« انتخاب کولر گازی و سیستم تهویه مطبوعشایع‌ترین علائم هشداردهنده بیماری ریوی »

تعداد دفعات جرم گیری دندان در یکسال

تعداد دفعات جرم گیری دندان در یکسال

  شنبه 25 آبان 1398 11:57, توسط نرگس   , 375 کلمات  
موضوعات: articles

یکی از اقداماتی که بخش اعظمی اشخاص در روزهای آخری سال انجام می‌دهند جرمگیری دندان هاست . به دلیل آن که فکر میکنند با جرمگیری می توان از شر بدرنگی دندان ها خلاص شد و در نگاه و بازدیدهای نوروزی زیباتر جلوه کرد , ولی به هیچ عنوان چنین باوری صحت دارد .

کسانی که فراوان چای و قهوه مصرف می نمایند و سیگار می‌کشند زودتر در گیر جرم دندان خواهند شد . پس به نوعی بایستی جرم دندان ها را از در بین ببریم .

با این تصور که برای سپید شدن دندان ها هر ماه جرم گیری صورت پذیرد , غلط است و این کار در کمتر از 6 ماه سبب آلرژی و جراحت رساندن به دندان ها می شود . اندوه های لثه ای بایستی زیر لحاظ دندانپزشک معالجه شود و از نگاه دوره سالی یکبار با لحاظ دندانپزشک سفارش می شود .


جرم گیری دندان ها را جدی بگیرید

بوی بد دهن و خون ریزی از معضلات جرم گیری نکردن به موقع دندان ها است و بایستی این مسئله را بدون شوخی بگیریم . رعایت نکردن بهداشت دهن و دندان منجر تولید جرم دندانی و بیماری های دهن می شود و خطاها متعددی به‌دنبال دارااست .

در حالتی که جرم دندان برطرف نشود , به مرور زمان به بافت های عمقی لثه رخنه کرده و در غایت باعث به چک لثه و از در میان رفتن زیبایی دندان ها می شود , در محیط دهن , میکروارگانیسم های متمایز موجود هست که بعداز صرف هر وعده غذایی , همراه مواد قندی روی تراز دندان تجمع می نمایند و سبب تشکیل لایه ای چسبنده و بی رنگ به اسم پلاک میکروبی می شود که به راحتی و با استعمال از مسواک و نخ دندان برداشته می شود .


جرم گیری دندان

در شکل عدم پیگیری و معالجه , لثه و استخوان حریم دندان محاسبه میرود و در غایت منجر لقی و از دست رفتن دندان می شود .

خیلی تایم ها می شنویم که شخص بیان میکند دندانم تندرست بود , اما لق شد و به‌زمین‌خورد که‌این زمینه مرتبط با بافت محافظ حریم دندان می شود که جرم , آن را از دربین برده است .

لایه جرم دندانی , دندان را از تحریک های سوز‌و‌سرما و گرما محافظت می نماید . با برداشتن جرم ها , دندان در معرض سوزوسرما و گرما قرار می‌گیرد و به صورت موقت در گیر آلرژی دندان می شود .


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو