« چگونه خانه خود را زیبا کنیمرادیاتور چیست »

ایده های جذاب برای اتاق نشیمن با دکوراسیون داخلی خنک و تابستانی

ایده های جذاب برای اتاق نشیمن با دکوراسیون داخلی خنک و تابستانی

  شنبه 30 آذر 1398 11:44, توسط نرگس   , 576 کلمات  
موضوعات: articles

با گرم شدن هوا و رسیدن فصل جذاب تابستان می توان با ایده هایی خیلی ساده و جالب دکوراسیون داخلی منازل خود را خنک و تابستانی نمایید.


گل ها و میوه های رنگارنگ، لباس های رنگی و خنک تابستانه و همه این چیز ها تابستان را به یک فصل پر از رنگ تبدیل کرده است. پس مهم است که در فضای خانه هم این تغییرات فصلی نمایان باشد و زندگی و طراوت جریان یابد.

 

افراد با سلیقه و کسانی که دنیای رنگ ها را دوست دارند و به دنبال زیبایی هستند معمولا سعی می کنند تابستان را به داخل خانه بیاورند و با ایجاد محیطی صمیمی و ساده حس خوب بین اعضا را بیشتر و بیشتر کنند. برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه در فصل تابستان دانستن و رعایت برخی نکات بسیار موثر خواهد بود که در این مقاله وبسایت ساختمون به بررسی آن ها پرداخته ایم و با هم مرور می کنیم چطور می شود خانه ای با دکوراسیون داخلی تابستانه داشت و از زیبایی این فصل لذت برد.

اتاق نشیمن خانه را اگر تحت تاثیر فصل ها با توجه به زیبایی های آن ها تزیین کنیم می توانیم فضایی بسیار دنج و راحت ایجاد کنیم. پس بهتر است پیش از هر چیز برویم به سراغ وسایلی که در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن داریم و ببینیم با چه ایده ای می توان آن ها را تابستانی کرد.


پرده ها و دیوار های اتاق نشیمن

خب همان طور که می دانید رنگ آمیزی دیوار ها و ایجاد تغییر در آن ها با صرف هزینه های زیادی همراه است پس نمی توان به راحتی برای ایجاد تغییر روی آن ها حساب کرد.

اما پرده های خانه را می توان با آمدن فصل تابستان تغییراتی داد. در فصل تابستان همان طور که می دانید تابش نور آفتاب بیشتر است پس می توانید از این تابش آفتاب استفاده کنید و برای روشن شدن دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن از نور طبیعی و تابستانی استفاده کنید.

برای این کار به پرده هایی با رنگ روشن و نازک نیاز است که نور را از خود عبور دهند. فراموش نکنید اگر پرده های تابستانه آویزان کنید می توانید دوباره در پایان فصل آن ها را با پرده های معمولی خانه جا به جا کنید و در سال های بعد مجدد مورد استفاده قرار دهید.

اگر به گل ها و طرح های فانتزی هم علاقه دارید استفاده از پرده هایی با زمینه روشن که گل های کوچک و رنگی و ملایم دارند هم ایده خوبی برای زیبا سازی و تابستانی کردن دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن شما به شمار می رود.

 

مبلمان

اگر امکان تغییر مبلمان و صرف هزینه برای تان وجود دارد که به سراغ مبل هایی با رنگ های روشن و شاد بروید. در غیر این صورت می توانید از رویه های جدید استفاده کنید. یعنی تنها به عوض کردن روکش های مبل ها بسنده کنید.

مبل های خوشرنگ می توانند حسابی حال و هوای دکوراسیون داخلی خانه را عوض کنند. برای این منظور از رنگ هایی مثل آبی کم رنگ و یا صورتی ملایم با ترکیب سفید می توانید استفاده کنید.


اگر حتی تعویض روکش مبلمان هم برای تان امکان پذیر نیست ما برای شما پیشنهاد دیگری داریم که به صرف هزینه کمتری هم نیاز است. می توانید به سراغ کوسن های جدید بروید.

کوسن ها هم تاثیر زیادی روی دکوراسیون داخلی فضای اطراف می گذارند و می توانید برای ایجاد تغییر روی آن ها حساب کنید. کوسن هایی که دارای طرح های تابستانی هم هستند به کارتان خواهند آمد.

ادامه مطلب: ساختمون


فرم در حال بارگذاری ...

فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

جستجو