« سؤالات مربوط به نصب یک دیگ بخار جدیدراهنمای کامل سیم کشی خانه توسط خودتان »

لوله بازکنی اسلامشهر و تخلیه چاه در اسلامشهر

لوله بازکنی اسلامشهر و تخلیه چاه در اسلامشهر

  شنبه 23 شهریور 1398 11:16, توسط نرگس   , 1173 کلمات  
موضوعات: articles

لوله بازکنی اسلامشهر و تخلیه چاه در اسلامشهر تهران در کمتر از نیم ساعت

تیم لوله بازکنی اسلامشهر تهران با داشتن پیشرفته ترین ابزارها و با رضایت مشتری و داشتن کادری مجرب و حرفه ای و هزینه مناسب و اخلاق درست کارشناسان ما می توانید به کارشناسان ما اعتماد کنید.

ارائه خدمات لوله بازکنی در کل تهران و استان البرز در هر لحظه از شبانه روز با بهترین هزینه در اسرع وقت انجام می شود.

شما می توانید برای جواب گرفتن از سوال های خود با این شماره ها تماس بگیرید و نگرانی های خود را رفع کنید.

 

در این مقاله چند روش مناسب و آسان و کاربردی را برای رفع گرفتگی چاه توالت و لوله ها و لوله بازکنی اسلامشهر را برای شما توضیح خواهیم داد. تا بتوانید در کمترین زمان این مشکل را رفع کنید.

 


خدمات لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله در مناطق زیر:

ما به جز لوله بازکنی اسلامشهر در مناطق مختلف تهران هم لوله بازکن سیار را در کمتر از نیم ساعت اعزا می کنیم. شما می توانید در لیست زیر مناطق مختلف تحت پوشش خدمات لوله بازکنی ما را مشاهده کنید.

لوله بازکنی اسلامشهر
لوله بازکنی هروی
لوله بازکنی تهران نو
لوله بازکنی سهروردی
لوله بازکنی عباس آباد
لوله بازکنی باغ فیض
لوله بازکنی شهر زیبا
لوله بازکنی گیشا
لوله بازکنی اکباتان
لوله بازکنی آزادی
لوله بازکنی فردوس
لوله بازکنی مرزداران
لوله بازکنی ظفر
لوله بازکنی درکه
لوله بازکنی زعفرانیه
لوله بازکنی دزاشیب
لوله بازکنی لویزان
لوله بازکنی دروس
لوله بازکنی تجریش

در هر زمان از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل می توانید از ما برای خدمات لوله بازکنی منطقه اسلامشهر و دیگر مناطق مختلف تهران درخواست لوله بازکن کنید تا در کمتر از نیم ساعت نیروی کار مربوطه را اعزام کنیم.


استفاده از مایع تمیز کننده و آب داغ:

یکی از مفید ترین روش هایی که می توان گرفتگی چاه را برطرف کرد استفاده از آب داغ و مایع ظرفشویی و دستشویی است. آب را باز بگذارید تا آب به خوبی داغ شود یا می توانید یک کتری آب را روی گاز بگذارید تا داغ شود و آن را بردارید و درون چاه توالت بریزید. این نکته را توجه کنید که آب داغ را مستقیم در چاه توالت بریزید.

و ریختن آب داغ روی سنگ توالت جلوگیری کنید چون ممکن است باعث شکستن و ترک خوردن سنگ شود چون آب حرارت بالایی دارد. و یک هزینه اضافی برای شما ایجاد می شود و باید سنگ توالت را عوض کنید.

آب داغ می تواند گرفتگی را رفع کرده و جریان آب را باز کند. اگر آب داغ کار ساز نبود می توانید مقداری مایع ظرفشویی یا دستشویی را در آب حل کنید و پس از کف کردن آن را به آرامی به آب داغ اضافه کنید و سپس محلول را درون کاسه توالت بریزید تا گرفتگی برطرف شود.

نکته: تا جایی که می توانید آب را از کاسه توالت خارج کنید یعنی هرچی آب از قبل در کاسه توالت وجود دارد را تخلیه کنید چون باعث سرد شدن آب داغ می شود.

 

برای دیدن ویدیوی نحوه کار لوله بازکنی اسلامشهر اینجا کلیک کنید.


استفاده از فنر لوله بازکنی دستی در اسلامشهر:

فنر لوله بازکنی دستی یکی از بهترین ابزارهایی است برای گرفتگی چاه توالت است. این فنر دارای یک قلاب ، فنر و دسته محرک است که به یک سر فنر قلاب و به سر دیگر آن دسته متحرک قرار دارد.

قلاب را داخل چاه قرار دهید و به آرامی دسته محرک را بچرخانید. یکی از پر اهمیت ترین فنر دستی این است که در خمیدگی های لوله به راحتی عبور می کند و به لوله آسیبی وارد نمی کند. فنر داخل لوله می چرخد و تا جایی که به گرفتگی رسید آن وقت می توانید مواد را از لوله خارج کنید و گرفتگی به خوبی برطرف می شود.


استفاده از تلمبه دستی در لوله بازکنی اسلامشهر:

در بیشتر توالت ها تلمبه های دستی وجود دارد که در مواقع ضروری مورد استفاده قرار می گیرد. اگر شما هم دچار گرفتگی در لوله توالت خانه و محل کارتان شدید می توانید از تلمبه دستی استفاده کنید.

اگر تازه اولین بار از این تلمبه استفاده می کنید و تلمبه نو است لاستیک های تلمبه بسیار سفت است و کار با آن کمی سخت است می توانید تلمبه را زیر آب داغ بگیرید تا کمی نرم شود.

این کار باعث می شود که تلمبه کاملا به سوراخ چاه توالت بچسبد و از اتلاف هوا در اطراف تلمبه جلوگیری می کند. نکته اینجاست در حال انجام کار می توانید آب گرم را باز کنید تا همین طور که کار خود را انجام می دهید آب گرم بریزد تا لوله ها به خوبی باز شوند.

دقت کنید عمل تلمبه زدن فقط با فشار به داخل و خارج انجام نمی شود. باید با ضربه زدن و کشیدن به بیرون انجام شود بهترین نوع تلمبه تلمبه های هستند که یک تکه اضافی کف فنجانی به آن چسبیده است.


استفاده از مایع چاه بازکنی در لوله بازکنی اسلامشهر:

اگر با روش هایی که در متن های بالا برایتان توضیح دادیم به رفع گرفتگی کمک نکرد می توانید از این روش هم استفاده کنید. بیشتر افراد از این مایع چاه بازکنی برای لوله بازکنی اسلامشهر استفاده می کنند که به آن اسید لوله بازکنی هم می گویند. که بیشتر در سرویس های بهداشتی و درون لوله های دستشویی و یا در آشپزخانه زیر سینگ پیدا می شود.

استفاده از این محلول اسیدی بسیار خطرناک است و می تواند باعث آسیب های جدی به شما شود. می تواند به پوست شما آسیب برساند و یا باعث اختلال در سیستم تنفسی شما بشود. این محلول ها برای چشم های شما بسیار ضرر دارد. پس توصیه می شود برای اقدام به این کار حتما از دستکش پلاستیکی ، ماسک تنفسی و عینک ایمنی استفاده کنید.

این موارد رعایت ایمنی بر روی ظرف مایع لوله بازکنی درج شده است که باید چه نکاتی را رعایت کنید. سپس به خوبی دقت کنید. استفاده بیش از اندازه از این محلول باعث پوسیدگی لوله فاضلاب شما می شود پس از استفاده زیاد از آن جلوگیری کنید.

 

لوله بازکنی در اسلامشهر
محلول سرکه و جوش شیرین برای لوله باز کنی اسلامشهر:

اگر گرفتگی لوله های شما شدید نیست می توانید از ترکیب سرکه و جوش شیریرن برای رفع گرفتگی استفاده کنید. برای این کار نصف پیمانه سرکه و نصف پیمانه جوش شیرین را با هم مخلوط کنید.

در ترکیب کردن این دو محلول احتیاط کنید این محلول بعد از ترکیب کمی به جوش می آید و وقتی این محلول به جوش آمد، آن را در داخل لوله بریزید یک ساعت صبر کنید و از سینگ ظرفشویی استفاده نکنید.

مقداری آب را به جوش بیاورید و آرام آرام آب جوش را به درون لوله بریزید. اگر این کار باعث رفع گرفتگی نشد می توانید این کار را تکرار کنید تا لوله به خوبی باز شود.

برای باز کردن لوله های گرفته منزلتان یا …. از سایت لوله بازکنی پرتقال خدمات کسب کنید. سایت پرتقال در لوله بازکنی اسلامشهر با کمک کارشناسان متخصص خود تلاش می کند تا به شما کاربران گرامی و مردم این شهر و بوم خدمات رسانی کند.

 

منبع: لوله بازکنی اسلامشهر تهران پرتقال


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو