« شرکت در حال اجرا مسابقه به بالاحراجهای برتر تماشای هابلوت با Worth »

چرا استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس مهم است؟

چرا استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس مهم است؟

  شنبه 23 مرداد 1400 17:58, توسط نرگس   , 1265 کلمات  
موضوعات: آموزش مارکتینگ و فروش

حفظ وب سایت آسان نیست. تماس های متعددی را با سرورها ، پایگاه های داده و سایر سیستم ها انجام می دهد تا همه چیز به درستی کار کند. اگر هریک از این صفحات هک شوند ، صفحات شما در خطر آفلاین بودن ، از دست دادن اطلاعات خود و حتی آسیب رساندن به تصویر برند تجاری شما قرار دارند.

امنیت خوب در وب سایت شما همچنین از کاربران شما محافظت می کند. امروزه با وجود بسیاری از اطلاعات آنلاین ما ، اگر بازدیدکنندگان شما هنگام برخورد با تجارت آنلاین شما هدف نقض داده ها قرار گیرند ، می تواند نقض جدی اعتماد باشد.

انتخاب مناسب امنیت وردپرس به شما این امکان را می دهد تا ویژگی های مورد نیاز خود را بدست آورید تا مطمئن شوید همه جنبه های وب سایت شما در برابر حملات ، نشت ها و سایر تهدیدات محافظت می شود.

این امر به شما کمک می کند تا هنگام تکیه بر کسب و کار خود بدون هیچ گونه خطری ، آرامش خود را حفظ کنید.

بیشتر بخوانید: SEO برای SaaS

هنگام انتخاب بهترین افزونه های امنیتی وردپرس به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که هنگام انتخاب هر نوع راه حل دیگر ، باید به ویژگی های ارائه شده توسط افزونه های امنیتی وردپرس توجه داشته باشید. به خاطر داشته باشید که وب سایت شما به چه چیزی نیاز دارد و چه چیزی در دسترس است.

علاوه بر این ، بهتر است به یک افزونه تک با چند ویژگی تکیه کنید تا اینکه چندین افزونه تنها با یک ویژگی اصلی داشته باشید. این امر خطر ناسازگاری و سوء استفاده از منابع سرور را کاهش می دهد.

در زیر ، می توانید با مهمترین ویژگی هایی که هنگام انتخاب بهترین افزونه های امنیتی وردپرس باید به دنبال آنها باشید ، آشنا شوید:

اسکن بدافزار

درست مانند فایلهای معمولی رایانه شما ، وب سایت شما نیز ممکن است به بدافزار آلوده شود. یک افزونه امنیتی وردپرس خوب باید بتواند این مشکلات را در اسرع وقت تشخیص داده و آنها را از بین ببرد.

دیواره آتش

دیوار آتش امنیت دسترسی به وب سایت شما را افزایش می دهد. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که فقط افراد مجاز قادر به اتصال به مهمترین قسمتهای آن ، مانند پنل مدیریت و پایگاه داده شما هستند. این یک ابزار عالی برای جلوگیری از تهدیدهایی مانند حملات و تهاجمات است.

اعلامیه های امنیتی

شما باید بدانید که چه زمانی وب سایت شما در معرض خطر است. افزونه های امنیتی وردپرس نه تنها باید بتوانند از شما محافظت کنند ، بلکه باید در صورت تشخیص تهدید به شما اطلاع دهند. این به شما این امکان را می دهد که تصمیم صحیحی برای مقابله با مشکل بگیرید.

حفاظت از حساب کاربری

بسیاری از مسائل امنیتی را می توان با محافظت مناسب از حساب های کاربری در سایت وردپرس خود ، به ویژه حساب سرپرست ، برطرف کرد. برخی از افزونه ها هنگام استفاده از این اعتبارنامه ها احراز هویت اضافی را مجاز می کنند و ممیزی های ثبت را برای تشخیص نقض احتمالی ارائه می دهند.

7 بهترین افزونه امنیتی وردپرس کدامند؟

تصمیم گیری برای استفاده از افزونه های امنیتی وردپرس اولین قدم عالی است. با این حال ، شما باید بهترین جایگزین ها را انتخاب کنید که واقعاً می توانند به شما کمک کنند. همانطور که کار بدون هیچ راه حل امنیتی خطرناک است ، نصب افزونه های بد یا بی اثر نیز دشوار است.

در اینجا 7 بهترین افزونه امنیتی وردپرس برای وب سایت شما آمده است:

1.Sucuri

افزونه Sucuri Security WordPress به طور گسترده ای به عنوان یکی از کاملترین راه حل های موجود شناخته می شود. نه تنها فایل ها را رصد می کند و بدافزارها را اسکن می کند ، بلکه در صورت لزوم اعلان های امنیتی و حتی ممیزی فعالیت ها را نیز برای اطمینان از عدم وجود حفره امنیتی در وب سایت شما ارائه می دهد.

حتی می توانید با مشترک شدن در طرح حق بیمه ماهانه 9.99 دلار ، این ویژگی ها را گسترش دهید. سپس ، قفل فایروال را باز کرده و از اتصالات SSL پشتیبانی می کنید ، که به محافظت بیشتر از وب سایت شما کمک می کند.

2. WP Security Audit Log

حفظ سوابق معتبر یک راه عالی برای اطمینان از عملکرد ایمن وب سایت شما است. با استفاده از WP Security Audit Log ، می توانید روی نظارت بر کلیه فعالیت های سایت خود با کیفیت بالا حساب کنید و به شما این امکان را می دهد که متوجه فعالیت مشکوک شوید و حملات احتمالی را قبل از وقوع متوقف کنید.

این همچنین برای عیب یابی مشکلات وب سایت شما ممکن است مفید باشد. برای پیدا کردن خطا و برطرف کردن مشکل ، کافی است به سیاهههای مربوط خود نگاه کنید.

3. Astra

Astra Security Suite یکی دیگر از گزینه های افزونه های امنیتی وردپرس است که به دنبال سوئیت های کامل با توجه به نیاز خود هستید. دارای زمان تنظیم سریع است ، به این معنی که می تواند خود را پیکربندی کند تا بلافاصله بدون نیاز به ورودی شما شروع به کار کند.

از جمله ویژگی های آن می توان به فایروال ، اسکن و حذف بدافزار ، محافظت در برابر حملات DDoS ، پیشگیری از دسترسی سرپرست بی رحم و پشتیبانی از لیست سفید و لیست آدرس های IP و کشورها اشاره کرد.

4. MalCare Security

اگر تمرکز شما بر این است که وب سایت شما عاری از بدافزار باشد ، با انتخاب MalCare Security اشتباه نخواهید کرد. این دستگاه دارای یک اسکنر سریع و قابل اعتماد است که در صورت شناسایی تهدیدها نیز می تواند آنها را حذف کند. کل فرایند سریع و آسان است و نیازی به تنظیمات پیچیده ندارد.

MalCare Security همچنین دارای حفاظت از فایروال و اسکن بدافزار از راه دور است که سرور شما را بیش از حد بار نمی کند. همچنین دارای ابزارهایی برای توسعه دهندگان مانند برچسب سفید و گزارشات مشتریان است.

5. iThemes

iThemes Security ، که قبلاً به عنوان WP Security شناخته می شد ، بر رفع آسیب پذیری های احتمالی و افزایش دسترسی شما برای جلوگیری از تغییرات غیر مجاز در وب سایت شما تمرکز می کند. با بروزرسانی های مکرر آن ، می توانید وب سایت خود را ایمن نگه دارید زیرا سوء استفاده های جدید کشف و وصله می شوند.

در صورت انتخاب نسخه حرفه ای ، ویژگی هایی مانند احراز هویت دو عاملی ، زمان بندی اسکن ، reCAPTCHA Google برای بازخورد ، ضبط اقدامات کاربر و موارد دیگر را باز می کنید. هزینه برنامه Pro 199 دلار در سال است و از چندین سایت پشتیبانی می کند.

6.iThemes Security

اگر می خواهید کاملاً مطمئن باشید که وب سایت شما واقعاً امن است ، می توانید برخی آزمایشات را روی آن انجام دهید. با Security Ninja ، می توانید بیش از 50 آزمایش مربوط به امنیت را انجام دهید ، مانند بررسی هسته وردپرس ، افزونه ها ، تم ها ، دسترسی به فایل ، قدرت رمز عبور کاربر و سایر آسیب پذیری های پایگاه داده.

با این حال ، نسخه رایگان این افزونه فقط نتایج آزمایش را به شما می دهد. برای رفع آن ، باید از Security Ninja Pro استفاده کنید که هزینه آن 29 دلار در سال است.

7. Google Authenticator

اطمینان از عدم دسترسی غیر مجاز به اطلاعات سرپرست برای امنیت خوب وردپرس ضروری است. برای انجام این کار ، می توانید به Google Authenticator by miniOrange اعتماد کنید تا هنگام ورود به سیستم ، یک لایه احراز هویت اضافی اضافه کنید.

حتی فراتر می رود و از افزونه های دیگر وردپرس مانند Woocommerce ، BuddyPress ، bbPress و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

اکنون که بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را برای وب سایت خود می شناسید ، گام بعدی این است که تصمیمات درستی در مورد راه حل های مورد استفاده خود بگیرید.

نیازهای خود را در نظر بگیرید ، ببینید هر راه حل چه چیزی را ارائه می دهد و آن را امتحان کنید. به یاد داشته باشید که حفاظت از داده های وب سایت و همچنین اطلاعات بازدیدکنندگان چقدر مهم است.


فرم در حال بارگذاری ...

فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

جستجو