« چگونه استراتژی بازاریابی خود را برنامه ریزی می کنیدجزئیات فنی و قیمت اتوماتیک Octo Finissimo Tourbillon Baselworld 2018 »

اهمیت بازاریابی دیجیتال

اهمیت بازاریابی دیجیتال

  شنبه 15 خرداد 1400 15:10, توسط نرگس   , 941 کلمات  
موضوعات: articles, آموزش مارکتینگ و فروش

در یک زمان ، بازاریابی اینترنتی فقط یک روش جدید و متفاوت از بازاریابی بود. این فرم جدیدی از رسانه را باز کرده است که در آن کالاها و خدمات می توانند به فروش برسند.

اما فقط در چند سال گذشته است که اهمیت بازاریابی دیجیتال چیز دیگری شده است.

این امر به بخشی جدایی ناپذیر از آنچه تجارت نشان می دهد برای مشتریان خود تبدیل شده است.

دیگر داشتن یک وب سایت یا اجرای یک کمپین تبلیغاتی بدون تمرکز کافی نیست.

آیا استراتژی های بازاریابی دیجیتال یکپارچه ای ندارید که برای تجارت شما مفید باشد؟ زمان به همین دلیل علیه شما کار می کند.

با اتصال اینترنت به هر کاری که انجام می دهیم ، اهمیت بازاریابی دیجیتال کاملاً مشخص می شود.

بیایید نگاهی بیندازیم که چرا تجارت شما برای رشد و شکوفایی به بازاریابی دیجیتال نیاز دارد.

1. در جایی که وقت و پول خود را خرج می کنند به افراد برسید

در سال 2019 ، یک کاربر متوسط ​​اینترنت حداقل 7 حساب رسانه اجتماعی دارد. این 5 سال پیش از 3 برابر شده است.

97٪ بزرگسالان آمریکایی زیر 65 سال حداقل یک بار در ماه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. اکثریت قریب به اتفاق آن هر روز.

رسانه های اجتماعی به عنوان وسیله ای برای خدمات به مشتری ترجیح داده می شوند.

اگرچه شرکت ها تا 89٪ پیام های مشتری را نادیده می گیرند.

22٪ از جمعیت جهان از فیس بوک استفاده می کنند. 62٪ از مردم ایالات متحده در آنجا هستند.

76٪ از کاربران فیس بوک و 51٪ از کاربران اینستاگرام روزانه آن را مرور می کنند.


2. سطح زمین بازی کوچک

من قبلاً آن اتفاق را دیده ام. یک شرکت عظیم مانند Walmart وارد شهر می شود و صدها فروشگاه مخصوص محلی را نابود می کند.

استارباکس می چرخد ​​و مغازه های مادر ، قهوه و شیرینی فروشی را می بندد.

ما معادل آن را بصورت آنلاین با آمازون دیده ایم.

رقابت با شناخت نام یا میلیون ها سرمایه گذاری که برای مدیریت بازاریابی و اعتبار انجام می دهند دشوار است.

اینجاست که بازاریابی دیجیتال به چراغ امید کسب و کارهای کوچک تبدیل می شود.


3. بیشتر هدفمند

به عنوان مثال وقتی شما در یک مجله تبلیغ می کنید ، مطمئناً هدف گذاری می کنید. شما می دانید که آیا مخاطبان هدف شما این پست را می خوانند.

شما مقداری موقعیت و اندازه را کنترل می کنید. شما پیام را در برخی از دستورالعمل های ناشر کنترل می کنید.

این تبلیغ ممکن است به بیش از یک میلیون خواننده برسد.

اما در واقع چند درصد از این میلیون هدف شماست؟ یک مجله خاص مد ممکن است شامل 59٪ از زنان بین 35 تا 55 سال باشد.

ممکن است تحصیلات دانشگاهی داشته باشند. آ

و می دانید که آنها به نوع مدی که در مجله ظاهر می شود علاقه مند هستند. اما این یک گروه عظیم جمعیت است.


4. می تواند بیش از حد قابل تنظیم باشد

ما تازه شروع به بحث در مورد اهمیت بازاریابی دیجیتال در رابطه با هدف گذاری کرده ایم.

با بازاریابی از طریق ایمیل ، قسمت مهم دیگر بازاریابی دیجیتال ، می توانید تقریباً سطح فردی را هدف قرار دهید.

ما این را “تکه تکه شدن” می نامیم.

در برخی موارد ، در واقع می توانید به سطح فردی برسید. بازاریاب ها این را “شخصی سازی” می نامند.

72٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند مشاغل از ارتباطات ایمیل استفاده کنند.

این امر به افراد احساس کنترل می دهد که باعث می شود راحتتر از طریق ایمیل و خرید از شما اشتراک کنند.


5. تجزیه و تحلیل پیشرفته تر

واقعاً از عملکرد تبلیغات تلویزیونی چه می دانید؟ اگر چند تست انجام دهید می توانید بهترین زمان پخش آگهی و بهترین زمان پخش را تعیین کنید.

برای کاوش در داده ها می توانید یک گروه متمرکز ایجاد کنید.

اما به طور کلی ، شما فقط می دانید که مطابق آژانس تا کجا پیش رفته است و آیا میزان مشارکت ، فروش یا هدف مشابه بازاریابی را افزایش داده است.

حال ، بیایید نگاهی به اهمیت بازاریابی دیجیتال در مقایسه بیندازیم.


با بازاریابی دیجیتال ، موارد زیر را درباره تبلیغات و کاربران خود می دانید:

این که آیا آنها قبلا آن را دیده اند. با تبلیغات تلویزیونی ، شما چیز زیادی نمی دانید. شاید آنها در آشپزخانه بودند یا تلویزیون بی صدا بود.
اگر با آنها تعامل داشته باشند
اگر آنها آن را دوست دارند
اگر آنها روی آن بمانند
اگر آن را با یک دوست به اشتراک بگذارید
در صورت نیاز به اقدامات بعدی
اگر در آینده منجر به فروش شود (این مهم در تعیین بهترین روش برای خرج کردن پول است)

همچنین می توانید درباره افرادی که با این تبلیغ تعامل دارند اطلاعات بیشتری کسب کنید:

چه کسی بیشتر به تبلیغات شما علاقه مند است إعلان
اونها چی دوست دارن
چه چیزی احتمال اقدام آنها را بیشتر می کند
چه کسی راحت تر تبدیل می شود
چه کسی بیشتر خرج می کند
آنها به صورت آنلاین چه کار می کنند
از چه اصطلاحاتی برای یافتن آنلاین شما استفاده می کنند
آنها از چه وب سایت هایی بازدید می کنند که آنها را به سمت سایت شما سوق می دهد

پیگیری همه اینها با نرم افزار رایگان تحلیلی مانند Google Analytics بسیار آسان است. یا می توانید با ابزارهای پولی دانش بیشتری کسب کنید.

از مواردی که یاد می گیرید برای کاهش هزینه ها در جایی که بازگشت سرمایه ندارید استفاده کنید.

هزینه ها و تلاش ها را در جایی که بهترین نتیجه را می گیرید افزایش دهید.

برای بهبود نتایج خود به سازماندهی کمپین های خود ادامه دهید.

هنوز می توانید تصمیم بگیرید مقداری پول برای بازاریابی سنتی تهیه کنید. بسیاری از شرکت ها دوست دارند در برنامه بازاریابی خود ترکیبی داشته باشند.

در این حالت ، اهمیت بازاریابی دیجیتال در این است که شما چقدر می توانید هویت مشتری های خود را که به سراغ سایر روش های بازاریابی می روند ، بشناسید.


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو