« ایجاد تخصص ، اقتدار و اعتماد (E-A-T)ساعتهای زنانه عالی و بسیار خوب »

9 عامل برتر رتبه بندی Google

9 عامل برتر رتبه بندی Google

  شنبه 4 اردیبهشت 1400 19:07, توسط نرگس   , 947 کلمات  
موضوعات: articles, آموزش مارکتینگ و فروش

اگرچه نمی توانید نحوه تفکر و عملکرد موتورهای جستجو را کنترل کنید ، اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش شانس حضور وب سایت خود در نتایج جستجو انجام دهید.

اینجاست که سئو می آید ، یعنی همسویی وب سایت شما با فاکتورهای مختلف رتبه بندی Google. در این پست ، من قصد دارم به:

تفاوت عوامل رتبه بندی فنی ، درون صفحه ای و خارج از صفحه را توضیح دهید.
10 فاکتور برتر رتبه بندی Google را که می توانید وب سایت خود را برای آنها بهینه کنید ، مشخص کنید.
برای بهبود رتبه خود هر یک از فاکتورهای رتبه بندی را همراهی کنید.

اما ابتدا بیایید اصول فاکتورهای رتبه بندی را مرور کنیم تا دانش بنیادی خود را تثبیت کنیم.

عوامل رتبه بندی چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بندی هرچه بیشتر در نتایج ارگانیک موتور جستجو است. هنگام صحبت در مورد جستجو ، ما از اصطلاح “ارگانیک” برای اشاره به نتایج جستجوی پرداخت نشده استفاده می کنیم. این تفاوت با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (یا PPC) است که یک استراتژی است که بر تولید ترافیک پولی متمرکز است.

انواع فاکتورهای رتبه بندی گوگل

قبل از اینکه وارد 10 فاکتور برتر رتبه بندی Google شویم که می توانید صفحات وب سایت خود را بهینه کنید ، ابتدا انواع مختلف را مرور کنیم. بازاریابان معمولاً از نظر عوامل رتبه بندی درون و خارج از صفحه صحبت می کنند ، اما در واقع سه گروه وجود دارد:

عوامل رتبه بندی خارج از صفحه: این موارد توسط Google در جای دیگری از سایت شما اندازه گیری می شوند و در درجه اول شامل بک لینک هستند.
عوامل رتبه بندی درون صفحه ای: این موارد عمدتا مربوط به کلمات کلیدی و کیفیت اطلاعاتی صفحات شما هستند.
فاکتورهای رتبه بندی فنی: این فاکتورها در سایت شما نیز اندازه گیری می شوند ، اما در مقایسه با صفحات جداگانه بیشتر به عملکرد کلی آن مربوط می شوند.


1. سرعت سایت و صفحه

هیچ کس وب سایتی را که بارگیری آن برای همیشه طولانی باشد دوست ندارد و اگر می توانید از موتورهای جستجو بپرسید که نظر آنها چیست ، آنها موافقت می کنند. به همین دلیل داشتن وب سایتی که سریع و بدون مشکل بارگیری می شود ، یکی از ملفه های اصلی SEO فنی است.

2. قابلیت استفاده در موبایل

Google هنگام جستجوی وب سایت ها از نمایه سازی همراه اول استفاده می کند. این بدان معنی است که موتور جستجو هنگام ارزیابی یک صفحه ، عمدتا از نسخه موبایل یک وب سایت استفاده می کند.

حتی اگر نسخه دسک تاپ سایت شما بی عیب و نقص باشد ، اگر سایت برای موبایل بهینه نشده باشد ، رتبه بندی موتور جستجوگر شما می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد. همیشه صفحات وب خود را پیش نمایش کنید تا اطمینان حاصل کنید که در انواع مختلف دستگاه ها ، نه فقط در دسک تاپ ، به راحتی در دسترس هستند.

3. پیوندهای داخلی

همانطور که قبلا ذکر شد ، موتورهای جستجو با خزیدن و نمایه سازی محتوای مختلف در وب سایت شما کار می کنند. خزنده ها از پیوندهای داخلی به عنوان سیگنالی استفاده می کنند که به آنها در تحلیل و نمایه سازی صحیح این اطلاعات کمک می کند.

اصطلاح “پیوندهای داخلی” به هر پیوندی اشاره دارد که به یک صفحه داخلی در وب سایت شما اشاره دارد.

4. هدف قرار دادن کلمات کلیدی

کلمات کلیدی در مرکز یک استراتژی م SEOثر SEO قرار دارند. اینها اصطلاحات جستجو هستند که مردم هنگام رفتن به موتور جستجو برای یافتن آنچه که دنبال آن هستند استفاده می کنند. قبل از شروع تولید محتوا برای وب سایت خود ، انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی بسیار مهم است.

در یک نظرسنجی اخیر انجام شده توسط Directive ، 78٪ از بازاریابان تحقیق در مورد کلمات کلیدی را به عنوان عملی با تأثیر بالا برای رانندگی در ترافیک جدید شناسایی کردند. فرایند تحقیق به شما امکان می دهد مطالب مخاطب خود را بهتر جستجو کنید و محتوایی ایجاد کنید که مستقیماً به این سeriesالات جستجو بپردازد.

5. برچسب های عنوان و هدر

پس از دانستن کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید ، مهم است که آنها را در مکان های خاصی از صفحه مانند برچسب های عنوان و عنوان وارد کنید. موتورهای جستجو از این برچسب ها استفاده می کنند تا بفهمند صفحه در چه زمینه ای است و آن را به صورت مناسب نمایه می کند.

عنوان عنوان همان چیزی است که در صفحات نتایج جستجو بیشترین نمایش را دارد (به زیر مراجعه کنید).
6. توضیحات متا

توضیحات متا یک توضیح کوتاه است که در کد HTML صفحه وب شما زندگی می کند. اگرچه در خود صفحه ظاهر نمی شود ، اما در نتایج جستجو نمایش داده می شود. در تصویر زیر ، توضیحات متای مشاهده شده در متن خاکستری روشن را مشاهده می کنید.

7. متن alt متن

اگر تا به حال در Google Images هر چیزی را جستجو کرده اید ، احتمالاً می توانید حدس بزنید که یک مولفه SEO در تصاویر نیز وجود دارد. هر تصویری در وب سایت شما دارای متن-alt است که از آن به عنوان برچسب-alt نیز یاد می شود.

8. ساختار URL

ممکن است ساده به نظر برسد ، اما نحوه ساختار URL های صفحه شما تاثیری در رتبه بندی موتور جستجوگر شما دارد. یک URL درهم و برهم با نویسه های مختلف کار خوبی در کمک به موتورهای جستجو برای یادگیری صفحه نمی کند.

از طرف دیگر ، یک URL که از یک ساختار ساده پیروی می کند ، مختصر است و از کلمه کلیدی هدف استفاده می کند - اکنون این یک URL مناسب SEO است.

9. کیفیت اطلاعات

تا زمانی که کاملاً همیشه سبز نباشد ، بیشتر مطالب با گذشت زمان ارزش خود را از دست می دهند. بپذیریم که ، “نکات برتر 2018″ شما دیگر این مورد را برای مخاطبان شما کاهش نمی دهد. ما می دانیم که روند جستجو در Google با گذشت زمان تغییر می کند.

کلیدواژه ها: سئو


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو