« جزئیات فنی و قیمت اتوماتیک Octo Finissimo Tourbillon Baselworld 20187 کار و کار SEO برای بهینه سازی وب سایت خود »

برنامه همراه Mi Smart Band 4

برنامه همراه Mi Smart Band 4

  شنبه 1 خرداد 1400 17:24, توسط نرگس   , 487 کلمات  
موضوعات: با فناوری

ما همیشه از کیفیت Mi Fit قدردانی کرده ایم و غالباً متوجه شده ایم که کیفیت آن از برنامه های همراه برای باندهای تناسب اندام مختلف با قیمت های بالاتر از محصولات Mi Band شیائومی بهتر است.

 

افکار ما درباره برنامه Mi Fit تاکنون تقریباً یکسان مانده است. ما فکر می کنیم خوب به نظر می رسد و یافتن داده های مورد نیاز تقریباً آسان تر است.

پیدا کردن دو نقطه داده ، مانند تمرین و اجرای داده های تاریخی ، کمی مشکل بود ، زیرا آنها در نقطه مشخص نبودند. با این حال ، این یک کنجکاوی ساده است.

ما می خواهیم Mi Smart Band 4 را به جای زیر برگه Profile در صفحه اصلی نمایش دهیم. این به ما امکان می دهد تنظیمات ترجیحی را تنظیم کنیم و چهره های پوشیدنی را سریعتر ببینیم.


صحبت از این قرار است ، تعداد زیادی ساعت مچی برای Mi Smart Band 4 وجود دارد که تعداد زیادی از آنها را دوست داریم. تعداد صفحه های تماشای زیادی در اینجا وجود دارد و حتی می توانید با استفاده از عکس های تلفن هوشمند خود چهره های سفارشی ایجاد کنید.


همانطور که برای چهره های سفارشی ، فقط تصویر پس زمینه قابل تغییر است اما شما دارای سه سبک نمایش برای طیف کمی متنوعی از آنچه در صفحه نمایش داده می شود ، هستید.

قابلیت جالب دیگر ، قابلیت شخصی سازی الگوی لرزش Mi Smart Band 4 است. به طور پیش فرض ، دستگاه پوشیدنی بسیار دلخواه لرزش می کند.


این دستگاه توانایی نمایش اعلان های برنامه را دارد ، همچنین شناسه تماس گیرنده ، پیش نمایش پیام های متنی ، ایمیل ها و همه هشدارهای برنامه شخص ثالث را نمایش می دهد. اگر اعلان های زیادی دریافت می کنید ، باید الگوی لرزش ظریف را در Mi Smart Band 4 تنظیم کنید.


این حالت اعلان ها را از یک مزاحمت به یک ویژگی مفید تبدیل کرده است. با این حال ، شما نمی توانید الگوی لرزش متفاوتی را برای برنامه های مختلف یا افراد مختلف تنظیم کنید.

قانون

Mi Smart Band 4 یکی دیگر از محصولات قدرتمند Mi Band Band است. ما نمایشگر ، راحتی و دقت در ردیابی تمرین را دوست داشتیم. Mi Fit هنوز هم بسیار خوب است و توانایی تنظیم الگوهای ارتعاش سفارشی برای اعلان ها یک بخشش الهی است.


با این حال ، تنظیمات پیش فرض Mi Smart Band 4 بسیاری از ویژگی های اساسی را غیرفعال می کند. همچنین حیف است که شیائومی این بار شارژر اختصاصی با کیفیت پایین تری را انتخاب کند. اگر می توانید با این ناراحتی ها زندگی کنید ، Mi Smart Band 4 یکی از بهترین گروههای تناسب اندام ارزان قیمت است که در حال حاضر می توانید خریداری کنید و ارزش آن را دارد که از RP بپرسید. 2،299.

مثبت ها

ردیابی دقیق فعالیت
صفحه ای پر جنب و جوش
مقاوم در برابر شنا
الگوهای لرزش سفارشی برای اعلان ها
ماندگاری مناسب باتری

منفی

شارژر اختصاصی نادرست است
بسیاری از ویژگی های ردیابی به طور پیش فرض غیرفعال هستند

رتبه بندی (از 5)

طراحی: 3.5
قابلیت ردیابی: 4
برنامه همراه: 4
عمر باتری: 4.5
به طور کلی: 4


فرم در حال بارگذاری ...

فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

جستجو