« تفاوت پکیج بوتان با ایران رادیاتورسؤالات مربوط به نصب یک دیگ بخار جدید »

یادگرفتن نصب ساعت نجومی

یادگرفتن نصب ساعت نجومی

  شنبه 6 مهر 1398 11:21, توسط نرگس   , 538 کلمات  
موضوعات: articles

یادگرفتن نصب ساعت نجومی

ساعت‌های نجومی را می‌توان در درون تابلوها نصب کرد و به‌این وسیله به امنیت مقام آنان ادامه داد . بعضا از اشکال ساعت‌های نجومی در درون سیستم خویش مجهز به مموری میباشند و قادرند از فضای این خاطر به کار گیری نموده و جغرافیای هر مورد از استان‌ها را به شکل کدها یا این که شماره‌هایی جداازهم , در آن تثبیت کنند . هرمورد از این کدها و شماره‌ها برای یک حیطه در لحاظ گرفته شده‌است .

علاوه بر این‌ها قوانینی هم مهیا آمده است تا بتوانیم از روش کانال وب ارتفاع و پهنا جغرافیایی محل متبوع خویش را پیداکنیم و آن را در دستگاه ساعت نجومی خویش درج نماییم تا بسته به دوره طلوع و غروب آفتاب , محل متبوع ما پر‌نور یا این که خاموش شود .

برای نصب کردن درست این ساعت‌های نجومی واجب است فاز و نولی را در نصیب محل ورود اجرا نماییم ; ولی فازی خروجی هم موجود هست که آمپرهای متمایز داراست . نیز فاز خروجی و نیز نول را می توانیم بی واسطه و به صورت بی واسطه به دستگاه مصرف کننده اتصال دهیم .

یادگرفتن نصب ساعت نجومی
برای نصب ساعت نجومی می بایست آغاز فاز و نول را در بخش محل ورود پیدا کرده و آن را به دستگاه وصل نماییم . آنگاه همین مراحل در بخش خروجی ساعت هم پیاده سازی می شود . میتوانیم این اتصال را به واسطه خروجی آن شکل دهیم .

البته در‌صورتی‌که که می خواهیم این ساعت را به آن گونه از دستگاه‎های فروغ و روشنایی وصل کنیم که میزان جریان مایحتاج آنها بیشتر از اندازه جریانی است که روی خویش سیستم درج شده , لذا به کارگیری از کنتاکتور به انضمام جریان خروجی , حتمی است .

پیکربندی ساعت نجومی

ساعت نجومی را از هر برند و برندی که خریداری کنیم , حتما کاتالوگ نقشه دستگاه و یا این که دفترچه راهنمای آن را هم اخذ خوا‌هیم نمود و با جستجوی بخش پیکربندی و ورود بدین نصیب , قادرهستیم دستگاه را به طرز دلخواه خویش تهیه و تنظیم نماییم .

مورخ و ساعت , تفاوت و اختلاف هنگامی فصل‌تابستان و فصل‌زمستان , برهه زمانی روشن و خاموش و فعال و غیر فعال بودن سیستم , همگی و تمامی قابل تهیه می‌باشند و می توانیم دستگاه های ساخت فروغ و روشنایی خویش را با ساز و کار خودکار خاموش و یا این که روشن نماییم .


برای تهیه و تنظیم ساعت نجومی مسلما به دفترچه راهنمای آن مراجعه شده و همگی موردها اعم از اختلاف ساعت و فصل و زمان های وقتی فعال و غیرفعال شدن و … را تهیه کنید .

ساعت نجومی چه‌طور کاربردهایی دارد؟

از‌آن‌جا‌که ساعت‌های نجومی قابل تعبیه در گونه های تابلوها میباشند و از خطرها ناشی از عامل ها ارگانیک و محیطی هم مصونند , بدین ترتیب می‌توان به نصب آنان در محفظه های گوناگونی مثل فروشگاه‌های امکانات برقی و الکتریکی , پارک‌ها و فضاهای سبز و معابر مختلف و خیابان های متعدد مبادرت نمود .

ساعت نجومی چه مزایایی دارد؟

دارنده باتری‌هایی از مال لیتیوم است و به شارژ کردن احتیاج ندارد .
در گونه های موقعیت ارگانیک و محیطی قابل استعمال است .
در گزینش زمان طلوع و یا این که غروب آفتاب , با توجه چشمگیری فعالیت می نماید .
می‌توان به واسطه آن زمان و ساعت فصول زمستانی و تابستانی را عوض کرد .
زمان‌سنج مو جود در دستگاه در دوران اعداد و ارقام ۱ تا ۱۲ قابل تهیه و تنظیم است‌ .


فرم در حال بارگذاری ...

فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

جستجو