« قایق ها را به صنایع دستی تبدیل کنیدنگاه گسترده تری به موفقیت داشته باشید »

7 استراتژی مؤثر برای بازاریابی دیجیتال املاک و مستغلات

7 استراتژی مؤثر برای بازاریابی دیجیتال املاک و مستغلات

  شنبه 5 بهمن 1398 10:44, توسط نرگس   , 1179 کلمات  
موضوعات: articles

مردم به فکر فروش املاک و مستغلات به عنوان شغلی پر از افراد برنده و ناهار خوری و استفاده از تکنیک های فروش اجتماعی شما هستند. به همان اندازه مهم است که عصر دیجیتال امروز شما را مجبور می کند به اینترنت ضربه بزنید تا در وهله اول آن افراد را در مقابل شما قرار دهد.

هر نماینده املاک و مستغلات در خارج از کشور می تواند از مهارت بیشتری در مهارت های بازاریابی آنلاین خود استفاده کند. با این راهکارهای مفید دیجیتال مارکتینگ در املاک و مستغلات شروع کنید.

1. تصویری شگفت انگیز

دنیای دیجیتال می تواند مثل همیشه در تایمز اسکندر احساس کند. پیام ها و تبلیغات زیادی وجود دارد که در همه جا شناور است. چگونه می توان توجه شخص را در وسط این همه جلب کرد؟

نکته اصلی این است که تصاویر چشم نواز داشته باشید که در مشتری های جدید بچرخد. یکی از گزینه های موثر رندر سه بعدی است.

مردم می توانند تمام روز را صرف تماشای عکس از خانه ها کنند و سرانجام همه آنها با هم تاری می شوند. وقتی افراد بتوانند خود را در خانه ببینند و تصویر کنند که چگونه می تواند در آن قدم بزند ، تبلیغات بسیار تأثیرگذار است.

این امر به ویژه در مورد ساخت و سازهای جدید صادق است. اگر مصرف کنندگان تصویر واقعی از این ملک ندارند ، به چیزی جالب تر مانند یک گرافیک سه بعدی نیاز دارید تا احساس کنند که در خانه با آن ملک احساس می کنند.

2. هدفگذاری اجتماعی

لازم نیست به شما بگوییم که بازاریابی رسانه های اجتماعی برای نمایندگان املاک و مستغلات ضروری است. اکنون وقت آن رسیده است که استراتژی خود را اصلاح کنید.

وقتی صحبت از تبلیغات رسانه های اجتماعی می شود ، هدف گیری مهم است. شما می توانید تبلیغات خود را به افرادی اختصاص دهید که مناسب برای هر خاصیت شخصی باشند.

به عنوان مثال ، تبلیغات افراد را در سطح درآمدی که خانه خریداری می کنند ، هدف گذاری کنید. افرادی را هدف قرار دهید که از اندازه خانواده برخوردار باشند و به خوبی در خانه تبلیغی شما مناسب باشند.

حتی می توانید به مایل اضافی بروید و افرادی را که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند هدف قرار دهید. Facebook Pixel نوعی کد است که می توانید برای ردیابی این داده ها به وب سایت خود اضافه کنید و آن را به بازاریابی Facebook و Instagram خود پیوند دهید.

3. ارسال ایمیل به افراد مناسب

بازاریابی ایمیل یکی از آن استراتژی های بازاریابی دیجیتال است که می تواند یک ماین طلای یا هدر رفتن وقت باشد. همه چیز به نحوه انجام آن بستگی دارد.

همه چیز با ارسال ایمیل های شما به افراد مناسب شروع می شود. بسته به آنچه مردم به دنبال آن هستید ، لیست پستی خود را به بخشهایی تقسیم کنید. به عنوان مثال ، می توانید هر آدرس ایمیل را بر اساس منطقه مورد نظر خود ، دامنه قیمت آنها و اندازه خانه مورد نظر خود طبقه بندی کنید.

ممکن است بگویید ، “اگر ایمیل های من به افراد بیشتری می رود ، آیا شانس موفقیت خود را افزایش نمی دهم؟” متأسفانه ، این طرز فکر می تواند دوباره به شما نیش بزند.

اگر افراد از شما ایمیل دریافت می کنند که به آنچه به دنبال آن هستند ارتباطی ندارند ، آنها را مشترکاً لغو اشتراک می کنند یا توجه را متوقف می کنند.

4. ایمیل های تعاملی

دریافت ایمیل های مناسب در مقابل افراد مناسب یکی از جنبه های بازاریابی موفقیت آمیز ایمیل است. با این وجود ، باید در هر ایمیل مجبور به چرخش مشتری شوید.

ترفند در اینجا شامل محتوای تعاملی تر در ایمیل های شما است. این می تواند شامل فیلم هایی در مورد موضوعات مفید املاک و مستغلات باشد. این می تواند شامل تورهای ویدیویی یا راهپیمایی های سه بعدی از خواص خواننده باشد.

شما حتی می توانید از انواع دیگر “سرگرم کننده” مطالب مانند بازی یا نظرسنجی استفاده کنید. هر چیزی که باعث تعامل کاربران با شما شود ، حتی اگر مستقیماً ملک شما را بازاریابی نکند ، اعتماد و ارتباط آنها را با شما ایجاد می کند.

5- روی بهینه سازی موتور جستجو کار کنید

بهینه سازی موتور جستجو چیزی است که بیش از حد بسیاری از نمایندگان و آژانس های املاک و مستغلات از آن غفلت می کنند. با توجه به اینکه 51٪ کل ترافیک در وب از نتایج جستجوی ارگانیک ناشی می شود ، این یک بخش اساسی در بازاریابی دیجیتال شما است.

با کار به سمت بهینه سازی بهتر موتور جستجو برای وب سایت خود در کل شروع کنید. در مورد کلمات کلیدی مرتبط با املاک و مستغلات در منطقه خود تحقیق کنید و آنها را در سایت خود قرار دهید.

در بالای این موضوع ، حتماً برای هر یک از لیست های خود ، صفحه جداگانه ای داشته باشید ، با کلمات کلیدی مناسب. به عنوان مثال ، شما ممکن است بخواهید اصطلاحاتی مانند “خانه در لس آنجلس” یا “خانه سه خوابه در لس آنجلس” را بهینه کنید.

6. پرش از خط با تبلیغات برای هر کلیک پرداخت

هرچه ممکن است بهینه سازی موتور جستجوی ارگانیک ضروری باشد ، همه ما می توانیم از کمی افزایش اضافی استفاده کنیم. راه عالی برای به دست آوردن شما با پرداخت هر کلیک به تبلیغات است.

پرداخت هر کلیک به تبلیغات مانند Google Ads ، تبلیغ شما را نشان می دهد ، که به نظر می رسد نتیجه جستجو ، به عنوان صدر صفحات نتایج جستجو باشد.

تصور نکنید که صرفاً می توانید نتایج عالی بخرید. بودجه شما جایگاه شما را تعیین می کند ، اما برای نتایج واقعی در ترازنامه ، به مهارت های دیگری نیاز دارید.

تحقیقات کلمات کلیدی ماهرانه مهم در بهینه سازی تبلیغات شما است. همچنین باید بتوانید تبلیغات قانع کننده ای را طراحی کنید و بنویسید که کاربران را ترغیب به کلیک کند. مهمتر از همه اینها ، صفحه فرود که این تبلیغات به آن پیوند دارند ، باید به خوبی ساخته شود تا بتواند آن کلیک ها را به مشتری تبدیل کند.

 

7. وبلاگ نویسی شلوغ کنید

در دنیای دیجیتال امروز ، محتوای پادشاه است. مصرف کنندگان به جای دیدن یک سطح فروش پس از دیگری ، وب را برای کسب اطلاعات با ارزش و با ارزش شستشو می دهند. شما می خواهید کسی باشید که آن را به آنها می دهد.

یکی از بهترین راه های انجام این کار با یک وبلاگ مداوم در وب سایت شماست. هر پست وبلاگ فرصتی برای ترکیب کلمات کلیدی موثرتر و نمایش در میان نتایج موتور جستجو است.

علاوه بر این ، وقتی افراد وبلاگ شما را می خوانند ، شما را به عنوان یک متخصص در املاک و مستغلات آشنا می کنند. آنها می آیند تا به شما اعتماد کنند و تشخیص دهند که نه تنها می دانید که در مورد چه چیزی صحبت می کنید ، بلکه شما کسی هستید که می خواهید به آنها کمک کنید.

هنگامی که آنها آماده خرید و فروش خانه هستند ، شما اولین کسی می شوید که با آنها تماس می گیرید.

 

پیشرفت در بازاریابی دیجیتال املاک و مستغلات

مهم نیست که چقدر موفق باشید یا چه تعداد مشتری داشته باشید ، همیشه افرادی وجود دارند که به آنها نرسیده اید. بازاریابی دیجیتال متخصص املاک و مستغلات بهترین راه برای بدست آوردن نام شما در مقابل آنها است.

اگر می توانید با شروع کار با تصویربرداری از املاک و مستغلات خوب ، از امروز خدمات خود را آنلاین خریداری کنید.


فرم در حال بارگذاری ...

فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

جستجو