« خرید ساعت دیجیتال دیواریبازطراحی صفحه اصلی اینستاگرام »

استفاده تجربی بلوک چین در تجارت خارجی توسط استرالیا و سنگاپور

استفاده تجربی بلوک چین در تجارت خارجی توسط استرالیا و سنگاپور

  شنبه 8 آذر 1399 10:15, توسط نرگس   , 283 کلمات  
موضوعات: با فناوری

طبق گشت مرز مرزی استرالیا ، بلاکچین بهترین راه برای ردیابی کالاها در مناطق مختلف است و بنابراین ، آزمایش سنگاپور را برای آزمایش عملکرد این فناوری آغاز کرده است.

پروژه آزمایشی از 23 نوامبر سال جاری آغاز شده و مطابق با توافق نامه اقتصاد دیجیتال بین استرالیا و سنگاپور است. این آزمایش همچنین با هدف ایجاد راه حل هایی برای تسهیل تجارت بین مرزی و بدون کاغذ ، بررسی عملکرد سیستم های احراز هویت دیجیتال مبتنی بر بلاکچین آغاز شد.

ABF گفت که هدف از این آزمایش ارائه راه حلهایی برای ساده سازی معاملات مرزی و از بین بردن مدارک است. این تست سیستم عامل های تأیید دیجیتال ABF و اسناد اعتبار سنجی معاملات IMDA را آزمایش می کند.

این سازمان برای آغاز آزمایش سیستم های احراز هویت مبتنی بر بلاکچین ، همکاری خود را با مدیریت محصول سنگاپور و Infocam Development Media Singapore اعلام کرد.

به عبارت دیگر ، خلبان در حال بررسی سیستم عامل های تأیید دیجیتال مبتنی بر بلاک چین خدمات مرزبانی استرالیا و IMDA Standards Singapore TradeTrust است.

استفاده آزمایشی از بلوک چین توسط استرالیا و سنگاپور

گارد مرزی استرالیا می گوید این پروژه توسط متخصصان فناوری بلاک چین و استرالیا در تسهیلات تجارت الکترونیکی سازمان ملل (UN / CEFACT) برای تبادل اسناد بین دولتی در حال آزمایش است.

اتاق تجارت و صنعت استرالیا ، گروه صنعت استرالیا و م institutionsسسات مالی سنگاپور ، از جمله ANZ ، در این طرح آزمایشی شرکت می کنند.

ABF گفت که شرکت ها و تنظیم کنندگان نظرات خود را در مورد تجربه استفاده از یک سیستم احراز هویت مبتنی بر بلاکچین منعکس می کنند. نیروی مرزی استرالیا قصد دارد با راه اندازی سیستم های تأیید مبتنی بر بلاکچین ، هزینه های عملیاتی را کاهش داده و کارایی تجارت را افزایش دهد.

کلیدواژه ها: بلاک چین


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو