« اسمارت واچ طرح اپلخرید ساعت دیجیتال دیواری »

راهنمای خرید ساعت هوشمند یونیک

راهنمای خرید ساعت هوشمند یونیک

  پنجشنبه 4 دی 1399 10:53, توسط نرگس   , 1736 کلمات  
موضوعات: با فناوری

برخی از ساعت های هوشمند در برابر آب مقاوم هستند ، به این معنی که در برابر باران مقاومت می کنند و نه چیز دیگر. اما این ویژگی عمر باتری را نیز کاهش می دهد.این ساعت ها با گذشت زمان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و همانطور که امروز می بینیم شرکت های بسیار بزرگی وارد این صنعت شده اند.

اسمارت واچ وي 9

همچنین دارای سنسور ضربان قلب است. فناوری LTE زمانی مفید واقع می شود که تلفن همراه خود را در خانه بگذارید و بخواهید با استفاده از ساعت هوشمند خود در جای دیگر به اینترنت متصل شوید. همچنین ساعت های هوشمند LTE در فاکتور قیمت نسبت به سایر ساعت های هوشمند جایگاه بالاتری دارند. اگر برای اولین بار ساعت هوشمند خریداری می کنید می توانید محصولات کم هزینه تری را در نظر بگیرید.قبل از هر چیز مطمئن شوید که از آداپتور اصلی دستگاه یا کابل شارژ استفاده می کنید. برای بیشتر افراد ، مفیدترین کاری که ساعت هوشمند می تواند انجام دهد ، امکان بررسی اعلان ها بدون بیرون آوردن گوشی از جیب شما است.

اسمارت واچ 3

می توانید آن را با یک پارچه نرم تمیز کنید.ساعت های هوشمند برای افرادی که نمی توانند از تلفن های خود در یک محیط حرفه ای و رسمی استفاده کنند اما می خواهند از تماس ها و پیام های مهم آگاه شوند نیز مفید است. بیشتر ساعت های هوشمند خوب هستند زیرا تمام روز با شما همراه هستند و می توانند برای شمارش قدم ها ، پیاده روی در پیاده روی ، دویدن ، دوچرخه سواری و اندازه گیری ضربان قلب استفاده شوند. این برنامه ها می توانند به عنوان تایمر یا ساعت خاموش بودن عمل کنند ، یا می توانند دستگاه های خانه هوشمند شما را کنترل کنند. اگر روشن نشد ، سوکت دیگری را امتحان کنید.اگر می خواهید ساعت هوشمند Wear OS را به تلفن Android متصل کنید ، ابتدا از سازگاری و شارژ کافی تلفن و ساعت هوشمند اطمینان حاصل کنید.Garmin به عنوان گرانترین مارک ساعت هوشمند شناخته می شود.

اسمارت واچ 54

طول عمر باتری ساعت هوشمند بسته به نحوه استفاده از آن می تواند روز به روز متفاوت باشد. Wear OS از iOS پشتیبانی می کند ، اما مطمئن شوید که ویژگی مورد نظر خود را در iOS قبل از خرید داشته باشید.بسیاری از ساعت های هوشمند مانند Apple Watch و Samsung Gear Sport از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند.ساعت های هوشمند ذکر شده در بالا از مواد محکم مانند فلز ، آلومینیوم و سرامیک ساخته شده اند که نشان دهنده مقاومت بالای آنها است.اپل واچ ترکیبی از یک صفحه لمسی است که می تواند به همراه دکمه Digital Crown و Side را تشخیص و نگه دارد. همانطور که می خواهیم همه چیز مانند یک فروشگاه بزرگ در دسترس ما باشد ، در دسترس بودن برنامه های گوشی های هوشمند می تواند یک ویژگی عالی برای انتخاب ساعت باشد.

رمز اسمارت واچ a1

اگر به دنبال برنامه های با کیفیت بالا هستید ، اپل بهترین شرط بندی شما در حال حاضر است.ساعت هوشمند FENIX5X 010-01733-01 یکی از پرفروش ترین های Garmin است. اگر ساعت هوشمند در کارهای اصلی مانند بررسی اعلان ها یا پیگیری تمرین شما کند است ، پس از آن استفاده نکنید.آخرین محصولات ساعت هوشمند چیزی فراتر از نمایش زمان ، از اجرای برنامه ها تا نمایش اعلان های گوشی های هوشمند ، نمایش ضربان قلب و ارائه می دهند.این مدل بزرگتر و گرانتر از Fitbit Versa است.

درباره ي ساعت اسمارت واچ

ساعت هوشمند Garmin FENIX5X علاوه بر قابلیت های ماجراجویی ، از ویژگی های بسیاری برای ورزشکاران برخوردار است.بعضی از ساعت های هوشمند برنامه های زیادی دارند که می توانید بارگیری کنید.ساعت های هوشمند مانند GPS ، تناسب اندام با گام شمار ، اندازه گیری کالری ، مانیتور ضربان قلب ، اضافه کردن اعلان ها برای تلفن های Android ، صفحه های رنگی او دارد. در اینجا بهترین ساعت های هوشمند موجود برای کاربران آیفون و اندروید آورده شده است. بسیاری از ساعت های هوشمند از سیستم عامل Google Wear استفاده می کنند ، در حالی که سامسونگ تایزن و Fitbit هر کدام توسط خودشان اجرا می شوند. به گفته کارشناسان ، در سال 2025 تعداد افرادی که از ساعت های هوشمند استفاده می کنند بیشتر از مصرف کنندگان تلفن های همراه خواهد بود.این بدان معنی است که هر ساعت در این لیست بهترین انتخاب برای ساعت هوشمند اندرویدی است و به سلیقه ، نیاز و بودجه شما بستگی دارد که کدام یک بیشتر به شما مناسب است.

اسمارت واچ plus116

بسیاری از دستگاه های فعلی از سیستم عامل Google Wear استفاده می کنند که قبلاً به آن سیستم عامل Android گفته می شد.شما برای خرید بهترین ساعت هوشمند Huawei 2019 قیمت مناسبی پرداخت می کنید.نکته دیگری که هنگام خرید ساعت هوشمند باید به آن توجه کنید این است که آیا می خواهید اتصال اینترنتی LTE داشته باشید.اگر اتفاقی بیفتد به این معنی است که شما از تلفن خود استفاده نمی کنید اما می خواهید از اعلان های خود مطلع شوید ، بنابراین ساعت مچی تلفن همراه احتمالاً برای شما مناسب است.Fitbit Versa2 سومین ساعت هوشمند این شرکت و آخرین محصول این شرکت قبل از خرید گوگل است.

اسمارت واچ هايلو

طراحی آن بر روی ظاهر اسپرت متمرکز شده و علی رغم اینکه جدیدترین تراشه است ، یکی از قدرتمندترین دستگاه های این لیست است.2 اینچی Super AMOLED مجهز شده است.لازم به ذکر است که برخی از ساعت های هوشمند دارای اتصالات شبکه جداگانه هستند و کارهای مختلفی را انجام می دهند و فقط آداپتورهای تلفن های همراه تا تلفن های همراه نیستند.ساعتهای هوشمند معمولاً دارای سنسورهایی هستند که می توانند ضربان قلب ، شتاب ، فشارسنج و فعالیت بدنی را کنترل کنند.

ساعت هوشمند بروز

سامسونگ دسته ای از سنسورها را برای اندازه گیری علائم حیاتی و همچنین موارد روزمره در این ساعت هوشمند قرار داده است. این صفحه نمایش به شما امکان می دهد ویژگی های اساسی را حتی در کمترین میزان شارژ در کمترین موقعیت باتری نگه دارید.اپل واچ سری 3 42 میلی متری از یک قاب آلومینیومی نقره ای با یک باند ورزشی مشکی ، یک سیساما بحث من در این مقاله فقط ارائه یک ساعت هوشمند ارزشمند با قیمت های مختلف است تا همه کاربران این مقاله بتوانند از یک ساعت هوشمند با ارزش خرید بالا برای پول خود لذت ببرند.

اسمارت واچ موديو

ویژگی مورد علاقه ما منوی چرخان است که به شما امکان می دهد به راحتی بین برنامه ها و منوها حرکت کنید. ضدآب است و برای دویدن ، شنا و دوچرخه سواری در میان سایر ورزش ها مناسب است و به خوبی از طریق اعلان ها (اعلان ها) کار می کند. اگر قصد خرید ساعت هوشمند با کیفیتی را دارید اما نمی خواهید هزینه زیادی را صرف کنید ، حتما این ساعت را در نظر بگیرید. از شکل ظاهری این ساعت می توان با لباس روزمره استفاده کرد و فقط یک ساعت اسپرت نیست.95 اینچ افزایش داده است. نوع صفحه نمایش آن OLED است و از وضوح بالایی برخوردار است که نشانگر کیفیت بالای تصویر این ساعت هوشمند است.

اسمارت واچ نقره اي

حافظه داخلی نیز به 32 گیگابایت افزایش یافته است تا همه آهنگ های مورد علاقه خود را در کنار هم قرار دهید.این صفحه را می توان در روز و شب روشن و خاموش کرد.این بند مچ علاوه بر ویژگی های ظاهری منحصر به فرد خود ، از سنسورهای 6 محوره استفاده می کند که قادر به تشخیص ضربان قلب (بسیار دقیق) ، بی حرکتی ، کالری سوخته و غیره است.ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip Global Version محصولی عالی برای فعالیتهای ورزشی است. متأسفانه ، باتری ضعیف اپل واچ 4 باعث می شود تا نمایشگر همیشه روشن کمتر مطلوب باشد. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip Global Version می تواند اعلان های تلفن شما را نمایش دهد ، دارای GPS است ، می تواند فعالیت های ورزشی شما را کنترل کند.از دیگر ویژگی های این بند مچی می توان به قابلیت اتصال به تلفن با استفاده از برنامه Mi Fit اشاره کرد.یکی از ویژگی های ویژه این ساعت هوشمند این است که می تواند با سیستم فعال موقعیت یابی جهانی (GPS) تا 22 ساعت کار کند.

اسمارت واچ گلکسي

در مجموع ، اپل واچ 5 محصولی قابل اعتماد است که می تواند سالها نیاز به خرید ساعت جدید را از بین ببرد.Galaxy Watch Active 2 یک ساعت هوشمند ورزشی با طراحی جذاب و ظاهری مطلوب است.ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip مانند بند مچ دست شیائومی که در قسمت قبلی ذکر شد ، از حسگرهایی برای کنترل خواب و اندازه گیری ضربان قلب استفاده می کند که با استفاده از آنها می توانید نمودار کاملی از فعالیت های روزانه خود را در این ساعت هوشمند مشاهده کنید. از آهنگ لذت ببرید و اطلاعات مربوط به 39 حالت ورزشی را ضبط کنید.

ساعت هوشمند تاچ لاين

ساعت هوشمند شیائومی از پلی کربنات و فولاد ضد زنگ ساخته شده است.39 اینچ است.ورزشکاران ساعت هوشمند Amazfit Stratos را برای شنا انتخاب می کنند و فعالیت های خود را ثبت می کنند.Huawei Watch GT2 بهترین ساعت هوشمند Huawei در سال 2019 است. طراحی کلاسیک Honor Magic Watch 2 این ساعت را از سایر رقبا متمایز می کند. از دیگر مزایای این محصول امکان روشن ماندن در تمام طول شبانه روز است.ماندگاری بالای باتری و مقاومت در برابر آب باعث شده تا Honor Magic Watch 2 مورد پسندتر واقع شود.سامسونگ این ساعت هوشمند را با شعار ‘زیبایی ساده است اما قدرتمند است’ معرفی کرد.

اسمارت واچ فون

اما ویژگی بارز این ساعت هوشمند باتری 420 میلی آمپری آن است که می تواند تا دو هفته در برابر شارژ مقاومت کند.ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Active از ویژگی هایی مانند هشدار ضربان قلب ، مقاومت در برابر آب 50 متر ، حافظه داخلی 4 گیگابایتی ، شتاب سنج ، فشار سنج ، ژیروسکوپ ، سنسور ضربان قلب و حسگر نور استفاده می کند.ساعت هوشمند Galaxy Watch SM-R810 در سال 2018 به همراه نوت 9 توسط سامسونگ معرفی شد و تاکنون هیچ مدلی با زیبایی و کارایی این ساعت هوشمند ارائه نشده است.اما نقطه عطف این ساعت نمایشگر OLED تمام لمسی با عمق 16 میلیون رنگ است که احساسی عالی را به صاحب آن منتقل می کند. ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch Active با یک باتری 230 میلی آمپری می تواند شارژدهی را تا 45 ساعت حفظ کند.

ساعت هوشمند جي تب

برنامه های روزانه خود را لیست کرده و تا 10 ساعت آینده آنها را با هم تماشا کنید.ویژگی متمایز کننده این ساعت از ساعت های معرفی شده تا کنون ، قابلیت شارژ بی سیم است.هنگام شستن دست ها ساعت را باز نکنید ، اما هنگام شنا حتما ساعت را باز کنید.ساعت هوشمند GT Active 2019 اندکی پس از رونمایی به دلیل کیفیت و زیبایی بی نظیر به یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند در جهان تبدیل شد. به همین دلیل ، بسیاری از ورزشکاران حرفه ای از این مدل ساعت های هوشمند برای فعالیت های ورزشی استفاده می کنند.ساعت هوشمند سامسونگ برای جابجایی بین برنامه ها از حاشیه های متحرک و قابل کلیک استفاده می کند.


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو