« برنامه همراه Mi Smart Band 4SEO در صفحه را در نظر بگیرید ، اما همه مواردی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند. »

7 کار و کار SEO برای بهینه سازی وب سایت خود

7 کار و کار SEO برای بهینه سازی وب سایت خود

  شنبه 25 اردیبهشت 1400 21:05, توسط نرگس   , 707 کلمات  
موضوعات: آموزش مارکتینگ و فروش

اگر قصد انجام SEO برای وب سایت خود یا وب سایت شخص دیگری را دارید ، برای اطمینان از موفقیت خود باید عناصر خاصی را به دقت پیاده سازی یا اجتناب کنید.

سئو چیزی نیست که شما به راحتی از عهده آن برآیید زیرا یک اشتباه ساده می تواند رتبه وب سایت شما را از بین ببرد ، میزان بازدید شما را از بین ببرد ، اختیارات شما را جلب کرده و به مشتریان بالقوه یا پرداخت های آلی آسیب برساند. هر چه شرکت های بیشتری از SEO در وب سایت های خود استفاده می کنند ، رقابت روز به روز دشوارتر می شود.

مخاطبان هدف خود را پیدا کرده و تعریف کنید

قبل از طراحی وب سایت و پیاده سازی سئو ، باید بدانید که مخاطبان شما و شخصیت آنها چه کسانی هستند. تحقیق در مورد شخصیت ، روشی است برای یافتن و معرفی مشتریان شما. به آنها افراد بازاریابی نیز گفته می شود.

تحقیقات کلمات کلیدی را نادیده بگیرید

این یک اشتباه گسترده و خطرناک است که مردم مرتکب می شوند. آنها برخی از کلمات کلیدی را که فکر می کنند مردم بدون تحقیق مناسب از آنها استفاده می کنند ، پیاده سازی می کنند. یافتن و پیاده سازی کلمات کلیدی مناسب برای موفقیت وب سایت شما حیاتی است.

کلمات کلیدی نامرتبط اصلاً نتیجه ای نخواهند داشت. انتخاب یک کلمه کلیدی با حجم جستجوی قابل توجهی پایین ، حتی اگر در رتبه 1 باشد ، بازدید بالقوه شما را افزایش نمی دهد.

تحقیق کلمات کلیدی وب سایت

ما درمورد آنچه نباید انجام دهیم در تحقیقات کلمات کلیدی بحث کردیم. بیایید صحبت کنیم چه کاری باید انجام دهیم؟ قبل از شروع استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی ، یک سند MS Word را باز کنید ، خود را جای مشتری احتمالی خود قرار دهید ، به زبان مورد استفاده آنها ، نقاط درد آنها ، الگوهای جستجوی مورد استفاده آنها فکر کنید و لیستی از سeriesالات مورد نظر خود را بنویسید. در جستجوی گوگل استفاده می شود.

لیستی از بسیاری از خدمات و محصولاتی که دارید ایجاد کنید.

وقتی این کلمات کلیدی را در ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Google Keyword Planner وارد می کنید ، می توانید متوسط ​​حجم ماهانه جستجو را به همراه روند جستجو مشاهده کنید.

کلمات کلیدی خود را پر کنید

خوب ، اکنون کلمات کلیدی بالقوه دارید و می خواهید آنها را دسته بندی کنید. بهینه سازی در صفحه ضروری است و اجرای کلمه کلیدی در مکان مناسب بسیار مهم است. اما شما نمی خواهید در این کار زیاده روی کنید. بهتر است کلمات کلیدی خود را در وب سایت قرار ندهید تا از مجازات گوگل جلوگیری کنید. پاندا مستقیماً از شما مراقبت می کند.

کلمات کلیدی بالقوه خود را بهینه کنید

چگونه کلمات کلیدی خود را در وب سایت خود بهبود بخشیم؟ مکان های مهمی که برای پیاده سازی کلمات کلیدی خود به آن نیاز دارید عبارتند از عنوان ، توضیحات متا ، محتوا (پاراگراف اول و پاراگراف آخر ارزش بیشتری کسب می کنند) ، برچسب Alt ، عنوان ها ، عنوان های فرعی ، علائم ناوبری و متن پیوند (پیوندهای داخلی با متن لنگر) .

سایت خود را غیرقابل خزش کنید

اقدامات لازم را انجام دهید تا مطمئن شوید سایت شما توسط موتورهای جستجو قابل خزیدن است ، در غیر این صورت تمام تلاش های شما بی فایده خواهد بود. سایت شما می تواند از طریق یک خط نادرست در پرونده robots.txt ، یک فایل .htaccess با قالب ضعیف ، خطا در برچسب های متا ، یا به روز نشدن نقشه سایت به منظور کمک به موتورهای جستجو برای خزیدن درست وب سایت شما ، غیرقابل خواندن شود. منویی که ربات ها نمی توانند آن را دنبال کنند ، داشتن یک وب سایت با فلش زیاد ، که باعث می شود جالب به نظر برسد اما برای خزنده های موتور جستجو خیلی خوب نیست.

وب سایت خود را برای موبایل دوستانه قرار دهید

مهم است که بدانید Google برای آسان کردن فهرست وب سایت تلفن همراه شما به راحتی انجام می دهد. به کنسول جستجوی Google بروید. به گزینه قابلیت استفاده از تلفن همراه در بخش بهبودها بروید. ویژگی قابلیت استفاده از تلفن همراه به شما کمک می کند انواع خطاهایی را که Google پیدا می کند و لیست صفحات دارای خطا را بدست آورید.

با اسکن مشکلات ، می توانید وب سایت خود را برای موبایل دوستانه تر کنید.

همچنین باید بررسی کنید که آیا از دسترسی Google به JS ، CSS و سایر قسمتهای کد خود جلوگیری می کنید.

کلیدواژه ها: سئو


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو