« گونه های دستگاه تصفیه هوایادگرفتن نصب ساعت نجومی »

تفاوت پکیج بوتان با ایران رادیاتور

تفاوت پکیج بوتان با ایران رادیاتور

  شنبه 13 مهر 1398 12:17, توسط نرگس   , 770 کلمات  
موضوعات: articles

ایران رادیاتور با اعتنا به حریف قدرتمند و زبده همچون بوتان منش رنج را در بین داشت البته با عملکرد وحفظ کیفیت تولید ها خویش توانست به رقیبی برای کمپانی بوتان تبدیل شود .

ممکن است محرمانه های اولیه پکیج های تولیدی ایران رادیاتور آن کیفیتی که می بایست را نداشته بود ولی به مرور و کسب تجربه این موسسه توانست اشکالات را برطرف کرده و به دستگاهی قابل پذیرش دست یابد

تفاوت هایی که‌این دو دسته کمپانی باهم دارا هستند می توانیم به گونه و گونه های بیشتری در بوتان و بودن کیفیت فراتر برای رادیاتورهای ایران رادیاتور اشاره کنیم .


گارانتی بعداز فروش کمپانی بوتان دوساله است و دارنده نمایندگی های بیشتری در شهر نسبت به ایران رادیاتور است .

ایران رادیاتور دارای پیشینه ای چند ساله است . قطعات هردو شرکتهای به راحتی پیدا خواهند شد لذا شما مشتری عزیز می‌توانید با فرضی سهل جهت فراهم کردن دستگاه خویش مبادرت کنید .


ممکن است بیشتر ترین تفاوت های آن داشتن اندازه گرمایشی است که برای محفظه و مصرف آب داغ تامین می‌کنند لذا برای این‌که بتوانید نسبت به نیاز خودتان یک پکیج خریداری فرمائید خوب تر است با موعظه یک متخصص انجام گردد و یا این که با تلاوت دفترچه راهنما و یا این که به اصطلاح کاتالوگ انجام بشود .


از آپشن های مهمی که هنگام گزینش می بایست بدانید متراژ خانه مقدار به کار گیری تک مبدل بودن دومبدل بودن داشتن یا این که نداشتن پیروزی الکترونیکی بها برای خرید اندازه رضایت مشتریان دیگه و دادن امتیاز مقدار داشتن تنوع نوع های کمپانی هایی که پکیج دیواری را ایجاد کردند روی هم گذاشتن داده ها کافی برای آن‌ها و پی بردن خصوصیت های دارای اهمیت برای هر کدام از جور ها دسترسی راحت برای نصب تعمیرات نمایندگی های بنا شده در تراز شهر .

 

همان طور که در ابتدا دیدید ما در سامانه سرویسچی هرآنچه که نیازاولیه خرید یک دستگاه است را برای شما شرح دادیم پس لطفا کورکورانه وبدون داده ها کافی جهت خرید دستگاه خویش مبادرت ننمایید چون مبتلا دردسرهای مالی خواهید شد .

و با این ادله که فرقی نداره هرچی بود صرفا یک پکیج باشه که آب گرم کنه خزینه خونه داغ باشه و یا این که رادیاتورها داغ باشند به نمایندگی ها برای خرید مراجعه نکنید چون پشیمان خواهید شد و سودی ندارد .

 

دو موردی که پیش از لوله کشی پکیج باید به آن توجه کرد عبارتند از:
• انتخاب جنس و طول مناسب لوله پکیج:
در انتخاب لوله مناسب توجه به ظرفیت انتقال حرارت لوله ها، قطر لوله ها، جنس لوله ها، ضخامت جداره ی لوله ها، سایز مناسب لوله ها، مقدار دمای مورد نیاز برای گرمایش ساختمان، محل نصب پکیج، متراژ محیط، قدرت پمپ پکیج، میزان و مقدار حرارت دمای آب، نوع مبدل به کار رفته در پکیج (غیر مستقیم، مستقیم) از عوامل اصلی انتخاب لوله پکیج می باشد.

• انتخاب نوع لوله کشی:
براساس مکان قرارگیری لوله ها، لوله کشی پکیج به دو نوع روکار و توکار تقسیم می شود، زیبایی و عدم نمایش لوله ها یکی از اصلی ترین مزایای لوله کشی توکار است. در لوله کشی روکار برای جلوگیری از گرمادیدگی لوله ها و ایجاد خمیدگی و شل شدگی در آنها و ایمنی و حد استاندارد بالا بهتر است از لوله های پنج لایه استفاده شود.

بهترین نوع لوله کشی پکیج کدام است؟
بهتر است برای لوله کشی پکیج از سیستم گرمایشی از کف استفاده کنید. در این نوع لوله کشی به دلیل چرخش آب و وجود پلیمر و آلومینیوم در لوله رسوب تولید نمی شود. در صورت به وجود آمدن رسوب در لوله بسیار کم و ناچیز است. در نتیجه آسیب کمتری به پکیج وارد می شود. در این نوع لوله کشی متراژ گرمایش از کف ، رفت و برگشت محاسبه می شود.

 

مدت زمان سرویس دوره ای پکیج:
مدت زمان سرویس پکیج بستگی به نوع کاربرد پکیج می باشد اما به طور معمول، سالی یکبار حتماً پکیج را سرویس نمایید.

جهت سرویس آن خود شخصاً انجام ندهید و از سرویس کار مربوطه کمک بگیرید.

قبل از تعمیر پکیج حتماً آن را ار برق جدا نمایید. گاز مربوطه را قطع و آب را نیز از محل اتصال به پکیج قطع نمایید.

پکیج ها بعلت پیچیدگی در بکارگیری آب و برق و گاز و استفاده از سنسورهای مختلف آب و دما ، حتماً توسط تعمیرکار متبحر تعمیر شود.

فیلتر سه راهی ورودی پکیج را بصورت دوره ای تمیز نمایید. ( بستگی به سختی آب منطقه شما دارد)

رسوب گیرهای ورودی را تعویض نمایید.

نشتی لوله ها را بررسی نمایید.

 و معمولاً اگر پکیج درست نصب نشود و نصاب آن تجربه و مهارت نداشته باشد، پکیج زود به زود خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا میکند.

پس جهت نصب آن از نصاب ماهر و یا نصاب خود شرکت استفاده نمایید.

 

منابع مرتبط:

لوله کشی پکیج

تعمیر پکیج


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو