« 7 کار و کار SEO برای بهینه سازی وب سایت خودایجاد تخصص ، اقتدار و اعتماد (E-A-T) »

SEO در صفحه را در نظر بگیرید ، اما همه مواردی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

SEO در صفحه را در نظر بگیرید ، اما همه مواردی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

  شنبه 18 اردیبهشت 1400 18:02, توسط نرگس   , 576 کلمات  
موضوعات: آموزش مارکتینگ و فروش

SEO در صفحه فرآیند بهینه سازی یک صفحه در سایت شما با اجزای جلو و عقب است که به شما کمک می کند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

این اجزا شامل:

محتوای صفحه با کیفیت بالا
عنوان صفحه
سرصفحه ها
توضیحات متا
متن alt متن
نشانه گذاری ساختاری
URL های صفحه
پیوند داخلی
سرعت سایت

برای این مثال ، بیایید روی عناصر کپی گرا مانند محتوای با کیفیت بالا ، عناوین صفحه ، سرصفحه ها ، توضیحات متا و متن-متن تصویر متمرکز شویم.

برای بهبود رتبه بندی SERP خود باید ایجاد کپی صفحه بهینه شده را در اولویت قرار دهید. آنچه می نویسید باید شامل کلمه کلیدی هدف شما باشد ، از لحاظ زمینه با کلمه کلیدی هدف شما مرتبط باشد و به س questionsالاتی که ممکن است کاربران شما داشته باشند پاسخ دهد. در نهایت ، هدف این است که به موتورهای جستجو نشان دهید که به س questionsالاتی که ممکن است کاربر در مورد س haveال داشته باشد پاسخ داده اید.

با این حال ، ویکتور پان ، رئیس سئو فنی در HubSpot ، می گوید همه مواردی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.

“این می تواند صفحات فرود آگهی ، صفحات تشکر ، صفحات داخلی فروش و صفحات ورود به سیستم باشد. در صورت فرصت بیشتر از زمان صرف شده ، بهینه سازی برای جستجو را در اولویت قرار دهید و بقیه را روی مشعل قرار دهید. یک بار مشعل پشتی را حل کنید شما می توانید فرایندی را برای کاهش زمان مورد نیاز برای بهینه سازی ایجاد کنید. “

انواع مختلف کلمات کلیدی با حجم کم و زیاد را هدف قرار دهید.

با استفاده از یک استراتژی جستجوی ارگانیک ، هدف قرار دادن کلمات کلیدی که سفر کل خریدار را شامل می شود ، از جمله انواع کلمات کلیدی با حجم بالا و کم ، مهم است.

Braden Becker ، استراتژیست ارشد SEO در HubSpot ، می گوید: “کلمات کلیدی گسترده و با علاقه اولیه تمایل به حجم بیشتری دارند ، در حالی که کلمات کلیدی با علاقه بعدی و یا حتی آماده خرید ، به دلیل خاص بودن مخاطب ، حجم کمتری دارند. بنابراین ، اگر احتمال تبدیل کلمات کلیدی به ترافیک به مشتری یا مشتری بیشتر باشد ، نباید از هدف قرار دادن آن کم کنید. “

در HubSpot ، تیم SEO تحقیقات کلیدی درباره کلمات کلیدی چهار ویژگی وبلاگ در سایت ما (بازاریابی ، فروش ، خدمات و وب سایت) انجام می دهد. آنها ابتدا به دنبال حجم جستجو می گردند ، بعضی از آنها به بیش از 120،000+ و برخی دیگر به میزان 50 جستجو در ماه است.

به گفته فراست ، خلاقیت داشتن با کلمات کلیدی با حجم بالا که هدف قرار داده اید مهم است.

به عنوان مثال ، هنگامی که وی سردبیر وبلاگ فروش HubSpot بود ، محتوایی را اختصاص داد که ممکن است از مباحث معمول ما دور باشد اما از حجم قابل توجهی جستجو برخوردار است. با این حال ، همه پست ها به سوالات مخاطبان ما پاسخ می دادند ، مطابق با ارزش های ما بودند ، و به خوبی تحقیق و جامع بودند.

بعد از دوره های طولانی رشد ، هرس را در نظر بگیرید.

هرس مطالب شما فرآیند کاهش تعداد صفحات ایندکس شده با حذف محتوای قدیمی و بی کیفیت است که به سایت شما ارزشی ندارد.

بکر می گوید ، “هرس” محتوا را پس از دوره های طولانی رشد در نظر بگیرید. هرچه وب سایت ها رشد کرده و مقیاس بندی می شوند ، متوجه می شوید که برخی از محتواها مطابق انتظار عمل نمی کنند. سرعت و عملکرد. سایت خود را برای صفحاتی که میزان خاصی از بازدید ، پیوندها یا پیوندها را کنترل نمی کنند ، بررسی کنید و آنها را لغو انتشار کنید. “

کلیدواژه ها: سئو


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو