چرا استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس مهم است؟ »

شرکت در حال اجرا مسابقه به بالا

شرکت در حال اجرا مسابقه به بالا

  شنبه 30 مرداد 1400 15:30, توسط نرگس   , 892 کلمات  
موضوعات: articles, ورزش

این برند لباس را توسط دوندگان ، برای دوندگان تولید می کند. در این فصل ، آنها یک خط الهام گرفته از غرور را راه اندازی می کنند که 10 درصد فروش آن به کمپین حقوق بشر اختصاص دارد ، که از حقوق LGBTQ+ حمایت می کند.

در مسابقه های پر سر و صدا ، یک پیستر یا خرگوش با سرعت سریع در اولین قسمت از دوره حرکت می کند تا از زمان کلی مسابقه سریعتر برای همه اطمینان حاصل شود. مونیکا درویس 47 ساله می گوید: “آنها نژاد خود را فدای خیر دیگران می کنند.” “ایثار آنها به همه دوندگان کمک می کند.”

این یک مفهوم نگران کننده است ، اما مفهومی است که Devreese هنگام همکاری با شریک تجاری خود ، Jill Deering ، در سال 2016 ، خرگوش مارک لباس را راه اندازی کرد. قلب آن خرگوش یک چیز است: یک مارک توسط دوندگان و برای دوندگان.

همانطور که اغلب در مورد مشاغل نوپا اتفاق می افتد ، ایده خرگوش از ارائه محصول موجود از سرخوردگی بیرون آمد. نه تنها Deering و Devreese هر دو دونده مشتاق هستند ، بلکه Devreese یک متخصص مادام العمر در صنعت دویدن است و نزدیک به 20 سال تجربه در مارک هایی مانند adidas و Deckers Outdoor Corporation .

در سال 2015 ، او صاحب یک مغازه تخصصی در حال اجرا با همسرش در سانتا باربارا ، کالیفرنیا بود. در آنجا بود که او بین محصول وارد شده به فروشگاهش و چیزی که دوستانش در حال دویدن در روز مسابقه پوشیده بودند ، ارتباطی نداشت.

“در آن زمان ، همه چیز به سمت ورزش پیش می رفت ، بنابراین بریدگی های دویدن ناپدید شد و با تانک هایی که تا زانو من پایین آمده بود جایگزین شد یا با یک میلیارد بند که زیبا به نظر می رسید ، اما من می گفتم:” چطور می توانید وارد این کار شوید ؟! “” Dereese به یاد می آورد. پوشیدن لباس بر مد متمرکز بود. عملکرد نمی کند اما دونده های مغازه او لباسهای مفیدی می خواستند که در حین حرکت احساس خوبی داشته باشند و ظاهر خوبی داشته باشند.

در آن زمان ، دیرینگ حرفه مسابقه دو رشته ای خود را به پایان رسانده بود و به هشت زن مسابقه جاده ای نخبه پیوست که Devreese هدایت آن را در فروشگاه خود بر عهده داشت. دیرینگ متوجه همان چیزهایی بود که درویسی داشت. “همه چیز بیش از حد طراحی شده و بیش از حد ساخته شده بود.

هیچ چیزی روی ورزشکار متمرکز نشده بود ، و جیل وقتی در خط شروع ایستاد ، متوجه این موضوع شد. ” سپس یک روز ، دیرینگ به Devreese یک ایمیل ارسال کرد: بیایید شرکت خود را راه اندازی کنیم. شما چی فکر میکنید؟ Devreese مجبور نشد دوبار فکر کند. او می گوید: “من از ابتدا 100٪ وارد شدم.” “بیا بریم.”

مسلح به دانش Devreese در مورد آنچه برای ساخت یک محصول لازم است ، این دو کارخانه تا اواسط سال 2015 چندین کارخانه مستقر در لس آنجلس را تشکیل داده بودند. در حالی که این برند از آن زمان به تولید بین المللی گسترش یافته است ، محصول اولیه کاملاً آمریکایی بود به طوری که Devreese مجبور نیست با سفرهای طولانی بین المللی که او را از دو پسر خردسالش در خانه جدا می کند ، سر و کار داشته باشد.

این امر همچنین باعث شده است که جفت بتواند بهترین عناصر طراحی لباس خود را بررسی کند و به راحتی 90 دقیقه برای جلسات حضوری و جلسات عملی به لس آنجلس رفت و آمد کند. “ما می توانیم به عقب و جلو برویم ، کارها را به سرعت انجام دهیم و وقت اضافی را صرف تمرکز بر روی نیازهای دونده ها بدون حاشیه کنیم.”

خرگوش در آوریل 2016 به عنوان مارک پوشاک با پنج محصول برای مردان  و پنج محصول برای زنان  راه اندازی شد. با تشکر از Kickstarter موفق که سال گذشته بیش از 45000 دلار از 322 حامی جمع آوری کرد ، این برند بلافاصله مورد توجه دوندگان سراسر کشور قرار گرفت.

دیوریس می خندد: “دوندگان معتادان دنده هستند.” آنها جدیدترین و بزرگترین را می خواهند و عاشق حمایت از ایده های جدید هستند ، به ویژه در فضایی که اکثر بازیکنان برای همیشه در آن حضور داشته اند. “

علاقه مندان به چرخ دنده یا خیر ، خرگوش به دلیل تمرکز بیش از حد مارک بر نیازهای دوندگان - و مهارت آنها در گوش دادن به جامعه خود ، به رشد خود ادامه داد.

سه لباس مردانه اصلی - Fully Loaded ، Quadzilla و Daisy Dukes - همه دارای یک جیب کلید کوچک در پشت شلوارهای آستری بودند. طی یک دور تولید ، خرگوش تصمیم گرفت جیب را از لباس کوتاه کند. دیوریس اذعان می کند: “ما حریص شدیم.” “ما سعی کردیم کمی پول پس انداز کنیم. ایده بد!”

این هیاهو بلافاصله با دونده های سراسر کشور در نامه نوشت تا به خرگوش بگویند که چقدر از این تصمیم ناراحت هستند. جیب کلید کوچک بود ، اما عواقب آن عظیم بود. خوشبختانه ، خرگوش جامعه آنها را بلند و واضح شنید.

با تشکر از اندازه کوچک و تمایل تیم برای اصلاح دوره ، خرگوش به سرعت بر اساس بازخورد مصرف کنندگان چرخید. آنها جیب کلید را در دورهای بعدی تولید جایگزین کردند.

ارتباط عمیق خرگوش با جامعه در حال اجرا همراه با تمایل آنها برای گوش دادن همچنان آنها را از هم متمایز می کند. نه تنها Deering و Devreese هنوز دونده هستند ، بلکه کل تیم تولیدی آنها نیز دونده هستند.

هنگامی که محصولات بالقوه معرفی می شوند ، آنها به ورزشکاران تحت حمایت خود (مانند آنا فراست و جردن ماری دانیل) ، تیم پایه RADrabbit و اعضای تولید به طور یکسان مراجعه می کنند تا در تحقیق و توسعه کمک کنند. آنها نیز ادامه می دهند


فرم در حال بارگذاری ...

فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

جستجو