« نسخه بوتیک Zenith El Primero 21بعد از تعیین هدف های آموزشی چه مرحله ای است؟ »

راهنمای خرید بهترین مچ بند هوشمند

راهنمای خرید بهترین مچ بند هوشمند

  شنبه 20 دی 1399 14:02, توسط نرگس   , 1469 کلمات  
موضوعات: با فناوری

ویژگیهای مهم برای خرید بهترین مچ بند هوشمند

طول عمر و شارژ باتری مچبند

ساعت‌هایی که از صفحه‌های بزرگ و رنگی برخوردار می‌باشند, غالباً زودتر از دیگر گونه‌های دیگر شارژشان تمام می‌شود و شما می‌بایست به‌طور متوسط هریک روز در میان باتری آن را شارژ نمایید.

قیمت مچ بند هوشمند

فراموش نکنید که ارزش هر چیزی بسته به تجهیزات و جنسی است که در تولید آن به عمل رفته است و توصیه می‌کنم گذشته از اقدام به تهیه بهترین مچ بند هوشمند در آغاز مقداری در زمینه‌ی نیازها و انتظاراتی که از این قبیل گجت های هوشمند دارید, توجه نمائید.

محاسبه شرایط تناسب بدن

یکی‌از خصوصیت‌های حیاتی این مچ بندها اندازه‌گیری همیشگی حالت تن درستی بدن شما می‌باشد. سطح کالری جذب‌شده, تعداد تپش قلب و همینطور اندازه حرکات ورزشی انجام‌یافته مثل دویدن, دوچرخه‌سواری و حرکات هوازی را نشان می‌دهند.

یکی‌از پارامترهای با اهمیت در هنگام تنظیم مچ بند هوشمند دستگاه توجه اندازه‌گیری آن هست که تمام کارها را به طور ظریف برای شما بیان نماید. مچ‌بندهایی که دارای میزان گیری اندازه ضربان قلب می‌باشند با توجه بیشتری کلیه کارهای ورزشی را تثبیت می‌نمایند.

تهیه و خرید مچ بند هوشمند یک توصیه مطلوب برای اهالی ورزش و تمامی کسانی است که رغبت دارند یک گجت هوشمند پوشیدنی شیک داشته باشند. درصورتی‌که خرید مچبند هوشمند انجام دهید می‌توانید بر ملاک‌های تن درستی بدن خویش ارزیابی کرده و از آنها مطلع گردید.

منبع» راهنمای خرید بهترین مچ بند - کوک باش

 

مچ بند هوشمند فناوری نسبتاً نوپایی است که به‌سرعت در حال گسترش و فراگیر شدن بین طرف‌داران ابزارهای هوشمند است. این ابزار را فیتنس تِرَکِر (ردیاب سلامتی)، مچ‌بند یا دست‌بند هوشمند نیز می‌نامند. همان‌طور که از نام آن پیداست، این فناوری دور مچ بسته می‌شود و کاربرد آن در زمینۀ ورزش و سلامت است. اما کاربردهای آن به این حوزه محدود نیست و محصولات جدید ویژگی‌هایی مختلف در آن گنجانده‌اند که در ادامۀ مطلب با آن ها آشنا می‌شویم.

این محصولات مانند سایر ابزارهای دیجیتال مدل‌ها و برندهای مختلفی دارند که برای کاربردهای مختلف عرضه شده‌اند. بخش دیگری از ادامۀ مطلب به انواع و مقایسۀ آن‌ها اختصاص دارد. اگر ورزشکار هستید یا قصد دارید با جدیت ورزش را شروع یا دنبال کنید، حتی اگر فعالیت شما به پیاده‌روی و دویدن محدود است، مچ بند هوشمند انتخابی است که حتماً باید در نظر بگیرید. اگر اهل ورزش نیستید، خواندن این مطلب را پیشنهاد می‌کنیم چون آشنایی با این فناوری باعث ترغیب شدن به سمت سلامت و فعالیت خواهد شد. در نهایت بهترین مدل‌ها را برای کاربردهای گوناگون معرفی خواهیم کرد.


مچ بند هوشمند چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

مچ بند هوشمند چیست و چه قابلیت‌هایی دارد؟

اگر بخواهیم پاسخی کوتاه و جامع به پرسش مچ بند هوشمند چیست بدهیم، می‌توان گفت که مچ بند هوشمند کامپیوتر هوشمند و کوچکی است که برای رهگیری وضعیت سلامت و ورزش دور مچ افراد بسته می‌شود. بسته به مدل و برند، برخی مچ‌بندها دارای ویژگی‌هایی مانند ارتباط‌هایی ویژه هستند که در بخش‌های بعدی همین مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

برخی مچ‌بندهای هوشمند فقط و فقط کاربرد ورزشی دارند و به دستگاه‌های هوشمندی مثل موبایل یا تبلت متصل نمی‌شوند. برخی دیگر در عین بررسی اطلاعات مختلف سلامت و ورزش، می‌توانند اعلان‌هایی هوشمند نیز بفرستند. انواع آن‌ها دارای جی‌پی‌اس هستند که بخش اساسی بررسی سلامت است.

پیش از آن‌که سراغ معرفی انواع پیشنهادی مچ‌بندهای هوشمند برویم، نیاز است در مورد آن‌ها بیشتر بدانیم تا با توجه به نیاز خود بهترین مچ بند هوشمند را انتخاب کنیم.


انواع مچ بند هوشمند برای چه کسانی مناسب است؟

به این پرسش به دو شکل می‌توان پاسخ داد: اول این‌که دستگاه موردنظر شما برای چه فعالیتی مناسب است، دوم این‌که با توجه به فعالیت‌های فعلی، کدام دستگاه بهترین است. پاسخ به پرسش اول را باید با در نظر گرفتن کارهای روزمره و تطبیق آن‌ها با ویژگی‌هایی که در بخش‌های بعد معرفی می‌شود جست‌وجو کرد. اما پاسخ به پرسش دوم را می‌توان تقریباً دقیق گفت.

مچ‌بندهای هوشمند برای هرکس که از خانه یا به خانه پیاده می‌رود و و می‌خواهد قدم‌هایش را بشمارد، مسیرهای طی شده را ذخیره کند، کالری روزانه را بسنجد، به‌راحتی تماس برقرار کند یا پاسخ دهد یا پخش موسیقی را کنترل کند، مناسب است. بدیهی است که همۀ این ویژگی‌ها در همۀ انواع مچ بند هوشمند وجود ندارد و برخی امکانات کمتر و برخی بیشتر دارند.


مچ بند هوشمند سلامتی با ساعت هوشمند چه تفاوت‌ها و شباهت‌هایی دارد؟

مچ بند هوشمند سلامتی با ساعت هوشمند چه تفاوت‌ها و شباهت‌هایی دارد؟

اساساً این دو محصول در ابتدا یکی بودند و به‌مرور با شخصی‌سازی ویژگی‌ها، بین آن‌ها تمایز ایجاد شد. گفتنی است که مرز بین این دو ابزار هوشمند کاملاً مشخص نیست و برخی ساعت‌های هوشمند به مچ‌بندهای هوشمند بسیار شبیه‌اند. این نکته در ساعت‌های هوشمند ارزان و با امکانات کمتر مشخص‌تر است. اسامی مدل‌ها و برندها مشخص‌کنندۀ قطعی مچ‌بند یا ساعت بودن نیست و اگر قصد خرید هر کدام از این دو محصول را دارید، باید خوب دقت کنید تا ابزاری مناسب انتخاب کنید.

مهم‌ترین کاربرد مچ بند هوشمند سلامتی و ورزش است. البته بسیاری از ساعت‌های هوشمند نیز دارای این ویژگی هستند. حسگرهای ساعت‌ها گاهی مثل مچ‌بندها مجهز به کالری‌شمار، مسافت‌سنج، قدم‌شمار و ضربان‌سنج قلب هستند و با تحلیل اطلاعات، وضعیت پیشرفت را گزارش می‌دهند. ساعت‌هایی که دارای حسگرهای سلامتند، مانند مچ‌بندها برای پیگیری وضعیت ورزش‌هایی مثل یوگا، پیاده‌روی، دویدن، گردش و غیره قابل استفاده‌اند.

بررسی کیفیت خواب، استفادۀ روزمره، اتصال به گوشی و ابزار هوشمند، قابلیت اشتراک‌گذاری اطلاعات سلامت، قابلیت تعویض و شخصی‌سازی زمینه و بند از ویژگی‌هایی هستند که گاهی در این دستگاه‌ها مشترکند. برای اطلاعات بیشتر دربارۀ محصولی خاص باید حتماً راهنمای آن را مطالعه کنید.

همان‌طور که مرز باریک و نامشخصی بین تبلت و فبلت و موبایل وجود دارد، مچ بند هوشمند سلامتی و ساعت هوشمند نیز می‌توانند بسیار شبیه باشند اما تفاوت‌هایی برای شناسایی و تشخیص آن‌ها وجود دارد. اول این‌که ساعت‌های هوشمند بسیار بر سیستم اطلاع‌رسانی و اعلان تأکید دارند اما همۀ مچ‌بندها چنین نیستند. این اعلان‌ها شامل پیامک، ایمیل، تماس و شبکه‌های اجتماعی‌اند. دوم، کارکرد اصلی مچ‌بندهاست که در موردشان صحبت کردیم، هرچند ساعت‌های هوشمندی نیز مختص ورزش ساخته شده‌اند.

تفاوت سوم این است که نمایشگر مچ‌بندها بسیار کوچک‌تر از ساعت‌هاست و احتمالاً برای دیدن نتایج باید به گوشی مراجعه کنید. چهارمین اختلاف بین آن‌ها، قیمت است. طبیعی است ساعت هوشمندی که از برنامه‌ها، فناوری و قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فراوان پشتیبانی می‌کند، گران‌تر باشد. پنجمین اختلاف نیز این است که ساعت‌های هوشمند برای مراجعۀ کمتر به گوشی هوشمند و افزایش سرعت اعلان استفاده می‌شوند و نسبت به مچ‌بندها کمی مستقل‌تر از گوشی عمل می‌کنند.

اغلب ساعت‌های هوشمند نمایشگر لمسی و باکیفیت دارند که در برابر نمایشگرهای سادۀ مچ بند هوشمند سلامتی دارای تفاوت دیگری هستند. به‌دلیل پشتیبانی از برنامه‌ها در ساعت هوشمند، طبیعی است که تفاوت هفتم در میزان حافظۀ داخلی و پردازنده باشد. جنس مچ‌بندها اغلب از پلاستیک محکم و ضدآب و ساده است که مخصوص ورزش است، اما ساعت‌ها چون کاربرد زیبایی و عملکردگرا دارند، معمولاً پرجزئیات‌ترند که این تفاوت هشتم بین آن‌هاست. آخرین و نهمین تفاوت که برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد، دوام باتری است. بدیهی است که امکانات، برنامه‌ها و سخت‌افزار پرمصرف ساعت‌ها بیش از مچ‌بندها انرژی مصرف کند و دوام باتری را کمتر کند.


نکات مهمی که پیش از خرید مچ بند هوشمند طبی باید در نظر داشت

طبیعی است که عوامل مختلفی را پیش از تهیۀ محصولی هوشمند درنظر بگیریم تا با نیازها منطبق باشد. در این میان ویژگی‌هایی کلی وجود دارند که می‌توانیم پیش از خرید در صورت نیاز آن‌ها را درنظر داشته باشیم تا ابزاری متناسب تهیه کنیم. در ادامه به مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در خرید مچ‌بندهای هوشمند می‌پردازیم.

به‌ندرت و احتمالاً هرگز مچ‌بندی هوشمند را نخواهید یافت که دوربین داشته باشد یا نمایشگری بزرگ داشته باشد. اگر به‌دنبال چنین چیزی هستید، سراغ ساعت هوشمند بروید. برخی از مچ‌بندها قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت را دارند که البته این ویژگی زیاد به‌چشم نمی‌آید و اندازۀ نمایشگر نیز از عواملی است که در خرید مچ بند هوشمند طبی تأثیر زیادی ندارد زیرا انتقال اطلاعات و نمایش آن در گوشی اتفاق می‌افتد.

دوام و کیفیت ساخت بسیار مهم است زیرا در بلندمدت و اصطکاک زیاد حین حرکات ورزشی، دستگاه باید بدون نقص کار کند. قابلیت شخصی‌سازی مانند تعویض بند یا موجود بودن انواع متنوع در بازار از عوامل دیگری است که برای افرادی که به زیبایی اهمیت بیشتری می‌دهند، مهم به‌نظر می‌رسد. ضدآب بودن ویژگی عمدۀ انواع مچ‌بند است اما به استاندارد و نقدهای موجود حتماً توجه کنید زیرا ضدآب بودن اصطلاحی کلی است و انواع مختلفی دارد.

قابلیت‌های ویژه مانند اعلان‌ها نیز از عوامل مهمی هستند که با توجه به انتظار خود باید انتخابشان کنید. بسته به همۀ این عوامل، پای یکی از عوامل اصلی یعنی بودجه به میان می‌آید. با مشخص کردن سبک زندگی، نوع ورزشی که انجام می‌دهید و بودجۀ در دسترس می‌توانید انتخاب را محدود کنید. درنهایت به دوام باتری توجه کنید. هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد، زمان بیشتری را می‌توانید بدون شارژ مجدد از مچ بند هوشمند استفاده کنید.

منبع: https://funibo.com/


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو