تجاری مهم است.

4. وب سایت خود را بهینه کنید
طراحی وب سایت در استان مازندران چیزی فراتر از یک صفحه اصلی زیبا است.

وب سایت شما اغلب اولین احساسی است که مشتریان بالقوه شما از شرکت شما می گیرند. این بدان معنی است که وب سایت شما باید بیش از زیبا باشد - باید شفاف و کاربردی باشد.

اگر سایت شما شلوغ باشد و پیمایش آن دشوار باشد ، به طور خودکار خریداران بالقوه خود را از دست خواهید داد. فقط به آخرین باری که به یک وب سایت ضعیف طراحی شده و نامرتب مراجعه کرده اید فکر کنید. آیا طولانی ماندی؟ برداشت مستقیم شما از آن شرکت چیست؟

به همین ترتیب ، اگر بازدید کنندگان شما نتوانند بفهمند چه چیزی را می فروشید یا چرا آن را می فروشید ، آنها آنجا را ترک می کنند. تنها کافیست یک کلیک کلیک کنید و آنها در ارائه دهنده بعدی فعال و فعال هستند. غالباً یک لینک مستقیم وجود دارد که اگر برخورد با وب سایت شما دشوار است ، بنابراین مسئولیت رسیدگی به آن برای شرکت شما دشوار است.

بنابراین در پیام های خود روشن باشید. اطمینان حاصل کنید که سایت شما مکانی است که مردم می خواهند در آن اقامت داشته باشند ، نه تنها به دلیل داشتن نگاه خوب ، بلکه همچنین به دلیل یافتن اطلاعات مورد نیاز بازدیدکنندگان به راحتی. یک دانش و روش کامل در پشت طراحی وب سایت وجود دارد از جمله اینکه کجا می توان دکمه ها را در صفحه قرار داد ، کدام محتوا بهترین عملکرد را دارد ، چه رنگی احساسات خاصی را منتقل می کند ، و غیره

5- محتوای لگدکشی ایجاد کنید
اگر تا به حال چیزی در مورد بازاریابی ورودی یا محتوایی خوانده اید ، احتمالاً جمله بیش از حد “محتوا سلطان است” را شنیده اید.

اگرچه ممکن است بیش از حد مورد استفاده قرار گیرد ، اما وقتی صحبت از بازاریابی داخلی می شود ، مکانی عالی برای حضور در آن است. محتوا گوشتی است که خریداران را به خود جلب می کند. این همان چیزی است که گوگل از آن برای جستجوی کلمات کلیدی و جذب کاربران به سایت شما استفاده می کند و خریدار برای جمع آوری اطلاعات و دانش در مورد مشکل خود هنگام سفر خریدار از آن استفاده می کند.

محتوا کلمات نوشتاری است که برای بیان نام تجاری شما استفاده می شود از جمله:

نسخه وب سایت
صفحات فرود الصفحات
ارسال های وبلاگ
خبرنامه ها
پیام های ایمیل
پست های شبکه های اجتماعی


اما فقط داشتن محتوا مهم نیست بلکه محتوای با کیفیت و سازگار است. بازاریابی محتوا عبارت است از ارائه اطلاعات مفید به پایگاه مشتری شما. این در مورد اطلاع رسانی است تا فروش.

به این روش فکر کنید: اگر به صورت هفتگی محتوای وبلاگ هوشمند و تأمل برانگیزی بنویسید که به نوعی مشکلی را حل کند ، به یک س answersال پاسخ دهد یا به سادگی مخاطبان هدف شما را سرگرم کند ، به یک منبع اساسی برای آن خریداران بالقوه تبدیل خواهید شد. آنها بارها و بارها به سایت شما بازمی گردند زیرا شما به آنها خدمات رایگان می دهید ، در عین حال اعتماد ایجاد می كنید و به روش غیر سرزده اهرم برند را ایجاد می كنید.

و هنگامی که آن پیروان وفادار دریافتند که به محصولی که می فروشید نیاز دارند ، حدس بزنید چه کسی به احتمال زیاد آن را از آنها خریداری می کند؟ فهمیدی. آنها به سراغ شما ، شرکتی که به آنها اعتماد دارند خواهند رفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مفهوم مهم ، به بررسی موفقیت آیا آینده سودمندی توسط Jay Baer ، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و استراتژیست رسانه های اجتماعی و محتوا می پردازید.

بنابراین ، محتوای شما برای پرورش مشتری شما در طول سفر خریدار ضروری است. اما برای اینکه این کار را با موفقیت انجام دهید ، باید بدانید چه نوع محتوایی را چه زمانی استفاده کنید.


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 15 خرداد 1400 15:10, توسط نرگس   , 941 کلمات  
موضوعات: articles, آموزش مارکتینگ و فروش

در یک زمان ، بازاریابی اینترنتی فقط یک روش جدید و متفاوت از بازاریابی بود. این فرم جدیدی از رسانه را باز کرده است که در آن کالاها و خدمات می توانند به فروش برسند.

...

اما فقط در چند سال گذشته است که اهمیت بازاریابی دیجیتال چیز دیگری شده است.

این امر به بخشی جدایی ناپذیر از آنچه تجارت نشان می دهد برای مشتریان خود تبدیل شده است.

دیگر داشتن یک وب سایت یا اجرای یک کمپین تبلیغاتی بدون تمرکز کافی نیست.

آیا استراتژی های بازاریابی دیجیتال یکپارچه ای ندارید که برای تجارت شما مفید باشد؟ زمان به همین دلیل علیه شما کار می کند.

با اتصال اینترنت به هر کاری که انجام می دهیم ، اهمیت بازاریابی دیجیتال کاملاً مشخص می شود.

بیایید نگاهی بیندازیم که چرا تجارت شما برای رشد و شکوفایی به بازاریابی دیجیتال نیاز دارد.

1. در جایی که وقت و پول خود را خرج می کنند به افراد برسید

در سال 2019 ، یک کاربر متوسط ​​اینترنت حداقل 7 حساب رسانه اجتماعی دارد. این 5 سال پیش از 3 برابر شده است.

97٪ بزرگسالان آمریکایی زیر 65 سال حداقل یک بار در ماه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. اکثریت قریب به اتفاق آن هر روز.

رسانه های اجتماعی به عنوان وسیله ای برای خدمات به مشتری ترجیح داده می شوند.

اگرچه شرکت ها تا 89٪ پیام های مشتری را نادیده می گیرند.

22٪ از جمعیت جهان از فیس بوک استفاده می کنند. 62٪ از مردم ایالات متحده در آنجا هستند.

76٪ از کاربران فیس بوک و 51٪ از کاربران اینستاگرام روزانه آن را مرور می کنند.


2. سطح زمین بازی کوچک

من قبلاً آن اتفاق را دیده ام. یک شرکت عظیم مانند Walmart وارد شهر می شود و صدها فروشگاه مخصوص محلی را نابود می کند.

استارباکس می چرخد ​​و مغازه های مادر ، قهوه و شیرینی فروشی را می بندد.

ما معادل آن را بصورت آنلاین با آمازون دیده ایم.

رقابت با شناخت نام یا میلیون ها سرمایه گذاری که برای مدیریت بازاریابی و اعتبار انجام می دهند دشوار است.

اینجاست که بازاریابی دیجیتال به چراغ امید کسب و کارهای کوچک تبدیل می شود.


3. بیشتر هدفمند

به عنوان مثال وقتی شما در یک مجله تبلیغ می کنید ، مطمئناً هدف گذاری می کنید. شما می دانید که آیا مخاطبان هدف شما این پست را می خوانند.

شما مقداری موقعیت و اندازه را کنترل می کنید. شما پیام را در برخی از دستورالعمل های ناشر کنترل می کنید.

این تبلیغ ممکن است به بیش از یک میلیون خواننده برسد.

اما در واقع چند درصد از این میلیون هدف شماست؟ یک مجله خاص مد ممکن است شامل 59٪ از زنان بین 35 تا 55 سال باشد.

ممکن است تحصیلات دانشگاهی داشته باشند. آ

و می دانید که آنها به نوع مدی که در مجله ظاهر می شود علاقه مند هستند. اما این یک گروه عظیم جمعیت است.


4. می تواند بیش از حد قابل تنظیم باشد

ما تازه شروع به بحث در مورد اهمیت بازاریابی دیجیتال در رابطه با هدف گذاری کرده ایم.

با بازاریابی از طریق ایمیل ، قسمت مهم دیگر بازاریابی دیجیتال ، می توانید تقریباً سطح فردی را هدف قرار دهید.

ما این را “تکه تکه شدن” می نامیم.

در برخی موارد ، در واقع می توانید به سطح فردی برسید. بازاریاب ها این را “شخصی سازی” می نامند.

72٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند مشاغل از ارتباطات ایمیل استفاده کنند.

این امر به افراد احساس کنترل می دهد که باعث می شود راحتتر از طریق ایمیل و خرید از شما اشتراک کنند.


5. تجزیه و تحلیل پیشرفته تر

واقعاً از عملکرد تبلیغات تلویزیونی چه می دانید؟ اگر چند تست انجام دهید می توانید بهترین زمان پخش آگهی و بهترین زمان پخش را تعیین کنید.

برای کاوش در داده ها می توانید یک گروه متمرکز ایجاد کنید.

اما به طور کلی ، شما فقط می دانید که مطابق آژانس تا کجا پیش رفته است و آیا میزان مشارکت ، فروش یا هدف مشابه بازاریابی را افزایش داده است.

حال ، بیایید نگاهی به اهمیت بازاریابی دیجیتال در مقایسه بیندازیم.


با بازاریابی دیجیتال ، موارد زیر را درباره تبلیغات و کاربران خود می دانید:

این که آیا آنها قبلا آن را دیده اند. با تبلیغات تلویزیونی ، شما چیز زیادی نمی دانید. شاید آنها در آشپزخانه بودند یا تلویزیون بی صدا بود.
اگر با آنها تعامل داشته باشند
اگر آنها آن را دوست دارند
اگر آنها روی آن بمانند
اگر آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید
در صورت نیاز به اقدامات بعدی
اگر در آینده منجر به فروش شود (این مهم در تعیین بهترین روش برای خرج کردن پول است)

همچنین می توانید درباره افرادی که با این تبلیغ تعامل دارند اطلاعات بیشتری کسب کنید:

چه کسی بیشتر به تبلیغات شما علاقه مند است إعلان
اونها چی دوست دارن
چه چیزی احتمال اقدام آنها را بیشتر می کند
چه کسی راحت تر تبدیل می شود
چه کسی بیشتر خرج می کند
آنها به صورت آنلاین چه کار می کنند
از چه اصطلاحاتی برای یافتن آنلاین شما استفاده می کنند
آنها از چه وب سایت هایی بازدید می کنند که آنها را به سمت سایت شما سوق می دهد

پیگیری همه اینها با نرم افزار رایگان تحلیلی مانند Google Analytics بسیار آسان است. یا می توانید با ابزارهای پولی دانش بیشتری کسب کنید.

از مواردی که یاد می گیرید برای کاهش هزینه ها در جایی که بازگشت سرمایه ندارید استفاده کنید.

هزینه ها و تلاش ها را در جایی که بهترین نتیجه را می گیرید افزایش دهید.

برای بهبود نتایج خود به سازماندهی کمپین های خود ادامه دهید.

هنوز می توانید تصمیم بگیرید مقداری پول برای بازاریابی سنتی تهیه کنید. بسیاری از شرکت ها دوست دارند در برنامه بازاریابی خود ترکیبی داشته باشند.

در این حالت ، اهمیت بازاریابی دیجیتال در این است که شما چقدر می توانید هویت مشتری های خود را که به سراغ سایر روش های بازاریابی می روند ، بشناسید.


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 8 خرداد 1400 16:40, توسط نرگس   , 465 کلمات  
موضوعات: با فناوری

بولگاری با ثبت رکورد جدید جهانی خود ، Octo Finissimo Tourbillon Automatic ، ظرافت مردانه معاصر را به سطح دیگری می رساند. این چهارمین باری است که بولگاری رکورد جهانی را برای گروه Octo Finissimo ثبت می کند.

...

Octo Vinissimo Tourbillon اتوماتیک

یک سال جدید دستاورد دیگری برای Octo Finissimo به ارمغان می آورد و Octo Finissimo Tourbillon Automatic جدید رکورد جدیدی ثبت می کند و تنها 3.95 میلی متر ضخامت دارد. این نسخه جدید در اواخر زمان عرضه Octo Finissimo Tourbillon در 2014 ، Octo Finissimo Minute Repeater در 2016 و Octo Finissimo Automatic در سال گذشته ارائه می شود.

کالیبر BVL 288

در مورد این مدل توربیلون اتوماتیک جدید ، خانه برای دستیابی به این درجه از ظرافت که ترکیبی از تجربه استثنایی با احترام به زیبایی خاص و مدلی است که به جایگاه نمادی رسیده است ، مجبور بود راه حل های فنی را در ساخت کلی پیدا کند. این پیشرفت جدید - کالیبر BVL 288 - بر اساس جنبش Finissimo Tourbillon آغاز شده در سال 2014 و با سیم پیچ اتوماتیک از طریق یک نوسان وزن منحنی و منحنی جذاب در قسمت عقب حرکت سرو کار دارد.

این فلز از طلای سفید و آلومینیوم ساخته شده است ، دو فلزی که تراکم متضاد آنها اجازه می دهد تا وزن حلقه به طور خاص یکنواختی در نوسان باشد. این حرکت همچنین شامل یک توربیلون پرنده با سیستم توپی است که به کاهش ضخامت کمک می کند.

کالیبر BVL 288 Finissimo تنها 1.95 میلی متر ضخامت دارد و دارای 52 ساعت ذخیره انرژی است و در یک جعبه تیتانیوم با ماسه صیقلی قرار گرفته است که حرکت اسکلتی کاملاً باز را نشان می دهد و تمام اندام های داخلی آن را در معرض قرار می دهد. Octo Finissimo Automatic Tourbillon همچنین ساعات ، دقیقه و ثانیه های کمی را نشان می دهد. روزنه ای در پشت ساعت که شمایل شکل یافته ای را که در ورودی بوتیک ویا کاندوتی در رم تزئین شده است ، فرصتی برای تحسین توربیلون و وزن مخصوص چرخش هنگام کار فراهم می کند.

همانطور که بولگاری از سال 2014 با عرضه پیاپی Octo Finissimo به وضوح نشان داده است که این یک هنر هنری ساعت سازی است که نوآوری و ظرافت را ارائه می دهد. تولید و تولید یک ساعت فوق العاده نازک یک کار بسیار خاص است. این به هیچ وجه کوچک سازی یک مدل موجود نیست ، به ویژه با معیار Octo Finissimo.

جزییات فنی

حرکت اسکلت اتوماتیک BVL 288 با توربیلون سوار بر مکانیزم تحمل توپ بسیار نازک برای چرخش محیطی
حرکت ضخیم 1.95 میلی متر
ذخیره برق 52 ساعته.
ساعت ها ، دقیقه ها و ثانیه های کوچک
مورد تیتانیوم سندبلاست 42 میلی متر
تماس تلفنی
مورد 3.95 میلی متر ضخامت
کیس باند جامد است و دارای دریچه ای برای نمایش توربیلون است
مقاوم در برابر آب تا عمق 30 متری
دستبند تیتانیوم صیقلی با قلاب تاشو تیغه سه گانه

قیمت و در دسترس بودن: نسخه محدود 50 قطعه ، 120،000 CHF (تقریباً 127،000 دلار)

کلیدواژه ها: ساعت


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 1 خرداد 1400 17:24, توسط نرگس   , 487 کلمات  
موضوعات: با فناوری

ما همیشه از کیفیت Mi Fit قدردانی کرده ایم و غالباً متوجه شده ایم که کیفیت آن از برنامه های همراه برای باندهای تناسب اندام مختلف با قیمت های بالاتر از محصولات Mi Band شیائومی بهتر است.

 

...

افکار ما درباره برنامه Mi Fit تاکنون تقریباً یکسان مانده است. ما فکر می کنیم خوب به نظر می رسد و یافتن داده های مورد نیاز تقریباً آسان تر است.

پیدا کردن دو نقطه داده ، مانند تمرین و اجرای داده های تاریخی ، کمی مشکل بود ، زیرا آنها در نقطه مشخص نبودند. با این حال ، این یک کنجکاوی ساده است.

ما می خواهیم Mi Smart Band 4 را به جای زیر برگه Profile در صفحه اصلی نمایش دهیم. این به ما امکان می دهد تنظیمات ترجیحی را تنظیم کنیم و چهره های پوشیدنی را سریعتر ببینیم.


صحبت از این قرار است ، تعداد زیادی ساعت مچی برای Mi Smart Band 4 وجود دارد که تعداد زیادی از آنها را دوست داریم. تعداد صفحه های تماشای زیادی در اینجا وجود دارد و حتی می توانید با استفاده از عکس های تلفن هوشمند خود چهره های سفارشی ایجاد کنید.


همانطور که برای چهره های سفارشی ، فقط تصویر پس زمینه قابل تغییر است اما شما دارای سه سبک نمایش برای طیف کمی متنوعی از آنچه در صفحه نمایش داده می شود ، هستید.

قابلیت جالب دیگر ، قابلیت شخصی سازی الگوی لرزش Mi Smart Band 4 است. به طور پیش فرض ، دستگاه پوشیدنی بسیار دلخواه لرزش می کند.


این دستگاه توانایی نمایش اعلان های برنامه را دارد ، همچنین شناسه تماس گیرنده ، پیش نمایش پیام های متنی ، ایمیل ها و همه هشدارهای برنامه شخص ثالث را نمایش می دهد. اگر اعلان های زیادی دریافت می کنید ، باید الگوی لرزش ظریف را در Mi Smart Band 4 تنظیم کنید.


این حالت اعلان ها را از یک مزاحمت به یک ویژگی مفید تبدیل کرده است. با این حال ، شما نمی توانید الگوی لرزش متفاوتی را برای برنامه های مختلف یا افراد مختلف تنظیم کنید.

قانون

Mi Smart Band 4 یکی دیگر از محصولات قدرتمند Mi Band Band است. ما نمایشگر ، راحتی و دقت در ردیابی تمرین را دوست داشتیم. Mi Fit هنوز هم بسیار خوب است و توانایی تنظیم الگوهای ارتعاش سفارشی برای اعلان ها یک بخشش الهی است.


با این حال ، تنظیمات پیش فرض Mi Smart Band 4 بسیاری از ویژگی های اساسی را غیرفعال می کند. همچنین حیف است که شیائومی این بار شارژر اختصاصی با کیفیت پایین تری را انتخاب کند. اگر می توانید با این ناراحتی ها زندگی کنید ، Mi Smart Band 4 یکی از بهترین گروههای تناسب اندام ارزان قیمت است که در حال حاضر می توانید خریداری کنید و ارزش آن را دارد که از RP بپرسید. 2،299.

مثبت ها

ردیابی دقیق فعالیت
صفحه ای پر جنب و جوش
مقاوم در برابر شنا
الگوهای لرزش سفارشی برای اعلان ها
ماندگاری مناسب باتری

منفی

شارژر اختصاصی نادرست است
بسیاری از ویژگی های ردیابی به طور پیش فرض غیرفعال هستند

رتبه بندی (از 5)

طراحی: 3.5
قابلیت ردیابی: 4
برنامه همراه: 4
عمر باتری: 4.5
به طور کلی: 4


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 25 اردیبهشت 1400 21:05, توسط نرگس   , 707 کلمات  
موضوعات: آموزش مارکتینگ و فروش

اگر قصد انجام SEO برای وب سایت خود یا وب سایت شخص دیگری را دارید ، برای اطمینان از موفقیت خود باید عناصر خاصی را به دقت پیاده سازی یا اجتناب کنید.

...

سئو چیزی نیست که شما به راحتی از عهده آن برآیید زیرا یک اشتباه ساده می تواند رتبه وب سایت شما را از بین ببرد ، میزان بازدید شما را از بین ببرد ، اختیارات شما را جلب کرده و به مشتریان بالقوه یا پرداخت های آلی آسیب برساند. هر چه شرکت های بیشتری از SEO در وب سایت های خود استفاده می کنند ، رقابت روز به روز دشوارتر می شود.

مخاطبان هدف خود را پیدا کرده و تعریف کنید

قبل از طراحی وب سایت و پیاده سازی سئو ، باید بدانید که مخاطبان شما و شخصیت آنها چه کسانی هستند. تحقیق در مورد شخصیت ، روشی است برای یافتن و معرفی مشتریان شما. به آنها افراد بازاریابی نیز گفته می شود.

تحقیقات کلمات کلیدی را نادیده بگیرید

این یک اشتباه گسترده و خطرناک است که مردم مرتکب می شوند. آنها برخی از کلمات کلیدی را که فکر می کنند مردم بدون تحقیق مناسب از آنها استفاده می کنند ، پیاده سازی می کنند. یافتن و پیاده سازی کلمات کلیدی مناسب برای موفقیت وب سایت شما حیاتی است.

کلمات کلیدی نامرتبط اصلاً نتیجه ای نخواهند داشت. انتخاب یک کلمه کلیدی با حجم جستجوی قابل توجهی پایین ، حتی اگر در رتبه 1 باشد ، بازدید بالقوه شما را افزایش نمی دهد.

تحقیق کلمات کلیدی وب سایت

ما درمورد آنچه نباید انجام دهیم در تحقیقات کلمات کلیدی بحث کردیم. بیایید صحبت کنیم چه کاری باید انجام دهیم؟ قبل از شروع استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی ، یک سند MS Word را باز کنید ، خود را جای مشتری احتمالی خود قرار دهید ، به زبان مورد استفاده آنها ، نقاط درد آنها ، الگوهای جستجوی مورد استفاده آنها فکر کنید و لیستی از سeriesالات مورد نظر خود را بنویسید. در جستجوی گوگل استفاده می شود.

لیستی از بسیاری از خدمات و محصولاتی که دارید ایجاد کنید.

وقتی این کلمات کلیدی را در ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner وارد می کنید ، می توانید متوسط ​​حجم ماهانه جستجو را به همراه روند جستجو مشاهده کنید.

کلمات کلیدی خود را پر کنید

خوب ، اکنون کلمات کلیدی بالقوه دارید و می خواهید آنها را دسته بندی کنید. بهینه سازی در صفحه ضروری است و اجرای کلمه کلیدی در مکان مناسب بسیار مهم است. اما شما نمی خواهید در این کار زیاده روی کنید. بهتر است کلمات کلیدی خود را در وب سایت قرار ندهید تا از مجازات گوگل جلوگیری کنید. پاندا مستقیماً از شما مراقبت می کند.

کلمات کلیدی بالقوه خود را بهینه کنید

چگونه کلمات کلیدی خود را در وب سایت خود بهبود بخشیم؟ مکان های مهمی که برای پیاده سازی کلمات کلیدی خود به آن نیاز دارید عبارتند از عنوان ، توضیحات متا ، محتوا (پاراگراف اول و پاراگراف آخر ارزش بیشتری کسب می کنند) ، برچسب Alt ، عنوان ها ، عنوان های فرعی ، علائم ناوبری و متن پیوند (پیوندهای داخلی با متن لنگر) .

سایت خود را غیرقابل خزش کنید

اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید سایت شما توسط موتورهای جستجو قابل خزیدن است ، در غیر این صورت تمام تلاش های شما بی فایده خواهد بود. سایت شما می تواند از طریق یک خط نادرست در پرونده robots.txt ، یک فایل .htaccess با قالب ضعیف ، خطا در برچسب های متا ، یا به روز نشدن نقشه سایت به منظور کمک به موتورهای جستجو برای خزیدن درست وب سایت شما ، غیرقابل خواندن شود. منویی که ربات ها نمی توانند آن را دنبال کنند ، داشتن یک وب سایت با فلش زیاد ، که باعث می شود جالب به نظر برسد اما برای خزنده های موتور جستجو خیلی خوب نیست.

وب سایت خود را برای موبایل دوستانه قرار دهید

مهم است که بدانید Google برای آسان کردن فهرست وب سایت تلفن همراه شما به راحتی انجام می دهد. به کنسول جستجوی Google بروید. به گزینه قابلیت استفاده از تلفن همراه در بخش بهبودها بروید. ویژگی قابلیت استفاده از تلفن همراه به شما کمک می کند انواع خطاهایی را که Google پیدا می کند و لیست صفحات دارای خطا را بدست آورید.

با اسکن مشکلات ، می توانید وب سایت خود را برای موبایل دوستانه تر کنید.

همچنین باید بررسی کنید که آیا از دسترسی Google به JS ، CSS و سایر قسمتهای کد خود جلوگیری می کنید.

کلیدواژه ها: سئو


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 18 اردیبهشت 1400 18:02, توسط نرگس   , 576 کلمات  
موضوعات: آموزش مارکتینگ و فروش

SEO در صفحه فرآیند بهینه سازی یک صفحه در سایت شما با اجزای جلو و عقب است که به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

...

این اجزا شامل:

محتوای صفحه با کیفیت بالا
عنوان صفحه
سرصفحه ها
توضیحات متا
متن alt متن
نشانه گذاری ساختاری
URL های صفحه
پیوند داخلی
سرعت سایت

برای این مثال ، بیایید روی عناصر کپی گرا مانند محتوای با کیفیت بالا ، عناوین صفحه ، سرصفحه ها ، توضیحات متا و متن-متن تصویر متمرکز شویم.

برای بهبود رتبه بندی SERP خود باید ایجاد کپی صفحه بهینه شده را در اولویت قرار دهید. آنچه می نویسید باید شامل کلمه کلیدی هدف شما باشد ، از لحاظ زمینه با کلمه کلیدی هدف شما مرتبط باشد و به س questionsالاتی که ممکن است کاربران شما داشته باشند پاسخ دهد. در نهایت ، هدف این است که به موتورهای جستجو نشان دهید که به س questionsالاتی که ممکن است کاربر در مورد س haveال داشته باشد پاسخ داده اید.

با این حال ، ویکتور پان ، رئیس سئو فنی در HubSpot ، می گوید همه مواردی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

“این می تواند صفحات فرود آگهی ، صفحات تشکر ، صفحات داخلی فروش و صفحات ورود به سیستم باشد. در صورت فرصت بیشتر از زمان صرف شده ، بهینه سازی برای جستجو را در اولویت قرار دهید و بقیه را روی مشعل قرار دهید. یک بار مشعل پشتی را حل کنید شما می توانید فرایندی را برای کاهش زمان مورد نیاز برای بهینه سازی ایجاد کنید. “

انواع مختلف کلمات کلیدی با حجم کم و زیاد را هدف قرار دهید.

با استفاده از یک استراتژی جستجوی ارگانیک ، هدف قرار دادن کلمات کلیدی که سفر کل خریدار را شامل می شود ، از جمله انواع کلمات کلیدی با حجم بالا و کم ، مهم است.

Braden Becker ، استراتژیست ارشد SEO در HubSpot ، می گوید: “کلمات کلیدی گسترده و با علاقه اولیه تمایل به حجم بیشتری دارند ، در حالی که کلمات کلیدی با علاقه بعدی و یا حتی آماده خرید ، به دلیل خاص بودن مخاطب ، حجم کمتری دارند. بنابراین ، اگر احتمال تبدیل کلمات کلیدی به ترافیک به مشتری یا مشتری بیشتر باشد ، نباید از هدف قرار دادن آن کم کنید. “

در HubSpot ، تیم SEO تحقیقات کلیدی درباره کلمات کلیدی چهار ویژگی وبلاگ در سایت ما (بازاریابی ، فروش ، خدمات و وب سایت) انجام می دهد. آنها ابتدا به دنبال حجم جستجو می گردند ، بعضی از آنها به بیش از 120،000+ و برخی دیگر به میزان 50 جستجو در ماه است.

به گفته فراست ، خلاقیت داشتن با کلمات کلیدی با حجم بالا که هدف قرار داده اید مهم است.

به عنوان مثال ، هنگامی که وی سردبیر وبلاگ فروش HubSpot بود ، محتوایی را اختصاص داد که ممکن است از مباحث معمول ما دور باشد اما از حجم قابل توجهی جستجو برخوردار است. با این حال ، همه پست ها به سوالات مخاطبان ما پاسخ می دادند ، مطابق با ارزش های ما بودند ، و به خوبی تحقیق و جامع بودند.

بعد از دوره های طولانی رشد ، هرس را در نظر بگیرید.

هرس مطالب شما فرآیند کاهش تعداد صفحات ایندکس شده با حذف محتوای قدیمی و بی کیفیت است که به سایت شما ارزشی ندارد.

بکر می گوید ، “هرس” محتوا را پس از دوره های طولانی رشد در نظر بگیرید. هرچه وب سایت ها رشد کرده و مقیاس بندی می شوند ، متوجه می شوید که برخی از محتواها مطابق انتظار عمل نمی کنند. سرعت و عملکرد. سایت خود را برای صفحاتی که میزان خاصی از بازدید ، پیوندها یا پیوندها را کنترل نمی کنند ، بررسی کنید و آنها را لغو انتشار کنید. “

کلیدواژه ها: سئو


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 11 اردیبهشت 1400 19:36, توسط نرگس   , 937 کلمات  
موضوعات: articles, آموزش مارکتینگ و فروش

اعتماد برند بر تبدیل ، وفاداری مشتری ، سئو و موارد دیگر تأثیر می گذارد. به همین دلیل ایجاد اعتماد با به نمایش گذاشتن تخصص طبیعی برند خود در کل استراتژی محتوای خود بسیار مهم است.

...

به عنوان مثال ، اگر شرکت شما لوازم عکاسی می فروشد ، باید بیشتر از مبحث بینایی سنجی به موضوعات مرتبط با عکاسی پایبند باشید.

از منظر جستجو ، موارد بیشتری وجود دارد.

 

احتمالاً شما مفهوم تخصص ، اقتدار و اعتماد (E-A-T) را شنیده اید که مجموعه ای از اصول اساسی برای جستجوی Google است. E-A-T یک سیگنال رتبه بندی مستقیم نیست. با این حال ، بسیاری از عوامل رتبه بندی در الگوریتم Google به منظور اندازه گیری آن به نوعی است. بنابراین ، ارتقا تخصص ، اقتدار و اعتماد شما می تواند به طور غیرمستقیم به نفع یک برنامه SEO سازمانی باشد. مثلا:

افراد بیشتر به محتوای مورد اعتماد خود پیوند می دهند. (گوگل اظهار داشت كه در واقع پیوندها اصلی ترین روش سنجش اعتماد هستند.)
نویسندگان خبره موضوعات را به طور کامل تری پوشش می دهند ، بدین معنی که احتمالاً بیشتر به عنوان های مرتبط و عبارات کلمات کلیدی مشترک اشاره می کنند.
Google همچنان درک خود را از موجودیت ها بهبود می بخشد که به آنها کمک می کند نویسندگان مشهور را بشناسند.

این مهم به ویژه هنگامی ایجاد می شود که شما برای افرادی که ممکن است هنوز از برند یا محصول شما اطلاعاتی نداشته باشند ، محتوا ایجاد می کنید.

بعضی اوقات ، وقتی حجم جستجو را در پشت یک پرسش از بالای قیف مشاهده می کنید ، می تواند بزرگ شود. یک بررسی روده ای ساده اما موثر: آیا واقعاً منطقی است که برند من در این مورد صحبت کند؟ اگر اینگونه نباشد ، باید زاویه ای را به هم متصل کنید یا به دنبال فرصتی دیگر باشید.

پاسخ احساسی برانگیخته کنید
یک استراتژیست محتوای هوشمند می فهمد که تأثیرگذارترین محتوا در سطح ناخودآگاه کار می کند.

به همین دلیل است:

مغز انسان به طور ناخودآگاه در هر ثانیه 11 میلیون بیت اطلاعات حسی را پردازش می کند. این را فقط با 40 بیت در ثانیه در سطح آگاهانه مقایسه کنید. در واقع ، پروفسور هاروارد جرالد زالتمن تخمین می زند که 95٪ تصمیمات ما ناخودآگاه گرفته می شود.

بنابراین چگونه می توانید ضمیر ناخودآگاه مشتریان خود را کنترل کنید؟

احساسات.

آنتونیو داماسیو ، متخصص مغز و اعصاب افرادی را که به دلیل آسیب مغزی قادر به احساسات نبودند ، مورد مطالعه قرار داد. این افراد برای تصمیم گیری تلاش می کردند زیرا بین گزینه ها بی وقفه تردید می کردند. به عبارت دیگر ، انسان ها برای اقدام به احساسات نیاز دارند زیرا تصمیمات خود را بر اساس احساسات بنا می کنیم.

احساسات همچنین تعامل بالاتر را به همراه دارد. جونا برگر ، استاد بازاریابی در دانشکده وارتون ، توضیح داد که افراد به احتمال زیاد مطالبی را به اشتراک می گذارند که باعث واکنش احساسی می شود.

بنابراین محتوای احساسی باعث جلب توجه کاربران می شود ، اقداماتی را به دنبال دارد و به اشتراک گذاری را ترغیب می کند. علاوه بر این ، همه این موارد یک دستورالعمل برای بدست آوردن بک لینک طبیعی است که دید آلی را بهبود می بخشد.
تقویم مطالب

تقویم محتوایی بسیار بیشتر از یک برنامه ساده است. این همچنین یک ساختار سازمانی است که تیم محتوای شما را با تاکتیک ها و اهداف گسترده بازاریابی شما هماهنگ می کند.

یک تقویم محتوای موثر باید هر رسانه را به S.M.A.R.T شما متصل کند. اهداف ، بنابراین می توانید عملکرد را ردیابی کنید. همچنین به شما کمک می کند مواردی که احتمالاً بیشترین تأثیر را دارند را در اولویت قرار دهید.

در حالت ایده آل ، تیم داخلی شما به راحتی از طریق تقویم تحریریه در دسترس خواهد بود ، اما اطمینان حاصل کنید که از رمز عبور محافظت شده باشد. آن را تمیز و قابل تمیز نگه دارید تا ببینید چه چیزی منتشر کرده اید ، چه چیزی هنوز در مرحله کار است و چه چیزی در مشعل پشتی وجود دارد.

برای محتوای متمرکز بر کلمات کلیدی ، بهتر است به هر نمره بهینه سازی موتور جستجو از ابزارهای جستجوگرها مانند Clearscope ، Yoast یا سایر موارد نیز توجه داشته باشید.

تقویم محتوایی شما را مرتب و منظم نگه می دارد تا به اهداف خود برسید ، بنابراین بدون نیاز به زیاده روی ، به اندازه لازم اطلاعات وارد کنید.

تقویت محتوا
استراتژی محتوای ما با زدن “انتشار” پایان نمی یابد. به این فکر کنید: شما برای تولید محتوای جذاب که انتظار دارید نتیجه خوبی کسب کنید ، هزاران وقت و پول صرف کرده اید. بنابراین یک بار آن را به اشتراک نگذارید و به سراغ پروژه بعدی بروید.

درعوض ، تقویت را در طرح محتوای خود قرار دهید. به اشتراک گذاری چندین بار پست در چندین سیستم عامل اجتماعی. ارتباطات وبلاگ نویسان را با ناشران آنلاین و حتی مشاغل دیگر برای تبلیغ پست ها ، گرافیک ها یا فیلم های وبلاگ خود اجرا کنید. از اجرای تبلیغات پولی نیز نترسید. فقط مطمئن شوید که ROI را قبل از غواصی درک می کنید.

تقویت کلید اصلی ایجاد ترافیک بیشتر در وب سایت است. اگر در زمینه ارتقا content و توزیع محتوا هوشمند باشید ، تأثیرات متفاوتی از تلاش های بازاریابی خواهید دید. یک نشریه ممکن است آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد ، که به نوبه خود سپس آن را با شبکه های شخصی خود و غیره به اشتراک می گذارند.

موفقیت محتوا را بسنجید

بنابراین شما استراتژی سطح بالای محتوای خود را ترسیم کرده اید ، اهداف مشخصی را تعیین کرده اید ، مخاطبان خود را شناسایی کرده اید ، یک خط لوله برنامه ریزی کرده اید ، قطعات جداگانه را اجرا کرده و آنها را به مخاطبان مناسب ارتقا داده اید.

اکنون وقت اندازه گیری موفقیت است تا بتوانید تکرار و پیشرفت کنید. KPI شما باید موفقیت را از نظر هدف بازاریابی تعریف کند. بنابراین ، اگر به نرخ تبدیل اهمیت می دهید ، آن را وارد کنید.

کلیدواژه ها: سئو


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 4 اردیبهشت 1400 19:07, توسط نرگس   , 947 کلمات  
موضوعات: articles, آموزش مارکتینگ و فروش

اگرچه نمی توانید نحوه تفکر و عملکرد موتورهای جستجو را کنترل کنید ، اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش شانس حضور وب سایت خود در نتایج جستجو انجام دهید.

...

اینجاست که سئو می آید ، یعنی همسویی وب سایت شما با فاکتورهای مختلف رتبه بندی Google. در این پست ، من قصد دارم به:

تفاوت عوامل رتبه بندی فنی ، درون صفحه ای و خارج از صفحه را توضیح دهید.
10 فاکتور برتر رتبه بندی Google را که می توانید وب سایت خود را برای آنها بهینه کنید ، مشخص کنید.
برای بهبود رتبه خود هر یک از فاکتورهای رتبه بندی را همراهی کنید.

اما ابتدا بیایید اصول فاکتورهای رتبه بندی را مرور کنیم تا دانش بنیادی خود را تثبیت کنیم.

عوامل رتبه بندی چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بندی هرچه بیشتر در نتایج ارگانیک موتور جستجو است. هنگام صحبت در مورد جستجو ، ما از اصطلاح “ارگانیک” برای اشاره به نتایج جستجوی پرداخت نشده استفاده می کنیم. این تفاوت با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (یا PPC) است که یک استراتژی است که بر تولید ترافیک پولی متمرکز است.

انواع فاکتورهای رتبه بندی گوگل

قبل از اینکه وارد 10 فاکتور برتر رتبه بندی Google شویم که می توانید صفحات وب سایت خود را بهینه کنید ، ابتدا انواع مختلف را مرور کنیم. بازاریابان معمولاً از نظر عوامل رتبه بندی درون و خارج از صفحه صحبت می کنند ، اما در واقع سه گروه وجود دارد:

عوامل رتبه بندی خارج از صفحه: این موارد توسط Google در جای دیگری از سایت شما اندازه گیری می شوند و در درجه اول شامل بک لینک هستند.
عوامل رتبه بندی درون صفحه ای: این موارد عمدتا مربوط به کلمات کلیدی و کیفیت اطلاعاتی صفحات شما هستند.
فاکتورهای رتبه بندی فنی: این فاکتورها در سایت شما نیز اندازه گیری می شوند ، اما در مقایسه با صفحات جداگانه بیشتر به عملکرد کلی آن مربوط می شوند.


1. سرعت سایت و صفحه

هیچ کس وب سایتی را که بارگیری آن برای همیشه طولانی باشد دوست ندارد و اگر می توانید از موتورهای جستجو بپرسید که نظر آنها چیست ، آنها موافقت می کنند. به همین دلیل داشتن وب سایتی که سریع و بدون مشکل بارگیری می شود ، یکی از ملفه های اصلی SEO فنی است.

2. قابلیت استفاده در موبایل

Google هنگام جستجوی وب سایت ها از نمایه سازی همراه اول استفاده می کند. این بدان معنی است که موتور جستجو هنگام ارزیابی یک صفحه ، عمدتا از نسخه موبایل یک وب سایت استفاده می کند.

حتی اگر نسخه دسک تاپ سایت شما بی عیب و نقص باشد ، اگر سایت برای موبایل بهینه نشده باشد ، رتبه بندی موتور جستجوگر شما می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد. همیشه صفحات وب خود را پیش نمایش کنید تا اطمینان حاصل کنید که در انواع مختلف دستگاه ها ، نه فقط در دسک تاپ ، به راحتی در دسترس هستند.

3. پیوندهای داخلی

همانطور که قبلا ذکر شد ، موتورهای جستجو با خزیدن و نمایه سازی محتوای مختلف در وب سایت شما کار می کنند. خزنده ها از پیوندهای داخلی به عنوان سیگنالی استفاده می کنند که به آنها در تحلیل و نمایه سازی صحیح این اطلاعات کمک می کند.

اصطلاح “پیوندهای داخلی” به هر پیوندی اشاره دارد که به یک صفحه داخلی در وب سایت شما اشاره دارد.

4. هدف قرار دادن کلمات کلیدی

کلمات کلیدی در مرکز یک استراتژی م SEOثر SEO قرار دارند. اینها اصطلاحات جستجو هستند که مردم هنگام رفتن به موتور جستجو برای یافتن آنچه که دنبال آن هستند استفاده می کنند. قبل از شروع تولید محتوا برای وب سایت خود ، انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی بسیار مهم است.

در یک نظرسنجی اخیر انجام شده توسط Directive ، 78٪ از بازاریابان تحقیق در مورد کلمات کلیدی را به عنوان عملی با تأثیر بالا برای رانندگی در ترافیک جدید شناسایی کردند. فرایند تحقیق به شما امکان می دهد مطالب مخاطب خود را بهتر جستجو کنید و محتوایی ایجاد کنید که مستقیماً به این سeriesالات جستجو بپردازد.

5. برچسب های عنوان و هدر

پس از دانستن کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، مهم است که آنها را در مکان های خاصی از صفحه مانند برچسب های عنوان و عنوان وارد کنید. موتورهای جستجو از این برچسب ها استفاده می کنند تا بفهمند صفحه در چه زمینه ای است و آن را به صورت مناسب نمایه می کند.

عنوان عنوان همان چیزی است که در صفحات نتایج جستجو بیشترین نمایش را دارد (به زیر مراجعه کنید).
6. توضیحات متا

توضیحات متا یک توضیح کوتاه است که در کد HTML صفحه وب شما زندگی می کند. اگرچه در خود صفحه ظاهر نمی شود ، اما در نتایج جستجو نمایش داده می شود. در تصویر زیر ، توضیحات متای مشاهده شده در متن خاکستری روشن را مشاهده می کنید.

7. متن alt متن

اگر تا به حال در Google Images هر چیزی را جستجو کرده اید ، احتمالاً می توانید حدس بزنید که یک مولفه SEO در تصاویر نیز وجود دارد. هر تصویری در وب سایت شما دارای متن-alt است که از آن به عنوان برچسب-alt نیز یاد می شود.

8. ساختار URL

ممکن است ساده به نظر برسد ، اما نحوه ساختار URL های صفحه شما تاثیری در رتبه بندی موتور جستجوگر شما دارد. یک URL درهم و برهم با نویسه های مختلف کار خوبی در کمک به موتورهای جستجو برای یادگیری صفحه نمی کند.

از طرف دیگر ، یک URL که از یک ساختار ساده پیروی می کند ، مختصر است و از کلمه کلیدی هدف استفاده می کند - اکنون این یک URL مناسب SEO است.

9. کیفیت اطلاعات

تا زمانی که کاملاً همیشه سبز نباشد ، بیشتر مطالب با گذشت زمان ارزش خود را از دست می دهند. بپذیریم که ، “نکات برتر 2018″ شما دیگر این مورد را برای مخاطبان شما کاهش نمی دهد. ما می دانیم که روند جستجو در Google با گذشت زمان تغییر می کند.

کلیدواژه ها: سئو


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 28 فروردین 1400 17:58, توسط نرگس   , 883 کلمات  
موضوعات: articles, با فناوری

ساعت دیجیتال مقاوم در برابر ضربه و آب نیکسون Regulus

دیده بان ساده و در عین حال خارق العاده ، Nixon Regulus Water And Shock-Resistant Watch یک ساعت است که با همکاری عوامل عملیات ویژه ایالات متحده طراحی شده است. این یک ساعت دیجیتالی سنگین است که مطمئناً دوام خواهد داشت و می تواند در طول عملیات نظامی به شما کمک کند. با این وجود ، برای غیرنظامی که چیزی ساده را انتخاب می کند و می تواند در برابر شرایط شدید یا ورزش بازی کند ، بسیار مناسب خواهد بود.

...

این دارای یک کیس TR90 تزریق سفارشی مقاوم در برابر آب 100 متر با حاشیه فولاد ضد زنگ و فولاد ضد زنگ ، قاب پیچ عقب است. هل دهنده های پلی کربنات آن که در ساعت شش و نه قرار دارند ، به همان اندازه در برابر آب مقاوم هستند. همچنین ضد ضربه است.

این یک کریستال معدنی سخت شده ضد خش است. بند این ساعت یک تزریق سفارشی مخروطی شکل و نوسان دار TPU 80 است. دارای یک بافت جریان آب در سمت پایین و یک حلقه قفل دار اختراع شده Nixon است.

از عملکردهای این ساعت می توان به زنگ هشدار ، کرونوگراف دوگانه ، حالت بی صدا و روشنایی قابل تنظیم برای نمایشگر دیجیتال سیاه آن اشاره کرد. عمر باتری آن می تواند تا پنج سال طول بکشد.

بررسی G-Shock GBX100
بیایید با آنچه ما را به نوشتن این مقاله القا کرده است - سری G-Shock GBX100 - شروع کنیم. در حالی که G-Shock مطمئناً چندین ساعت مجهز به نمودارهای جزر و مد و داده های خلق و خوی تولید کرده است ، GBX100 جدیدترین ساعتهای مجهز به برخی ویژگی های عالی است که موج سواران از داشتن آنها خوشحال می شوند. در اینجا یک بررسی سریع از این ساعت جزر و مد خارق العاده و آنچه باید انتظار داشته باشید اگر دست خود را در یک ساعت قرار دهید ، آورده شده است.

مانند تمام ساعت های G-Shock ، مدل GBX100 از یک نمایشگر دیجیتال بهره می برد که با استفاده از دکمه های سنتی (5 در این مدل) که در اطراف حاشیه قرار دارند ، کار می کند. GBX 100 هر چند فقط از نمایشگر LCD معمولی شما برخوردار نیست. نه ، این ساعت G-Shock از LCD MIP (حافظه در Pixel) با وضوح و کنتراست بسیار بهتر بهبود یافته بهره می برد و آن را در مقایسه با صفحه های LCD استاندارد بسیار خوانا می کند.

GBX 100 با ساختاری مقاوم ، بزرگ و مدرن G-Shock ارائه می شود. این شکل ظاهری در مدل G-Shock GBX 100 ، البته با برخی از پیشرفت های قابل توجه ، حفظ شده است. در وهله اول ، این کیف ترکیبی از رزین و فولاد ضد زنگ است و با شکل مربع ، شبیه ساعت های کلاسیک OG G-Shock دهه 80 ساخته می شود. این مطمئناً برای کسانی که عاشق یکپارچهسازی با سیستمعامل هستند و از طرفداران ساعتهای 90 هستند ، بسیار عالی خواهد بود.

ابعاد این رزین و فولاد ضد زنگ دارای قطر 46 میلی متر و ضخامت 14 میلی متر است ، این یک اندازه گیری کاملاً استاندارد برای ساعت G-Shock است. طراحی کلی این کیس نیز تا حدودی شبیه سری G-Shock’s high-end 5000 است که به تعادل و راحتی خود مشهور است. این مکان بدی برای الهام گرفتن نیست.

ساعت دیجیتال کرونوگراف Pulsar World Time
ساعت مچی کرنوگراف Pulsar World Time ChronographBlack Ion-Plated Stainless Steel و Polyurethane برای افرادی فعال که مایل به داشتن لباس کلاس در لباس خود هستند در حالی که هنوز هم برای انجام ورزش یا ورزش کارایی دارند ، مناسب است. از بند گرفته تا نمایشگر دیجیتال ، از طراحی کاملاً مشکی برخوردار است که از مد نمی افتد. این یک ساعت شیک است که می تواند با هر لباسی مطابقت داشته باشد.

از ویژگی های ورزشی آن می توان به 99 ساعت حرکت کوارتز دقیق کرونوگراف تا 1/100 ثانیه با یادآوری حافظه و 100 متر مقاومت در برابر آب برای شنا و غواصی اشاره کرد.

این برنامه همچنین یک تقویم ، یک زنگ هشدار پنج کاناله و زمان جهانی را برای 39 شهر فراهم می کند.

این یک نمای بیرونی ناهموار دارد که می تواند با فعالیت های فرد فعال هماهنگ باشد و در عین حال ، باعث راحتی سایش می شود ، زیرا از یک کیف فولادی ضد زنگ روکش یونی سیاه و سفید ، دارای یک محافظ پیچشی ، ضد خش است پنجره شماره گیری کریستال معدنی و باند ساعت پلی اورتان.

ساعت خورشیدی کاسیو G-Shock Rangeman
مجهز به ساعت رزین Multi-Band 6 Rangeman Tough Solar Digital ، یک ساعت بزرگ که نمونه ای از دوام و قابلیت اطمینان یک G-Shock معمولی است. G-Shock به دلیل ساعت های دیجیتال معروف است و مترادف با سختی است. بنابراین جای تعجب نیست که یک ساعت G-Shock آن را در لیست ما قرار داده است.

اما حتی بهتر ، زیرا به راحتی بی نظیری از زمان سنجی اتمی Multi-Band 6 اختصاصی Casio کمک می کند و همچنین از نور نیز بهره می برد.

طبق معمول ، یک ساعت G-Shock با مقاومت در برابر ضربه تقویت می شود. و در برابر 200 متر مقاوم در برابر آب است. این یک ساعت آماده برای ماجراجویی است ، زیرا مجهز به قطب نما دیجیتال ، ارتفاع سنج ، فشارسنج ، دماسنج و نمایشگر طلوع و غروب خورشید است.

از دیگر ویژگی های موجود در آن پنج زنگ هشدار روزانه با یک زنگ تعویق ، یک تقویم کامل تا سال 2099 ، یک کرونومتر 1/100 ثانیه ای ، تایمر و زمان جهانی است ، از جمله 48 شهر + زمان جهانی هماهنگ (UTC) و اجازه می دهد تا تابستان روشن شود و خاموش علاوه بر این ، در این ساعت می توانید بین یک قالب 12 یا 24 ساعته برای نمایش زمان انتخاب کنید.

کلیدواژه ها: ساعت, ساعت زنانه


فرم در حال بارگذاری ...

  یکشنبه 8 فروردین 1400 21:32, توسط نرگس   , 340 کلمات  
موضوعات: articles, با فناوری

آیا شما فردی هستید که همیشه به یک گروه کاملا سیاه بروید؟ این ساعت جالب ممکن است با سلیقه فانتزی شما سازگار باشد.

...

همانطور که از نام آن پیداست ، شما می توانید این گوهر نادر را فقط در فروشگاه های زنیت فیزیکی تهیه کنید. علاوه بر این ، شیک ترین و عجیب ترین قطعه در این لیست است.

این ساعت دارای بسیاری از ویژگی های عالی است. برای اولین بار ، این یک عملکرد کرونوگراف 1/100 ثانیه ای با دو شماره گیر دارد.

قسمت بالا و سمت راست شامل ردیاب 30 دقیقه ای است ، در حالی که قسمت پایین مرکزی دارای ردیاب 60 ثانیه ای است. بعلاوه ، این دارای یک نشانگر ذخیره نیرو در موقعیت 12 ساعت است.

با ترکیب لهجه های آبی که زنیت عملاً با آن شناخته می شود ، این قطعه نام تجاری را در ارتفاعات بیشتری قرار می دهد. این ساعت مانند مدل دوم فوق الذکر دارای بند چرمی تمساح مشکی است.

تنها تفاوت این است که این یکی از لاستیک های سیاه و سفید است ، در هر دو طرف با دوخت های آبی سلطنتی همراه است. کیف سرامیکی آن ساعت را به یک ساختار زیبا و در عین حال مقاوم تبدیل می کند.

علاوه بر این ، نشانگرهای ساعت و عقربه ها از هر دو بخش SuperLuminova black SLN و روتنیم استفاده می کنند.

برای طرفداران ساعتهای پیچیده با عملکرد بالا ، Zenith El Primero 21 Boutique Edition 49.9001.9004 / 78.R915 بسیار ضروری است.

گذشته از اینکه این ساعت فقط در 250 قطعه تولید شده است ، طرح مدرن و نامتعارف آن نیز یکی از دلایل اصلی تهیه آن است.

افکار نهایی

به طور کلی ، El Primero اثبات زنده بودن درخشش مداوم زنیت در مورد ساعت سازی افسانه ای است. جنبش El Primero علیرغم موانعی که در تولید آن در روزهای بحران کوارتز ایجاد شده است ، به ما نشان داد که چگونه فرکانس در تولید ساعتهای کرونوگراف کاملاً مطابق و دقیق که بیش از حد انتظار هستند ، نقشی اساسی دارد.

Zenith با تلاش مداوم خود برای نشان دادن نوآوری و طراحی های آرواره در هر مجموعه ، همیشه مارکی خواهد بود که همه می توانیم به آن اعتماد کنیم.

کلیدواژه ها: ساعت


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 20 دی 1399 14:02, توسط نرگس   , 1469 کلمات  
موضوعات: با فناوری

ویژگیهای مهم برای خرید بهترین مچ بند هوشمند

طول عمر و شارژ باتری مچبند

ساعت‌هایی که از صفحه‌های بزرگ و رنگی برخوردار می‌باشند, غالباً زودتر از دیگر گونه‌های دیگر شارژشان تمام می‌شود و شما می‌بایست به‌طور متوسط هریک روز در میان باتری آن را شارژ نمایید.

...

قیمت مچ بند هوشمند

فراموش نکنید که ارزش هر چیزی بسته به تجهیزات و جنسی است که در تولید آن به عمل رفته است و توصیه می‌کنم گذشته از اقدام به تهیه بهترین مچ بند هوشمند در آغاز مقداری در زمینه‌ی نیازها و انتظاراتی که از این قبیل گجت های هوشمند دارید, توجه نمائید.

محاسبه شرایط تناسب بدن

یکی‌از خصوصیت‌های حیاتی این مچ بندها اندازه‌گیری همیشگی حالت تن درستی بدن شما می‌باشد. سطح کالری جذب‌شده, تعداد تپش قلب و همینطور اندازه حرکات ورزشی انجام‌یافته مثل دویدن, دوچرخه‌سواری و حرکات هوازی را نشان می‌دهند.

یکی‌از پارامترهای با اهمیت در هنگام تنظیم مچ بند هوشمند دستگاه توجه اندازه‌گیری آن هست که تمام کارها را به طور ظریف برای شما بیان نماید. مچ‌بندهایی که دارای میزان گیری اندازه ضربان قلب می‌باشند با توجه بیشتری کلیه کارهای ورزشی را تثبیت می‌نمایند.

تهیه و خرید مچ بند هوشمند یک توصیه مطلوب برای اهالی ورزش و تمامی کسانی است که رغبت دارند یک گجت هوشمند پوشیدنی شیک داشته باشند. درصورتی‌که خرید مچبند هوشمند انجام دهید می‌توانید بر ملاک‌های تن درستی بدن خویش ارزیابی کرده و از آنها مطلع گردید.

منبع» راهنمای خرید بهترین مچ بند - کوک باش

 

مچ بند هوشمند فناوری نسبتاً نوپایی است که به‌سرعت در حال گسترش و فراگیر شدن بین طرف‌داران ابزارهای هوشمند است. این ابزار را فیتنس تِرَکِر (ردیاب سلامتی)، مچ‌بند یا دست‌بند هوشمند نیز می‌نامند. همان‌طور که از نام آن پیداست، این فناوری دور مچ بسته می‌شود و کاربرد آن در زمینۀ ورزش و سلامت است. اما کاربردهای آن به این حوزه محدود نیست و محصولات جدید ویژگی‌هایی مختلف در آن گنجانده‌اند که در ادامۀ مطلب با آن ها آشنا می‌شویم.

این محصولات مانند سایر ابزارهای دیجیتال مدل‌ها و برندهای مختلفی دارند که برای کاربردهای مختلف عرضه شده‌اند. بخش دیگری از ادامۀ مطلب به انواع و مقایسۀ آن‌ها اختصاص دارد. اگر ورزشکار هستید یا قصد دارید با جدیت ورزش را شروع یا دنبال کنید، حتی اگر فعالیت شما به پیاده‌روی و دویدن محدود است، مچ بند هوشمند انتخابی است که حتماً باید در نظر بگیرید. اگر اهل ورزش نیستید، خواندن این مطلب را پیشنهاد می‌کنیم چون آشنایی با این فناوری باعث ترغیب شدن به سمت سلامت و فعالیت خواهد شد. در نهایت بهترین مدل‌ها را برای کاربردهای گوناگون معرفی خواهیم کرد.


مچ بند هوشمند چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

مچ بند هوشمند چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

اگر بخواهیم پاسخی کوتاه و جامع به پرسش مچ بند هوشمند چیست بدهیم، می‌توان گفت که مچ بند هوشمند کامپیوتر هوشمند و کوچکی است که برای رهگیری وضعیت سلامت و ورزش دور مچ افراد بسته می‌شود. بسته به مدل و برند، برخی مچ‌بندها دارای ویژگی‌هایی مانند ارتباط‌هایی ویژه هستند که در بخش‌های بعدی همین مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

برخی مچ‌بندهای هوشمند فقط و فقط کاربرد ورزشی دارند و به دستگاه‌های هوشمندی مثل موبایل یا تبلت متصل نمی‌شوند. برخی دیگر در عین بررسی اطلاعات مختلف سلامت و ورزش، می‌توانند اعلان‌هایی هوشمند نیز بفرستند. انواع آن‌ها دارای جی‌پی‌اس هستند که بخش اساسی بررسی سلامت است.

پیش از آن‌که سراغ معرفی انواع پیشنهادی مچ‌بندهای هوشمند برویم، نیاز است در مورد آن‌ها بیشتر بدانیم تا با توجه به نیاز خود بهترین مچ بند هوشمند را انتخاب کنیم.


انواع مچ بند هوشمند برای چه کسانی مناسب است؟

به این پرسش به دو شکل می‌توان پاسخ داد: اول این‌که دستگاه موردنظر شما برای چه فعالیتی مناسب است، دوم این‌که با توجه به فعالیت‌های فعلی، کدام دستگاه بهترین است. پاسخ به پرسش اول را باید با در نظر گرفتن کارهای روزمره و تطبیق آن‌ها با ویژگی‌هایی که در بخش‌های بعد معرفی می‌شود جست‌وجو کرد. اما پاسخ به پرسش دوم را می‌توان تقریباً دقیق گفت.

مچ‌بندهای هوشمند برای هرکس که از خانه یا به خانه پیاده می‌رود و و می‌خواهد قدم‌هایش را بشمارد، مسیرهای طی شده را ذخیره کند، کالری روزانه را بسنجد، به‌راحتی تماس برقرار کند یا پاسخ دهد یا پخش موسیقی را کنترل کند، مناسب است. بدیهی است که همۀ این ویژگی‌ها در همۀ انواع مچ بند هوشمند وجود ندارد و برخی امکانات کمتر و برخی بیشتر دارند.


مچ بند هوشمند سلامتی با ساعت هوشمند چه تفاوت‌ها و شباهت‌هایی دارد؟

مچ بند هوشمند سلامتی با ساعت هوشمند چه تفاوت‌ها و شباهت‌هایی دارد؟

اساساً این دو محصول در ابتدا یکی بودند و به‌مرور با شخصی‌سازی ویژگی‌ها، بین آن‌ها تمایز ایجاد شد. گفتنی است که مرز بین این دو ابزار هوشمند کاملاً مشخص نیست و برخی ساعت‌های هوشمند به مچ‌بندهای هوشمند بسیار شبیه‌اند. این نکته در ساعت‌های هوشمند ارزان و با امکانات کمتر مشخص‌تر است. اسامی مدل‌ها و برندها مشخص‌کنندۀ قطعی مچ‌بند یا ساعت بودن نیست و اگر قصد خرید هر کدام از این دو محصول را دارید، باید خوب دقت کنید تا ابزاری مناسب انتخاب کنید.

مهم‌ترین کاربرد مچ بند هوشمند سلامتی و ورزش است. البته بسیاری از ساعت‌های هوشمند نیز دارای این ویژگی هستند. حسگرهای ساعت‌ها گاهی مثل مچ‌بندها مجهز به کالری‌شمار، مسافت‌سنج، قدم‌شمار و ضربان‌سنج قلب هستند و با تحلیل اطلاعات، وضعیت پیشرفت را گزارش می‌دهند. ساعت‌هایی که دارای حسگرهای سلامتند، مانند مچ‌بندها برای پیگیری وضعیت ورزش‌هایی مثل یوگا، پیاده‌روی، دویدن، گردش و غیره قابل استفاده‌اند.

بررسی کیفیت خواب، استفادۀ روزمره، اتصال به گوشی و ابزار هوشمند، قابلیت اشتراک‌گذاری اطلاعات سلامت، قابلیت تعویض و شخصی‌سازی زمینه و بند از ویژگی‌هایی هستند که گاهی در این دستگاه‌ها مشترکند. برای اطلاعات بیشتر دربارۀ محصولی خاص باید حتماً راهنمای آن را مطالعه کنید.

همان‌طور که مرز باریک و نامشخصی بین تبلت و فبلت و موبایل وجود دارد، مچ بند هوشمند سلامتی و ساعت هوشمند نیز می‌توانند بسیار شبیه باشند اما تفاوت‌هایی برای شناسایی و تشخیص آن‌ها وجود دارد. اول این‌که ساعت‌های هوشمند بسیار بر سیستم اطلاع‌رسانی و اعلان تأکید دارند اما همۀ مچ‌بندها چنین نیستند. این اعلان‌ها شامل پیامک، ایمیل، تماس و شبکه‌های اجتماعی‌اند. دوم، کارکرد اصلی مچ‌بندهاست که در موردشان صحبت کردیم، هرچند ساعت‌های هوشمندی نیز مختص ورزش ساخته شده‌اند.

تفاوت سوم این است که نمایشگر مچ‌بندها بسیار کوچک‌تر از ساعت‌هاست و احتمالاً برای دیدن نتایج باید به گوشی مراجعه کنید. چهارمین اختلاف بین آن‌ها، قیمت است. طبیعی است ساعت هوشمندی که از برنامه‌ها، فناوری و قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فراوان پشتیبانی می‌کند، گران‌تر باشد. پنجمین اختلاف نیز این است که ساعت‌های هوشمند برای مراجعۀ کمتر به گوشی هوشمند و افزایش سرعت اعلان استفاده می‌شوند و نسبت به مچ‌بندها کمی مستقل‌تر از گوشی عمل می‌کنند.

اغلب ساعت‌های هوشمند نمایشگر لمسی و باکیفیت دارند که در برابر نمایشگرهای سادۀ مچ بند هوشمند سلامتی دارای تفاوت دیگری هستند. به‌دلیل پشتیبانی از برنامه‌ها در ساعت هوشمند، طبیعی است که تفاوت هفتم در میزان حافظۀ داخلی و پردازنده باشد. جنس مچ‌بندها اغلب از پلاستیک محکم و ضدآب و ساده است که مخصوص ورزش است، اما ساعت‌ها چون کاربرد زیبایی و عملکردگرا دارند، معمولاً پرجزئیات‌ترند که این تفاوت هشتم بین آن‌هاست. آخرین و نهمین تفاوت که برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد، دوام باتری است. بدیهی است که امکانات، برنامه‌ها و سخت‌افزار پرمصرف ساعت‌ها بیش از مچ‌بندها انرژی مصرف کند و دوام باتری را کمتر کند.


نکات مهمی که پیش از خرید مچ بند هوشمند طبی باید در نظر داشت

طبیعی است که عوامل مختلفی را پیش از تهیۀ محصولی هوشمند درنظر بگیریم تا با نیازها منطبق باشد. در این میان ویژگی‌هایی کلی وجود دارند که می‌توانیم پیش از خرید در صورت نیاز آن‌ها را درنظر داشته باشیم تا ابزاری متناسب تهیه کنیم. در ادامه به مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در خرید مچ‌بندهای هوشمند می‌پردازیم.

به‌ندرت و احتمالاً هرگز مچ‌بندی هوشمند را نخواهید یافت که دوربین داشته باشد یا نمایشگری بزرگ داشته باشد. اگر به‌دنبال چنین چیزی هستید، سراغ ساعت هوشمند بروید. برخی از مچ‌بندها قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت را دارند که البته این ویژگی زیاد به‌چشم نمی‌آید و اندازۀ نمایشگر نیز از عواملی است که در خرید مچ بند هوشمند طبی تأثیر زیادی ندارد زیرا انتقال اطلاعات و نمایش آن در گوشی اتفاق می‌افتد.

دوام و کیفیت ساخت بسیار مهم است زیرا در بلندمدت و اصطکاک زیاد حین حرکات ورزشی، دستگاه باید بدون نقص کار کند. قابلیت شخصی‌سازی مانند تعویض بند یا موجود بودن انواع متنوع در بازار از عوامل دیگری است که برای افرادی که به زیبایی اهمیت بیشتری می‌دهند، مهم به‌نظر می‌رسد. ضدآب بودن ویژگی عمدۀ انواع مچ‌بند است اما به استاندارد و نقدهای موجود حتماً توجه کنید زیرا ضدآب بودن اصطلاحی کلی است و انواع مختلفی دارد.

قابلیت‌های ویژه مانند اعلان‌ها نیز از عوامل مهمی هستند که با توجه به انتظار خود باید انتخابشان کنید. بسته به همۀ این عوامل، پای یکی از عوامل اصلی یعنی بودجه به میان می‌آید. با مشخص کردن سبک زندگی، نوع ورزشی که انجام می‌دهید و بودجۀ در دسترس می‌توانید انتخاب را محدود کنید. درنهایت به دوام باتری توجه کنید. هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد، زمان بیشتری را می‌توانید بدون شارژ مجدد از مچ بند هوشمند استفاده کنید.

منبع: https://funibo.com/


فرم در حال بارگذاری ...

  شنبه 6 دی 1399 10:47, توسط نرگس   , 749 کلمات  
موضوعات: articles, موفقیت

شما برای خود هدف جدیدی تعیین کرده اید.وقتی به دیوار انگیزشی برخورد کردید چگونه می توانید قاطعانه بمانید؟

...

هدف داشتن در زندگی یعنی چه

باید کشیده شود و شما را به حد مجاز برساند اما هنوز هم می توان آن را بدست آورد.آیا به برنامه های جامع کوتاه مدت و بلند مدت من ارتباط دارد؟ آیا این هدف برای من و / یا دیگران تفاوت مثبتی ایجاد خواهد کرد؟ آیا این با “چرا” یا هدف و ارزشهای من مطابقت دارد؟

چرا هدف داشتن مهم است

یکی از اولین چیزهایی که هر مشتری می پرسد این است: «به چه چیزی می چسبید؟ ممکن است دچار عقب گرد ، طرد و شکست شوید.به عنوان مثال ، من پاسخ های شخصی خود را به عنوان راهی برای درک روند کار ارائه داده ام.

هدف از داشتن فرزند

تصور کنید که عصای جادویی خود را در هوا می چرخانید و به زندگی عالی خود در هر چهار جنبه اصلی زندگی دست پیدا می کنید.

مهارت هدف داشتن

اگر قصد رسیدن به اهداف خود را داشته باشیم ، اعتماد به نفس ما افزایش یافته و سریعتر پیشرفت خواهیم کرد. با خواندن این مقاله ، نحوه تعیین هدف و دستیابی به آن را یاد خواهیم گرفت. زندگی ما کجا باید تغییر کند؟ چه چیزی برای بهبود نیاز دارد؟ این رشته ها می توانند کار ، اقتصاد ، خانواده ، تحصیلات یا بهداشت باشند.

تعیین هدف برای ازدواج

بهتر است بیش از یک سال برای اهداف کوتاه مدت برنامه ریزی نکنید.با توجه به کارآفرینی ، ما می توانیم در کلاس علوم کتابخانه شرکت کنیم یا مناسب ترین مکان را برای کتابخانه خود پیدا کنیم.اساساً ، ما باید بدانیم که چرا این هدف تعیین شده و چگونه می توانیم به آن برسیم.بیایید از خود بپرسیم که در هر منطقه کجا می خواهیم برویم و چگونه باید اهداف خود را برای رسیدن به آنها در طول پنج سال آینده تعیین کنیم.

منابع تعیین اهداف اموزشی

از خود بپرسید آیا پیاده روی در مسابقه دوم کمک می کند؟ در غیر این صورت ، اهداف کوتاه مدت ما را تغییر دهید تا در مسیر درستی برای رسیدن به اهداف بزرگ ما باشید.هر از گاهی ، برای تنظیم مجدد اهداف کوچک خود باید کمی وقت بگذاریم.

تعیین اهداف در زندگی

این آخرین پاسخ سرانجام مرا به هسته اصلی انگیزه ام رساند. آدری در اواخر چهل سالگی یک مدیر اجرایی است.

تعیین هدف در برنامه کرفس

هدف آدری فقط از دست دادن 20 پوند نبود ، بنابراین او می تواند انرژی بیشتری داشته باشد و احساس بهتری داشته باشد. وقتی این را فهمیدم ، انگیزه فوق العاده ای پیدا کردم و پس از تلاش و ناکامی در گذشته ، به راحتی تمام وزنم را از دست دادم.

تعیین هدف سهم

تقویم شما جایی است که به مهمترین دارایی خود - زمان - برای مهمترین اولویت خود پایبند هستید.برنامه روزانه شما باید به عنوان یادآوری تصویری از کاری که در هر روز انجام می دهید ، نوشته شود که هدفی را که برای هر روز تعیین می کنید ، هدایت می کند.

تعیین بازار هدف شرکت

” با این طرز فکر و تقویم زندگی کنید ، همه چیز مهم است و برنامه ریزی برای از بین بردن انگیزه ، پتانسیل و حفظ عزم رابط کلیدی است.هیچ زمان و شرایط کاملی وجود ندارد.

تعیین هدف قیمت سهم

این می تواند چیزی از هدف زندگی آنها ، هدف کاری خاص یا هدف زندگی آنها باشد.

مراحل تعیین هدف

اگر به هر دلیلی در مهلت مقرر به هدف خود نرسیدید ، می توانید به راحتی این مهلت را تمدید کنید. برای رسیدن به این هدف خاص ، ما همچنین می خواهیم با 5K شروع کنیم. همیشه با خودتان شروع کنید.برای راه اندازی مشاغل شخصی خود ، یک هدف کوتاه مدت تعیین کردیم: پیوستن به گروه کتابداران.

تعیین هدف یعنی چه

به ویژه مشتریانی که برای فروش کالا و خدمات خود به آنها نیاز دارید. یک فرد مناسب در زمان مناسب و در مکان مناسب می تواند زندگی شما را وارونه جلوه دهد.شاید بتوانیم اولویت های مهمی را در زندگی خود تعیین کنیم.

تعیین اهداف سهم با فیبوناچی

اهداف بسیاری وجود دارد که ما را گیج می کند ، ما نمی توانیم آنها را به درستی دنبال کنیم و ممکن است به آنها نرسیم.

تعیین هدف قیمتی در تحلیل تکنیکال

هرچه در کار خود پیشرفت می کنیم ، اعتماد به نفس ما افزایش می یابد و هر زمان که به گذشته نگاه می کنیم از وضعیت فعلی خود راضی هستیم.

تعریف تعیین هدف

تعریف او از “چرا” “هدف یا علت - تنها انگیزه برای عمل” است. دانستن “چرا” خود کلیدی برای ارتباط با مراکز تحریک عمیق در ذهن شما است که عمل را القا می کنند."چرا” شما به هر کاری که می کنید معنی می دهد.

کلیدواژه ها: هدف
آراي كاربران براي اين مطلب
5 ستاره:
 
(1)
4 ستاره:
 
(0)
3 ستاره:
 
(0)
2 ستاره:
 
(0)
1 ستاره:
 
(0)
1 رأی
ميانگين آراي اين مطلب:
5.0 stars
(5.0)
نظر از: سربازی از تبار سادات [عضو] 
5 stars

خیلی خوب بود.

1399/10/11 @ 11:23


فرم در حال بارگذاری ...

  پنجشنبه 4 دی 1399 10:54, توسط نرگس   , 1204 کلمات  
موضوعات: با فناوری

ظاهر ساعت ملاک اصلی انتخاب است ، به نظر من ساعت هوشمند ارزش خرید دارد که دارای کیفیت ساخت بالا ، مقاومت در برابر ضربه بالا ، دنده مقاوم و در نهایت زیبایی منحصر به فرد است. اما این ویژگی عمر باتری را نیز کاهش می دهد.

...

این ساعت ها با گذشت زمان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و همانطور که امروز می بینیم شرکت های بسیار بزرگی وارد این صنعت شده اند. ساعت های هوشمند دیگری نیز وجود دارند که می توانند تا عمق خاصی از آب استفاده شوند.

مدل های بسیار متنوع با ارزش های مختلف که می توانند سلیقه کاربران مختلف را برآورده کننداین صفحات رنگی آنقدر انرژی مصرف می کنند که اکثر ساعت ها هنگام استفاده صفحه را خاموش می کنند و بدون روشن شدن صفحه نمی توانید زمان را ببینید.

اسمارت واچ x6

همچنین ساعت های هوشمند LTE در فاکتور قیمت نسبت به سایر ساعت های هوشمند جایگاه بالاتری دارند. برای رفع این مشکل ، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

بند اسمارت واچ 3

می توانید آن را با یک پارچه نرم تمیز کنید.ساعت های هوشمند برای افرادی که نمی توانند از تلفن های خود در یک محیط حرفه ای و رسمی استفاده کنند اما می خواهند از تماس ها و پیام های مهم آگاه شوند نیز مفید است. بیشتر ساعت های هوشمند خوب هستند زیرا تمام روز با شما همراه هستند و می توانند برای شمارش قدم ها ، پیاده روی در پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری و اندازه گیری ضربان قلب استفاده شوند.اطمینان حاصل کنید که هیچ گرد و غباری روی درگاه میکرو USB وجود ندارد. این برنامه ها می توانند به عنوان تایمر یا ساعت خاموش بودن عمل کنند ، یا می توانند دستگاه های خانه هوشمند شما را کنترل کنند. هزینه بالای محصولات این شرکت با توجه به مواد اولیه و دستگاه هایی که در ساعت های هوشمند استفاده می کند ، اصلاً دور از انتظار نیست.

اسمارت واچ 4

به عنوان مثال ، ساعات شما تمام خواهد شد که می توانید زودتر به تماس ها پاسخ دهید.البته اولین چیزی که می خواهید هنگام خرید ساعت هوشمند در نظر بگیرید سازگاری است. بنابراین نیازی به اتصال مستقیم دستگاه به شارژر و قرار دادن آن روی پد شارژر نیست. اپل رویکرد ترکیبی برای استفاده از ساعت خود دارد.ساعت های هوشمند ذکر شده در بالا از مواد محکم مانند فلز ، آلومینیوم و سرامیک ساخته شده اند که نشان دهنده مقاومت بالای آنها است.اپل واچ ترکیبی از یک صفحه لمسی است که می تواند به همراه دکمه Digital Crown و Side را تشخیص و نگه دارد.موارد بسیاری وجود دارد که یک ساعت هوشمند را از یک ساعت معمولی متمایز می کند.

ساعت هوشمند ا ?

اپل واچ بیشترین تعداد برنامه با کیفیت را از قبل داشته است. این باعث می شود بهترین ساعت در حال حاضر Fitbit باشد.

اسمارت اسپورت واچ 2019

این ساعت از چندین حالت ورزشی استفاده می کند که بسته به نوع ورزش می تواند به همه ورزشکاران کمک کند. بسیاری از ساعت های هوشمند معمولی حاوی باتری هایی هستند که به سختی در طول یک روز دوام می آورند. در اینجا بهترین ساعت های هوشمند موجود برای کاربران آیفون و اندروید آورده شده است. بسیاری از ساعت های هوشمند از سیستم عامل Google Wear استفاده می کنند ، در حالی که سامسونگ تایزن و Fitbit هر کدام توسط خودشان اجرا می شوند.این بدان معنی است که هر ساعت در این لیست بهترین انتخاب برای ساعت هوشمند اندرویدی است و به سلیقه ، نیاز و بودجه شما بستگی دارد که کدام یک بیشتر به شما مناسب است.بهترین ساعت های هوشمند می توانند کارهایی فراتر از نمایش اعلان ها داشته باشند.

ساعت هوشمند با پشتيباني زبان فارسي

Huawei Watch GT 24 ساعت شبانه روز ضربان قلب و تناسب اندام شما را کنترل می کند. این برای بسیاری از کاربران ضروری نیست ، زیرا به ندرت اتفاق می افتد که کسی تلفن همراه خود را در جایی جا بگذارد و بخواهد با ساعت خود آنلاین شود. بندهای این ساعت به راحتی قابل تغییر هستند و با هر بار تغییر ساعت های ساعت ، می توانید از ساعت جدیدی لذت ببرید که حس جدیدی را منتقل می کند. صفحه نمایش آن همیشه روشن است ، دارای طیف گسترده ای از رنگ ها است و سلامت روزانه شما را کنترل می کند.

اسمارت واچ هاي کپي

بهترین ساعت های هوشمند کدامند؟ امروزه با پیشرفت روزافزون فناوری ، شاهد اضافه شدن ابزارهای جدید و کاربردی به دنیای فناوری و دیجیتال هستیم. ساعت های هوشمند می توانند از طریق اتصال با تلفن همراه ، آخرین اعلان ها ، ایمیل ها و اعلان ها را به ما اطلاع دهند. این ساعت هوشمند از شرکت چینی Mobvoi است.

ساعت هوشمند بروز

سنسورهای استفاده شده در این ساعت شامل شتاب سنج ، ژیروسکوپ و ضربان قلب است. مانیتورها جفت می شوند.باتری این ساعت توانایی تحمل شارژ 120 ساعت در بهترین حالت و 9 ساعت در بیشترین مصرف را دارد.در میان گرانترین ساعتهای هوشمند ، اپل واچ قطعاً اولین ساعت است.اپل واچ سری 3 42 میلی متری از یک قاب آلومینیومی نقره ای با یک باند ورزشی مشکی ، یک سیستم سخت افزاری فوق العاده قدرتمند مانند پردازنده دو هسته ای S2 ، صفحه نمایش OLED Retina با کیفیت بالا و 8 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند. تایزن در حال کار بر روی آن است.

اسمارت واچ نوا a1

ویژگی مورد علاقه ما منوی چرخان است که به شما امکان می دهد به راحتی بین برنامه ها و منوها حرکت کنید.ساعت هوشمند Apple Watch Series 5 vs Galaxy Watch Active 2: کدام یک را باید بخرید؟ برای پاسخ به این سوال به مشخصات و عملکرد این ساعت ها در ادامه مقاله توجه کنید.Samsung Galaxy Watch Active2 در کنار گلکسی واچ اصلی به فروش می رسد ، اما به لطف طراحی به روز ، عمر باتری عالی و صفحه نمایش لمسی دیجیتال مورد علاقه علاقه مندان قرار دارد.ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2 LTN-B19 46 mm ، با طراحی مشابه ساعت های گرد کلاسیک ، مناسب برای خانم ها و آقایان. محصولات این شرکت ارزان و در عین حال با کیفیت می باشد.95 اینچ افزایش داده است.

اپ ساعت هوشمند شيائومي

Apple Watch 5 بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت موجود در مدل های تیتانیوم و سرامیک است. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip Global Version می تواند اعلان های تلفن شما را نمایش دهد ، دارای GPS است ، می تواند فعالیت های ورزشی شما را کنترل کند. برای بهبود سبک زندگی خود و اطرافیان خود گام بردارید.یکی از ویژگی های ویژه این ساعت هوشمند این است که می تواند با سیستم فعال موقعیت یابی جهانی (GPS) تا 22 ساعت کار کند.

اسمارت واچ کاسيو

در مجموع ، اپل واچ 5 محصولی قابل اعتماد است که می تواند سالها نیاز به خرید ساعت جدید را از بین ببرد. این ساعت هوشمند از یک باتری 190 میلی آمپری استفاده می کند که با فعال شدن GPS در حالت آماده به کار با 22 بار شارژ تا 22 ساعت دوام می آورد.9 میلی متر است. استفاده از سیستم عامل Tizen برنامه های قابل نصب بر روی Galaxy Watch Active 2 را محدود به برنامه های سامسونگ و تعداد بسیار کمی از شرکت های دیگر می کند.

ساعت هوشمند تي

ساعت هوشمند شیائومی از پلی کربنات و فولاد ضد زنگ ساخته شده است.ورزشکاران ساعت هوشمند Amazfit Stratos را برای شنا انتخاب می کنند و فعالیت های خود را ثبت می کنند. طراحی کلاسیک Honor Magic Watch 2 این ساعت را از سایر رقبا متمایز می کند.1 به دستگاه های دیگر متصل است. بنابراین در این مدت کوتاه او طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرد.


فرم در حال بارگذاری ...

  پنجشنبه 4 دی 1399 10:53, توسط نرگس   , 1736 کلمات  
موضوعات: با فناوری

برخی از ساعت های هوشمند در برابر آب مقاوم هستند ، به این معنی که در برابر باران مقاومت می کنند و نه چیز دیگر. اما این ویژگی عمر باتری را نیز کاهش می دهد.این ساعت ها با گذشت زمان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و همانطور که امروز می بینیم شرکت های بسیار بزرگی وارد این صنعت شده اند.

...

اسمارت واچ وي 9

همچنین دارای سنسور ضربان قلب است. فناوری LTE زمانی مفید واقع می شود که تلفن همراه خود را در خانه بگذارید و بخواهید با استفاده از ساعت هوشمند خود در جای دیگر به اینترنت متصل شوید. همچنین ساعت های هوشمند LTE در فاکتور قیمت نسبت به سایر ساعت های هوشمند جایگاه بالاتری دارند. اگر برای اولین بار ساعت هوشمند خریداری می کنید می توانید محصولات کم هزینه تری را در نظر بگیرید.قبل از هر چیز مطمئن شوید که از آداپتور اصلی دستگاه یا کابل شارژ استفاده می کنید. برای بیشتر افراد ، مفیدترین کاری که ساعت هوشمند می تواند انجام دهد ، امکان بررسی اعلان ها بدون بیرون آوردن گوشی از جیب شما است.

اسمارت واچ 3

می توانید آن را با یک پارچه نرم تمیز کنید.ساعت های هوشمند برای افرادی که نمی توانند از تلفن های خود در یک محیط حرفه ای و رسمی استفاده کنند اما می خواهند از تماس ها و پیام های مهم آگاه شوند نیز مفید است. بیشتر ساعت های هوشمند خوب هستند زیرا تمام روز با شما همراه هستند و می توانند برای شمارش قدم ها ، پیاده روی در پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری و اندازه گیری ضربان قلب استفاده شوند. این برنامه ها می توانند به عنوان تایمر یا ساعت خاموش بودن عمل کنند ، یا می توانند دستگاه های خانه هوشمند شما را کنترل کنند. اگر روشن نشد ، سوکت دیگری را امتحان کنید.اگر می خواهید ساعت هوشمند Wear OS را به تلفن Android متصل کنید ، ابتدا از سازگاری و شارژ کافی تلفن و ساعت هوشمند اطمینان حاصل کنید.Garmin به عنوان گرانترین مارک ساعت هوشمند شناخته می شود.

اسمارت واچ 54

طول عمر باتری ساعت هوشمند بسته به نحوه استفاده از آن می تواند روز به روز متفاوت باشد. Wear OS از iOS پشتیبانی می کند ، اما مطمئن شوید که ویژگی مورد نظر خود را در iOS قبل از خرید داشته باشید.بسیاری از ساعت های هوشمند مانند Apple Watch و Samsung Gear Sport از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند.ساعت های هوشمند ذکر شده در بالا از مواد محکم مانند فلز ، آلومینیوم و سرامیک ساخته شده اند که نشان دهنده مقاومت بالای آنها است.اپل واچ ترکیبی از یک صفحه لمسی است که می تواند به همراه دکمه Digital Crown و Side را تشخیص و نگه دارد. همانطور که می خواهیم همه چیز مانند یک فروشگاه بزرگ در دسترس ما باشد ، در دسترس بودن برنامه های گوشی های هوشمند می تواند یک ویژگی عالی برای انتخاب ساعت باشد.

رمز اسمارت واچ a1

اگر به دنبال برنامه های با کیفیت بالا هستید ، اپل بهترین شرط بندی شما در حال حاضر است.ساعت هوشمند FENIX5X 010-01733-01 یکی از پرفروش ترین های Garmin است. اگر ساعت هوشمند در کارهای اصلی مانند بررسی اعلان ها یا پیگیری تمرین شما کند است ، پس از آن استفاده نکنید.آخرین محصولات ساعت هوشمند چیزی فراتر از نمایش زمان ، از اجرای برنامه ها تا نمایش اعلان های گوشی های هوشمند ، نمایش ضربان قلب و ارائه می دهند.این مدل بزرگتر و گرانتر از Fitbit Versa است.

درباره ي ساعت اسمارت واچ

ساعت هوشمند Garmin FENIX5X علاوه بر قابلیت های ماجراجویی ، از ویژگی های بسیاری برای ورزشکاران برخوردار است.بعضی از ساعت های هوشمند برنامه های زیادی دارند که می توانید بارگیری کنید.ساعت های هوشمند مانند GPS ، تناسب اندام با گام شمار ، اندازه گیری کالری ، مانیتور ضربان قلب ، اضافه کردن اعلان ها برای تلفن های Android ، صفحه های رنگی او دارد. در اینجا بهترین ساعت های هوشمند موجود برای کاربران آیفون و اندروید آورده شده است. بسیاری از ساعت های هوشمند از سیستم عامل Google Wear استفاده می کنند ، در حالی که سامسونگ تایزن و Fitbit هر کدام توسط خودشان اجرا می شوند. به گفته کارشناسان ، در سال 2025 تعداد افرادی که از ساعت های هوشمند استفاده می کنند بیشتر از مصرف کنندگان تلفن های همراه خواهد بود.این بدان معنی است که هر ساعت در این لیست بهترین انتخاب برای ساعت هوشمند اندرویدی است و به سلیقه ، نیاز و بودجه شما بستگی دارد که کدام یک بیشتر به شما مناسب است.

اسمارت واچ plus116

بسیاری از دستگاه های فعلی از سیستم عامل Google Wear استفاده می کنند که قبلاً به آن سیستم عامل Android گفته می شد.شما برای خرید بهترین ساعت هوشمند Huawei 2019 قیمت مناسبی پرداخت می کنید.نکته دیگری که هنگام خرید ساعت هوشمند باید به آن توجه کنید این است که آیا می خواهید اتصال اینترنتی LTE داشته باشید.اگر اتفاقی بیفتد به این معنی است که شما از تلفن خود استفاده نمی کنید اما می خواهید از اعلان های خود مطلع شوید ، بنابراین ساعت مچی تلفن همراه احتمالاً برای شما مناسب است.Fitbit Versa2 سومین ساعت هوشمند این شرکت و آخرین محصول این شرکت قبل از خرید گوگل است.

اسمارت واچ هايلو

طراحی آن بر روی ظاهر اسپرت متمرکز شده و علی رغم اینکه جدیدترین تراشه است ، یکی از قدرتمندترین دستگاه های این لیست است.2 اینچی Super AMOLED مجهز شده است.لازم به ذکر است که برخی از ساعت های هوشمند دارای اتصالات شبکه جداگانه هستند و کارهای مختلفی را انجام می دهند و فقط آداپتورهای تلفن های همراه تا تلفن های همراه نیستند.ساعتهای هوشمند معمولاً دارای سنسورهایی هستند که می توانند ضربان قلب ، شتاب ، فشارسنج و فعالیت بدنی را کنترل کنند.

ساعت هوشمند بروز

سامسونگ دسته ای از سنسورها را برای اندازه گیری علائم حیاتی و همچنین موارد روزمره در این ساعت هوشمند قرار داده است. این صفحه نمایش به شما امکان می دهد ویژگی های اساسی را حتی در کمترین میزان شارژ در کمترین موقعیت باتری نگه دارید.اپل واچ سری 3 42 میلی متری از یک قاب آلومینیومی نقره ای با یک باند ورزشی مشکی ، یک سیساما بحث من در این مقاله فقط ارائه یک ساعت هوشمند ارزشمند با قیمت های مختلف است تا همه کاربران این مقاله بتوانند از یک ساعت هوشمند با ارزش خرید بالا برای پول خود لذت ببرند.

اسمارت واچ موديو

ویژگی مورد علاقه ما منوی چرخان است که به شما امکان می دهد به راحتی بین برنامه ها و منوها حرکت کنید. ضدآب است و برای دویدن ، شنا و دوچرخه سواری در میان سایر ورزش ها مناسب است و به خوبی از طریق اعلان ها (اعلان ها) کار می کند. اگر قصد خرید ساعت هوشمند با کیفیتی را دارید اما نمی خواهید هزینه زیادی را صرف کنید ، حتما این ساعت را در نظر بگیرید. از شکل ظاهری این ساعت می توان با لباس روزمره استفاده کرد و فقط یک ساعت اسپرت نیست.95 اینچ افزایش داده است. نوع صفحه نمایش آن OLED است و از وضوح بالایی برخوردار است که نشانگر کیفیت بالای تصویر این ساعت هوشمند است.

اسمارت واچ نقره اي

حافظه داخلی نیز به 32 گیگابایت افزایش یافته است تا همه آهنگ های مورد علاقه خود را در کنار هم قرار دهید.این صفحه را می توان در روز و شب روشن و خاموش کرد.این بند مچ علاوه بر ویژگی های ظاهری منحصر به فرد خود ، از سنسورهای 6 محوره استفاده می کند که قادر به تشخیص ضربان قلب (بسیار دقیق) ، بی حرکتی ، کالری سوخته و غیره است.ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip Global Version محصولی عالی برای فعالیتهای ورزشی است. متأسفانه ، باتری ضعیف اپل واچ 4 باعث می شود تا نمایشگر همیشه روشن کمتر مطلوب باشد. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip Global Version می تواند اعلان های تلفن شما را نمایش دهد ، دارای GPS است ، می تواند فعالیت های ورزشی شما را کنترل کند.از دیگر ویژگی های این بند مچی می توان به قابلیت اتصال به تلفن با استفاده از برنامه Mi Fit اشاره کرد.یکی از ویژگی های ویژه این ساعت هوشمند این است که می تواند با سیستم فعال موقعیت یابی جهانی (GPS) تا 22 ساعت کار کند.

اسمارت واچ گلکسي

در مجموع ، اپل واچ 5 محصولی قابل اعتماد است که می تواند سالها نیاز به خرید ساعت جدید را از بین ببرد.Galaxy Watch Active 2 یک ساعت هوشمند ورزشی با طراحی جذاب و ظاهری مطلوب است.ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip مانند بند مچ دست شیائومی که در قسمت قبلی ذکر شد ، از حسگرهایی برای کنترل خواب و اندازه گیری ضربان قلب استفاده می کند که با استفاده از آنها می توانید نمودار کاملی از فعالیت های روزانه خود را در این ساعت هوشمند مشاهده کنید. از آهنگ لذت ببرید و اطلاعات مربوط به 39 حالت ورزشی را ضبط کنید.

ساعت هوشمند تاچ لاين

ساعت هوشمند شیائومی از پلی کربنات و فولاد ضد زنگ ساخته شده است.39 اینچ است.ورزشکاران ساعت هوشمند Amazfit Stratos را برای شنا انتخاب می کنند و فعالیت های خود را ثبت می کنند.Huawei Watch GT2 بهترین ساعت هوشمند Huawei در سال 2019 است. طراحی کلاسیک Honor Magic Watch 2 این ساعت را از سایر رقبا متمایز می کند. از دیگر مزایای این محصول امکان روشن ماندن در تمام طول شبانه روز است.ماندگاری بالای باتری و مقاومت در برابر آب باعث شده تا Honor Magic Watch 2 مورد پسندتر واقع شود.سامسونگ این ساعت هوشمند را با شعار ‘زیبایی ساده است اما قدرتمند است’ معرفی کرد.

اسمارت واچ فون

اما ویژگی بارز این ساعت هوشمند باتری 420 میلی آمپری آن است که می تواند تا دو هفته در برابر شارژ مقاومت کند.ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Active از ویژگی هایی مانند هشدار ضربان قلب ، مقاومت در برابر آب 50 متر ، حافظه داخلی 4 گیگابایتی ، شتاب سنج ، فشار سنج ، ژیروسکوپ ، سنسور ضربان قلب و حسگر نور استفاده می کند.ساعت هوشمند Galaxy Watch SM-R810 در سال 2018 به همراه نوت 9 توسط سامسونگ معرفی شد و تاکنون هیچ مدلی با زیبایی و کارایی این ساعت هوشمند ارائه نشده است.اما نقطه عطف این ساعت نمایشگر OLED تمام لمسی با عمق 16 میلیون رنگ است که احساسی عالی را به صاحب آن منتقل می کند. ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Active با یک باتری 230 میلی آمپری می تواند شارژدهی را تا 45 ساعت حفظ کند.

ساعت هوشمند جي تب

برنامه های روزانه خود را لیست کرده و تا 10 ساعت آینده آنها را با هم تماشا کنید.ویژگی متمایز کننده این ساعت از ساعت های معرفی شده تا کنون ، قابلیت شارژ بی سیم است.هنگام شستن دست ها ساعت را باز نکنید ، اما هنگام شنا حتما ساعت را باز کنید.ساعت هوشمند GT Active 2019 اندکی پس از رونمایی به دلیل کیفیت و زیبایی بی نظیر به یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند در جهان تبدیل شد. به همین دلیل ، بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از این مدل ساعت های هوشمند برای فعالیت های ورزشی استفاده می کنند.ساعت هوشمند سامسونگ برای جابجایی بین برنامه ها از حاشیه های متحرک و قابل کلیک استفاده می کند.


فرم در حال بارگذاری ...

  پنجشنبه 27 آذر 1399 09:37, توسط نرگس   , 1421 کلمات  
موضوعات: با فناوری

بسته به قیمت ساعت های دیجیتال می توانید متناسب با سلیقه و نوع سبک خود محصولات مختلفی را انتخاب کنید.انواع ساعت های دیجیتالی برای خرید مطابق با سلیقه شماساعت ورزشی یا دیجیتال ورزشی ساعت دیجیتال لوکس.

...

ساعت دیجیتالی

ظاهری نسبتاً ساده که می توانید در مجالس رسمی از آن استفاده کنید.ساعتهای دیجیتالی سنتی نشانه هایی مانند زنگ هشدار و تقویم در آن وجود دارد.ما پیشنهاد می کنیم هنگام خرید ، براساس سلیقه خود و مبلغی که قصد پرداخت آن را دارید ، تصمیم نهایی خود را بگیرید و خرید را انجام دهید.

مهمترین ویژگی ساعتهای دیجیتال برای خریدنور صفحه نمایش مناسب هنگام کار شبانه روزوضوح خوب هنگام کار در طول روز و زیر نور آفتاب باید از ویژگی های خوب ساعت انتخابی شما باشد.مقاوم در برابر آب ساعت دیجیتال ساعتهای دیجیتالی مخصوص شنا و حتی غواصی که می توانند ساعتهای طولانی و عمق بسیار بالای 400 متر را تحمل کنند.در ساعتهای دیجیتال موسیقی پخش کنید

ساعت دیجیتال alexa

قطب نما - دماسنج - فشارسنج و ارتفاع سنج اما مهمترین ویژگی در این میان قطب نمای ساعت دیجیتال است که برای بسیاری از مردم کشورمان بسیار مهم است.کالری مصرفی را بررسی کنیداگر یک ورزشکار هستید یا به وزن و تناسب اندام خود اهمیت می دهید ، می توانید از ساعت های دیجیتالی با قابلیت مشاهده کالری مصرف شده استفاده کنید.

معروف ترین مارک های ساعت دیجیتالچه سبکی از ساعت دیجیتال می خواهید؟ اما هنگام خرید ، با سبک ها و سبک های مختلفی روبرو می شوید و در اینجا چهار مورد اصلی را ذکر خواهیم کرد.ساعتهای دیجیتالی روزانه معمولاً ساعت های دیجیتالی کودکان در همین دسته قرار می گیرند.

 

راهنمای خرید ساعت دیواری بهترین

یکی از وسایل بسیار زیبا در طراحی داخلی منزل خرید ساعت دیواری هست. یک گزینه عالی برای زیبایی بسیار دلنوازتر فضای منزل و حتی محیط کار , که طرحهای بسیار مختلف و یمتهای بسیار متفاوتی را می توانید مشاهده کنید.

شما در لیست زیر می توانید بهترین و پرفروشترین ساعت های دیواری را ببینید و در صورتی که از هر محصول خوشتان آمد , روی دکمه خرید کلیک کرده و با دیدن مشخصات هر ساعت دیواری و تصاویر آن , برای خرید نهایی اقدام کنید.

منبع: سایت کوک باش

 

ساعت دیجیتالی رومیزی projection clock

ساعتهای دیجیتالی رسمی ساعت های دیجیتالی رسمی بندرت دارای کیف و بند پلاستیکی هستند و اغلب از مواد فلزی و بادوام مانند چرم برای ساخت کیف و بند استفاده می شود.ساعتهای دیجیتالی لوکس این ساعت ها غالباً در رنگ های تیره و سنتی تولید می شوند و علاوه بر قابلیت های معمول ساعت های دیجیتال ، دارای بسیاری از ویژگی های دیگر از جمله قابلیت اتصال به Wi-Fi ، موقعیت یابی ساعت جهانی ، نمایش دما و . نه تنها ساعت های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، بلکه انواع مختلفی از ساعت ها با قیمت های مختلف نیز وجود دارد.

مارک ها یا مدل های مختلفی وجود دارد و هر ساله هر برند نوع جدیدی از ساعت را معرفی می کند. دوچرخه سوار؟ به همین دلیل انتخاب ساعت بسیار دشوار است.ساعت دیجیتالی بخرید در سالهای گذشته ، این ساعت وضعیت سلطنتی را نشان می داد و این سنت همچنان ادامه دارد.تلفن های همراه و تلفن های هوشمند صدمات زیادی به صنعت ساعت دیجیتال وارد کرده اند.بهترین ساعت مچی دیجیتال

ساعت مچی دیجیتالی کاسیو casio مدل f-91wm-9adf

بهترین ساعت دیجیتال این مورد در مورد ساعتهای هوشمند مجهز به سیستم عامل کاملاً مشابه است. چرا؟ اکنون یک ساعت دیجیتالی خوب می تواند همه چیز ، از جمله تایمر را ارائه دهد. افراد مشهور آلن دژنرس ، جان مایر ، نیکلاس سارکوزی ، ملکه ویکتوریا ، رابرت داونی جونیور را می پوشند همانطور که مشاهده می کنید ، صاحبان لباس ها همه از خانواده سلطنتی هستند.

مشخصات ساعت مچی دیجیتالی خوب این راهنما تمام اصول را پوشش می دهد.ممکن ها ویژگی های خوب ساعت دیجیتال را در اولویت قرار دهید.ساعت های دیجیتالی شامل حافظه داخلی ، تایمر ، کرنومتر ، شرایط آب و هوایی ، GPS ، مناطق زمانی متعدد ، مانیتور ضربان قلب و موارد دیگر هستند.مواد ساعت دیجیتال

ساعت دیواری دیجیتال led

قاب بدنه از استیل و لاستیک مخلوط ساخته شده است. ما سه نوع بند ، پارچه بخیه زده شده ، چرم و فولاد ضد زنگ را پیشنهاد می دهیم.اندازه ساعت آنها اصول فعالیتهای ورزشی را دارند.

در زیر ، با بهترین ساعت های دیجیتال مردانه در سال 2020 آشنا خواهیم شد.اما در گذشته به دلیل طراحی ضعیف ، ظاهر خوبی نداشتند. هستند. زیرا این نوع ساعت باعث افزایش اعتماد به نفس در بین دوستان و آشنایان می شود. در واقع برای هر سبک زندگی یک ساعت دیجیتال وجود دارد. باتری این ساعت دیجیتال مردانه ساخت کشور ژاپن است.

ساعت مچی دیجیتال piaoma

ساعت دیجیتالی شیک و ارزان است. با هشدار روزانه و ساعت و تقویم خودکار ، دیگر نگران فراموش شدن وقت قرار نخواهید بود.0 بهره مند خواهید شد.ساعت شیک و شیکی که می خوانید با Android 4.80٪ خریداران از 1243 ساعت ایسکمی دیجیتال راضی هستند. بند و حاشیه این ساعت دیجیتالی کاملاً از فولاد ساخته شده و در برابر خراش مقاوم است.

در این قسمت می خواهیم شما را با ساعتی از برند محبوب کاسیو آشنا کنیم. Reebok این ساعت ورزشی و روزانه را با بسیاری از ویژگی ها به بازار عرضه کرد.ساعت دیجیتالی کاسیو G-Shock برای استفاده های کلاسیک ، روزمره و اسپرت به زیبایی طراحی شده است.

ساعت دیجیتالی timex

نوجوانان و نوجوانان مصرف کننده اصلی این ساعت با دوام هستند. مانند گذشته ، از ویژگی های Counter Date ، نمایش 24 ساعته ، زنگ هشدار ، نمایشگر دو ساعته (یک ساعت آنالوگ و یک ساعت دیجیتال) و نور پس زمینه بهره مند خواهید شد.ساعت دیجیتالی مردانه Pioma دارای بدنه شیشه ای و بند پلاستیکی است.برخی از ویژگی های آن مقاومت در برابر آب ، شمارنده تاریخ ، تایمر ، زنگ خطر و نور پس زمینه است.همانطور که مشاهده می کنید ، ساعتی با تمام این ویژگی ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.ساعت بسیار زیبا و ظریف G004 دارای مزایا و معایبی است.همچنین اگر می خواهید بلندگوی بلوتوث بخرید ، می توانید Behrinin را از لینک نارنجی رنگ انتخاب کنید.ساعت LE1122ME تقریباً مشابه مدل قبلی ارائه شده است.از طراحی و زیبایی شناسی معروفی برخوردار است و از کیفیت ساخت خوبی نیز برخوردار است. زن و مرد از مصرف کنندگان این مدل هستند.

دیجیتال ساعت دیواری

بیش از 20 خریدار این محصول را پیشنهاد داده اند. ساعت ضد آب Iskemi 1257 دارای شمارنده تاریخ ، کرنومتر ، دزدگیر و نور پس زمینه است. اگر ساعتی شیک و مقرون به صرفه می خواهید ، خرید این ساعت را به شما پیشنهاد می دهیم. به دلیل قیمت کمتر ، قطعاً کیفیت پایین تری نسبت به مدل های قبلی ارائه شده در بالا دارد.

ساعتی مناسب مردان و زنانی که استفاده روزمره و ورزشی دارند.بیش از 60 خریدار این ساعت دیجیتال دیجی کالا این مدل را برای خرید آنلاین ارائه داده اند. این مدل ضد آب نیست.یکی از توضیحاتی که باید در مورد تاریخ ارائه دهم این است که تاریخ و ماه را به طور دقیق نمایش می دهد.مارک اسکیمو در سال 2010 در چین راه اندازی شد.

ساعت مچی دیجیتال مدل le1122me

نوآوری ، کیفیت ساخت خوب ، طراحی زیبا ، ویژگی ها و قابلیت های خوب و ارزش خرید ساعت دیجیتال در مقایسه با قیمت بالا و سهولت استفاده باعث دیده شدن بیشتر این ساعت شده است. ما پیشنهاد می کنیم حتما قبل از خرید به ویژگی ها و قابلیت های هر ساعت دیجیتال توجه زیادی داشته باشید و یکی را به دقت ساعت شخصی خود انتخاب کنید. همچنین قیمت ساعت های دیجیتال مردانه نسبت به سایر ساعت های موجود در بازار مناسب تر است.

خواندن این مقاله را از دست ندهید.معروف ترین مارک های ساعت دیجیتال مردانه کدامند؟اگر قصد خرید ساعت دیجیتال با کیفیت بالا برای آقایان با قیمت مناسب را دارید ، اکیداً توصیه می کنیم ساعت های ایسکمیک را از دست ندهید. طراحی این ساعت دیجیتال مردانه پوشیدن آن را با لباس رسمی و مجلسی بسیار آسان کرده و جذابیت خاصی به سبک شما می بخشد.پرسش و پاسخ: این ساعت با کیفیت بالا می تواند انتخاب مناسبی برای ورزشکاران باشد.

پروژه ساعت دیجیتال با lcd بسکام

اگر بودجه زیادی برای ساعت دیجیتال مردانه خود ندارید ، اما کیفیت برای شما بسیار مهم است ، پرسش و پاسخ می تواند گزینه خوبی باشد.کاربردهای مختلف ساعتهای دیجیتال برای آقایانقبل از انتخاب و خرید ساعت دیجیتال مردانه ، ابتدا باید بدانید که می خواهید ساعت خود را برای چه چیزی خریداری کنید ، زیرا می تواند در انتخاب ساعت دیجیتال با کیفیت بسیار موثر باشد.

ساعت رسمی دیجیتال برای آقایانکاربردهای این ساعت را می توان در تنظیمات اداری و رسمی یا در جشن های مهم ذکر کرد. این ساعت مچی مردانه با قطر صفحه شماره گیری داخلی حدود 3 سانتی متر و قطر 5 سانتی متر برای مچ دست مردان بسیار مناسب و زیبا خواهد بود. بند این محصول از پلی اورتان های ضد آلرژی ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی ، نرمی عالی دارد و به هیچ وجه باعث تحریک دست نمی شود.


فرم در حال بارگذاری ...

1 3

فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

جستجو