« 9 عامل برتر رتبه بندی Googleنسخه بوتیک Zenith El Primero 21 »

ساعتهای زنانه عالی و بسیار خوب

ساعتهای زنانه عالی و بسیار خوب

  شنبه 28 فروردین 1400 17:58, توسط نرگس   , 883 کلمات  
موضوعات: articles, با فناوری

ساعت دیجیتال مقاوم در برابر ضربه و آب نیکسون Regulus

دیده بان ساده و در عین حال خارق العاده ، Nixon Regulus Water And Shock-Resistant Watch یک ساعت است که با همکاری عوامل عملیات ویژه ایالات متحده طراحی شده است. این یک ساعت دیجیتالی سنگین است که مطمئناً دوام خواهد داشت و می تواند در طول عملیات نظامی به شما کمک کند. با این وجود ، برای غیرنظامی که چیزی ساده را انتخاب می کند و می تواند در برابر شرایط شدید یا ورزش بازی کند ، بسیار مناسب خواهد بود.

این دارای یک کیس TR90 تزریق سفارشی مقاوم در برابر آب 100 متر با حاشیه فولاد ضد زنگ و فولاد ضد زنگ ، قاب پیچ عقب است. هل دهنده های پلی کربنات آن که در ساعت شش و نه قرار دارند ، به همان اندازه در برابر آب مقاوم هستند. همچنین ضد ضربه است.

این یک کریستال معدنی سخت شده ضد خش است. بند این ساعت یک تزریق سفارشی مخروطی شکل و نوسان دار TPU 80 است. دارای یک بافت جریان آب در سمت پایین و یک حلقه قفل دار اختراع شده Nixon است.

از عملکردهای این ساعت می توان به زنگ هشدار ، کرونوگراف دوگانه ، حالت بی صدا و روشنایی قابل تنظیم برای نمایشگر دیجیتال سیاه آن اشاره کرد. عمر باتری آن می تواند تا پنج سال طول بکشد.

بررسی G-Shock GBX100
بیایید با آنچه ما را به نوشتن این مقاله القا کرده است - سری G-Shock GBX100 - شروع کنیم. در حالی که G-Shock مطمئناً چندین ساعت مجهز به نمودارهای جزر و مد و داده های خلق و خوی تولید کرده است ، GBX100 جدیدترین ساعتهای مجهز به برخی ویژگی های عالی است که موج سواران از داشتن آنها خوشحال می شوند. در اینجا یک بررسی سریع از این ساعت جزر و مد خارق العاده و آنچه باید انتظار داشته باشید اگر دست خود را در یک ساعت قرار دهید ، آورده شده است.

مانند تمام ساعت های G-Shock ، مدل GBX100 از یک نمایشگر دیجیتال بهره می برد که با استفاده از دکمه های سنتی (5 در این مدل) که در اطراف حاشیه قرار دارند ، کار می کند. GBX 100 هر چند فقط از نمایشگر LCD معمولی شما برخوردار نیست. نه ، این ساعت G-Shock از LCD MIP (حافظه در Pixel) با وضوح و کنتراست بسیار بهتر بهبود یافته بهره می برد و آن را در مقایسه با صفحه های LCD استاندارد بسیار خوانا می کند.

GBX 100 با ساختاری مقاوم ، بزرگ و مدرن G-Shock ارائه می شود. این شکل ظاهری در مدل G-Shock GBX 100 ، البته با برخی از پیشرفت های قابل توجه ، حفظ شده است. در وهله اول ، این کیف ترکیبی از رزین و فولاد ضد زنگ است و با شکل مربع ، شبیه ساعت های کلاسیک OG G-Shock دهه 80 ساخته می شود. این مطمئناً برای کسانی که عاشق یکپارچهسازی با سیستمعامل هستند و از طرفداران ساعتهای 90 هستند ، بسیار عالی خواهد بود.

ابعاد این رزین و فولاد ضد زنگ دارای قطر 46 میلی متر و ضخامت 14 میلی متر است ، این یک اندازه گیری کاملاً استاندارد برای ساعت G-Shock است. طراحی کلی این کیس نیز تا حدودی شبیه سری G-Shock’s high-end 5000 است که به تعادل و راحتی خود مشهور است. این مکان بدی برای الهام گرفتن نیست.

ساعت دیجیتال کرونوگراف Pulsar World Time
ساعت مچی کرنوگراف Pulsar World Time ChronographBlack Ion-Plated Stainless Steel و Polyurethane برای افرادی فعال که مایل به داشتن لباس کلاس در لباس خود هستند در حالی که هنوز هم برای انجام ورزش یا ورزش کارایی دارند ، مناسب است. از بند گرفته تا نمایشگر دیجیتال ، از طراحی کاملاً مشکی برخوردار است که از مد نمی افتد. این یک ساعت شیک است که می تواند با هر لباسی مطابقت داشته باشد.

از ویژگی های ورزشی آن می توان به 99 ساعت حرکت کوارتز دقیق کرونوگراف تا 1/100 ثانیه با یادآوری حافظه و 100 متر مقاومت در برابر آب برای شنا و غواصی اشاره کرد.

این برنامه همچنین یک تقویم ، یک زنگ هشدار پنج کاناله و زمان جهانی را برای 39 شهر فراهم می کند.

این یک نمای بیرونی ناهموار دارد که می تواند با فعالیت های فرد فعال هماهنگ باشد و در عین حال ، باعث راحتی سایش می شود ، زیرا از یک کیف فولادی ضد زنگ روکش یونی سیاه و سفید ، دارای یک محافظ پیچشی ، ضد خش است پنجره شماره گیری کریستال معدنی و باند ساعت پلی اورتان.

ساعت خورشیدی کاسیو G-Shock Rangeman
مجهز به ساعت رزین Multi-Band 6 Rangeman Tough Solar Digital ، یک ساعت بزرگ که نمونه ای از دوام و قابلیت اطمینان یک G-Shock معمولی است. G-Shock به دلیل ساعت های دیجیتال معروف است و مترادف با سختی است. بنابراین جای تعجب نیست که یک ساعت G-Shock آن را در لیست ما قرار داده است.

اما حتی بهتر ، زیرا به راحتی بی نظیری از زمان سنجی اتمی Multi-Band 6 اختصاصی Casio کمک می کند و همچنین از نور نیز بهره می برد.

طبق معمول ، یک ساعت G-Shock با مقاومت در برابر ضربه تقویت می شود. و در برابر 200 متر مقاوم در برابر آب است. این یک ساعت آماده برای ماجراجویی است ، زیرا مجهز به قطب نما دیجیتال ، ارتفاع سنج ، فشارسنج ، دماسنج و نمایشگر طلوع و غروب خورشید است.

از دیگر ویژگی های موجود در آن پنج زنگ هشدار روزانه با یک زنگ تعویق ، یک تقویم کامل تا سال 2099 ، یک کرونومتر 1/100 ثانیه ای ، تایمر و زمان جهانی است ، از جمله 48 شهر + زمان جهانی هماهنگ (UTC) و اجازه می دهد تا تابستان روشن شود و خاموش علاوه بر این ، در این ساعت می توانید بین یک قالب 12 یا 24 ساعته برای نمایش زمان انتخاب کنید.

کلیدواژه ها: ساعت, ساعت زنانه


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو