« انواع شیرآلات بهداشتی7 استراتژی مؤثر برای بازاریابی دیجیتال املاک و مستغلات »

قایق ها را به صنایع دستی تبدیل کنید

قایق ها را به صنایع دستی تبدیل کنید

  شنبه 19 بهمن 1398 10:31, توسط نرگس   , 922 کلمات  
موضوعات: articles

اگر یکی از قطعنامه های شما بازیافت و استفاده مجدد از موارد دیگری بود که در غیر این صورت از بیرون خارج کرده اید ، برای بالا بردن وسایل قدیمی خود به این ایده ها نگاهی بیندازید. فکر می کنید دستمال کافی ندارید که یکی از این خلاقیت ها را امتحان کنید؟

کیف های لباس های قدیمی را که می خواهید به یک مغازه پر رونق اهدا کنید ، در نظر بگیرید. نگاهی دوم به حوله های قدیمی ، ورق ها و تی شرت های پنهان شده در کمد های خود بیندازید. با برش دادن آنها به نوارها ، و به رنگ های مشابه از هم جدا شوید تا هرج و مرج را سلطنت کنید تا در حالی که گزینه های دوچرخه سواری خود را در نظر می گیرید.

تاج قالیچه
آنها فقط برای زمستان نیستند. سقوط سزاوار یک تاج گل نیز هست! و شاید روز ولنتاین باشد. در مورد یک تاج با مضمون وطن پرستانه برای 4 ژوئیه یا روز جانبازان چطور؟ شاید آنها را در فروشگاه های صنایع دستی ساخته شده با روبان و مشهای براق مشاهده کرده باشید. خودتان را با استفاده از ضایعاتی که از تی شرتهای پاره پاره شده ذخیره نکرده اید به دلایل احساساتی استفاده کنید.

فرم تاج سیم را در فروشگاه صنایع دستی یا دلار پیدا کنید. نوارهای پارچه ای یا پارچه ای را بر روی فرم ببندید ، و آنها را برای تعادل کامل تراز وسایل قرار دهید. اگر لبه های بریده شده را دوست ندارید ، پارچه را روی تعصب برش دهید. لبه های فرش شده به جذابیت روستایی می افزاید ، بنابراین انتخاب مورد نظر شماست.

فرش قالیچه
قالی های پارچه ای بافته مدرسه قدیمی قدمت زیادی داشته است. در حالی که ما عاشق زیبایی ظاهری از آنها هستیم ، ما همچنین دوست داریم خلاقیت های اخیر از ظاهری فوق العاده گاه به گاه و کرکی نوارهای گره زده شده به تشک فرش ضد لغزش یا بوم فرش دستباف داشته باشیم. با گره هایی که در قسمت پایین و نوک های کنار هم قرار دارند ، تصور کنید انگشتان پا حساس خود را در حال فرو رفتن در گلدان نرم پیراهن های قدیمی خود می کنید. خواهش میکنم.

یک سبد کوئیل ایجاد کنید
یک سبد می تواند برای اهداف روزمره شما کاربردی باشد یا ناعادلانه برای برآورده کردن خواسته های هنری شما. دوختن طول پارچه ها به پایان می رسد ، و به رنگهایی که در محصول نهایی جمع می شوند ، توجه داشته باشید.

راه های طولانی نوار طولانی را بپیچید. هر چیزی که متناسب با هدف و روحیه شما باشد ، آن را به شکل سبد سنتی یا به چیزی غیر متعارف تبدیل کنید. برای حفظ ایمنی آن ، ردیف ها را به هم بچسبانید و از رول استفاده کنید تا دستگیره ها را بسازید یا آنها را برای اهداف تزئینی به زیبایی تزئین کنید.

لحاف دنج یا پتو عزیز
اگر شما در حال حاضر یک کوئلتر نیستید ، این ممکن است چالش برانگیز تر باشد اما غیرممکن نیست. این ممکن است برای کسانی که به دنبال یک فعالیت آرامش بخش هستند شامل بسیاری از خطوط مستقیم جذاب باشد. استفاده از ضایعات یک راه عالی برای تمرین این سرگرمی جدید است. در حالی که مهارت های خیاطی روی چرخ خیاطی فوق العاده است ، اما بدون آن می توان انجام داد ، اگرچه یک چرخ خیاطی باعث می شود روند سریعتر و آسان تر انجام شود. اگر تازه یاد می گیرید ، کوچک را شروع کنید. شاید برای کودک تازه پوشانده شود تا شما را در طی فرایند یادگیری ناامید یا از دست ندهید.

بالش یا کیف دستی
همه ما مواردی داریم که به دلایل احساساتی نمی توانیم از آنها جدا شویم. اگر به هر حال خوشبختی شما را به ارمغان می آورد ، به آن ادامه دهید ، اما اگر به دنبال راهی هستید برای از بین بردن یک کالای پارچه گرامی ، چه برای پاک کردن فضای کافی برای کاهش درهم و برهم یا ایجاد فضای اتاق در کمد خود برای خریدهای جدید ، ژاکت ها می توانند روکش بالش بسیار خوبی داشته باشند ، و لباس های کتانی می توانند کیسه های مناسب حمل و نقل را ایجاد کنند.

Wall Art یا Headboard
چه کسی می گوید فرش باید روی زمین دراز بکشد؟ حتی اگر این هدف اصلی باشد ، به این معنی نیست که شما باید از این قانون پیروی کنید. شاید خلقت شما دارای je-sais quoi خاصی باشد که آن را برای یک مکان لخت از فضای دیوار در راهرو یا اتاق خواب خود ایده آل کند. شاید این یک راه Lebowski برای پیوند دادن اتاق با هم باشد. شما می دانید فرشها این کار را انجام می دهند. و همینطور هنر دیوار.

و اگر آن بخش از هنر دیواری را که شما ایجاد کرده اید بسیار متمایز است ، با شخصیتی خاص خود ، یک تخت برهنه را به یک مکان دنج آرام تبدیل کنید با آن ایجاد خز تقلید از یک پیشانی. سپس وقتی از آن سبک خسته شده اید ، یا هدفی را که دوست دارید بهتر پیدا کنید ، از آن برای اهداف اصلی خود در کف کنار تخت استفاده کنید.

یک عروسک رگ درست کنید
ما این اصطلاح را شنیده ایم ، اما به آن فکر زیادی نکرده ایم. چی میدونی؟ زمانی بود که بیشتر عروسک ها از پارچه ساخته شده بودند ، و در بعضی جاها ، این هنوز یک روش معمول است. نکته جالب این است که شما می توانید آنها را با دست دوختید ، بنابراین هر کدام یک نوع هستند. ظاهر غیرمستقیم عروسکهای دوخته شده جذاب و مردمی است و مطلقاً آن را دوست داریم.

با استفاده از این ایده ها به کارگر داخلی خود ضربه بزنید تا به کمک آن پارچه ها را از سطل زباله دور نکنید. قدیمی را به چیزی جدید تبدیل کنید و از آن برای سال جدید لذت ببرید.


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو