« SEO در صفحه را در نظر بگیرید ، اما همه مواردی که منتشر می کنید نباید جستجوگر باشند.9 عامل برتر رتبه بندی Google »

ایجاد تخصص ، اقتدار و اعتماد (E-A-T)

ایجاد تخصص ، اقتدار و اعتماد (E-A-T)

  شنبه 11 اردیبهشت 1400 19:36, توسط نرگس   , 937 کلمات  
موضوعات: articles, آموزش مارکتینگ و فروش

اعتماد برند بر تبدیل ، وفاداری مشتری ، سئو و موارد دیگر تأثیر می گذارد. به همین دلیل ایجاد اعتماد با به نمایش گذاشتن تخصص طبیعی برند خود در کل استراتژی محتوای خود بسیار مهم است.

به عنوان مثال ، اگر شرکت شما لوازم عکاسی می فروشد ، باید بیشتر از مبحث بینایی سنجی به موضوعات مرتبط با عکاسی پایبند باشید.

از منظر جستجو ، موارد بیشتری وجود دارد.

 

احتمالاً شما مفهوم تخصص ، اقتدار و اعتماد (E-A-T) را شنیده اید که مجموعه ای از اصول اساسی برای جستجوی Google است. E-A-T یک سیگنال رتبه بندی مستقیم نیست. با این حال ، بسیاری از عوامل رتبه بندی در الگوریتم Google به منظور اندازه گیری آن به نوعی است. بنابراین ، ارتقا تخصص ، اقتدار و اعتماد شما می تواند به طور غیرمستقیم به نفع یک برنامه SEO سازمانی باشد. مثلا:

افراد بیشتر به محتوای مورد اعتماد خود پیوند می دهند. (گوگل اظهار داشت كه در واقع پیوندها اصلی ترین روش سنجش اعتماد هستند.)
نویسندگان خبره موضوعات را به طور کامل تری پوشش می دهند ، بدین معنی که احتمالاً بیشتر به عنوان های مرتبط و عبارات کلمات کلیدی مشترک اشاره می کنند.
Google همچنان درک خود را از موجودیت ها بهبود می بخشد که به آنها کمک می کند نویسندگان مشهور را بشناسند.

این مهم به ویژه هنگامی ایجاد می شود که شما برای افرادی که ممکن است هنوز از برند یا محصول شما اطلاعاتی نداشته باشند ، محتوا ایجاد می کنید.

بعضی اوقات ، وقتی حجم جستجو را در پشت یک پرسش از بالای قیف مشاهده می کنید ، می تواند بزرگ شود. یک بررسی روده ای ساده اما موثر: آیا واقعاً منطقی است که برند من در این مورد صحبت کند؟ اگر اینگونه نباشد ، باید زاویه ای را به هم متصل کنید یا به دنبال فرصتی دیگر باشید.

پاسخ احساسی برانگیخته کنید
یک استراتژیست محتوای هوشمند می فهمد که تأثیرگذارترین محتوا در سطح ناخودآگاه کار می کند.

به همین دلیل است:

مغز انسان به طور ناخودآگاه در هر ثانیه 11 میلیون بیت اطلاعات حسی را پردازش می کند. این را فقط با 40 بیت در ثانیه در سطح آگاهانه مقایسه کنید. در واقع ، پروفسور هاروارد جرالد زالتمن تخمین می زند که 95٪ تصمیمات ما ناخودآگاه گرفته می شود.

بنابراین چگونه می توانید ضمیر ناخودآگاه مشتریان خود را کنترل کنید؟

احساسات.

آنتونیو داماسیو ، متخصص مغز و اعصاب افرادی را که به دلیل آسیب مغزی قادر به احساسات نبودند ، مورد مطالعه قرار داد. این افراد برای تصمیم گیری تلاش می کردند زیرا بین گزینه ها بی وقفه تردید می کردند. به عبارت دیگر ، انسان ها برای اقدام به احساسات نیاز دارند زیرا تصمیمات خود را بر اساس احساسات بنا می کنیم.

احساسات همچنین تعامل بالاتر را به همراه دارد. جونا برگر ، استاد بازاریابی در دانشکده وارتون ، توضیح داد که افراد به احتمال زیاد مطالبی را به اشتراک می گذارند که باعث واکنش احساسی می شود.

بنابراین محتوای احساسی باعث جلب توجه کاربران می شود ، اقداماتی را به دنبال دارد و به اشتراک گذاری را ترغیب می کند. علاوه بر این ، همه این موارد یک دستورالعمل برای بدست آوردن بک لینک طبیعی است که دید آلی را بهبود می بخشد.
تقویم مطالب

تقویم محتوایی بسیار بیشتر از یک برنامه ساده است. این همچنین یک ساختار سازمانی است که تیم محتوای شما را با تاکتیک ها و اهداف گسترده بازاریابی شما هماهنگ می کند.

یک تقویم محتوای موثر باید هر رسانه را به S.M.A.R.T شما متصل کند. اهداف ، بنابراین می توانید عملکرد را ردیابی کنید. همچنین به شما کمک می کند مواردی که احتمالاً بیشترین تأثیر را دارند را در اولویت قرار دهید.

در حالت ایده آل ، تیم داخلی شما به راحتی از طریق تقویم تحریریه در دسترس خواهد بود ، اما اطمینان حاصل کنید که از رمز عبور محافظت شده باشد. آن را تمیز و قابل تمیز نگه دارید تا ببینید چه چیزی منتشر کرده اید ، چه چیزی هنوز در مرحله کار است و چه چیزی در مشعل پشتی وجود دارد.

برای محتوای متمرکز بر کلمات کلیدی ، بهتر است به هر نمره بهینه سازی موتور جستجو از ابزارهای جستجوگرها مانند Clearscope ، Yoast یا سایر موارد نیز توجه داشته باشید.

تقویم محتوایی شما را مرتب و منظم نگه می دارد تا به اهداف خود برسید ، بنابراین بدون نیاز به زیاده روی ، به اندازه لازم اطلاعات وارد کنید.

تقویت محتوا
استراتژی محتوای ما با زدن “انتشار” پایان نمی یابد. به این فکر کنید: شما برای تولید محتوای جذاب که انتظار دارید نتیجه خوبی کسب کنید ، هزاران وقت و پول صرف کرده اید. بنابراین یک بار آن را به اشتراک نگذارید و به سراغ پروژه بعدی بروید.

درعوض ، تقویت را در طرح محتوای خود قرار دهید. به اشتراک گذاری چندین بار پست در چندین سیستم عامل اجتماعی. ارتباطات وبلاگ نویسان را با ناشران آنلاین و حتی مشاغل دیگر برای تبلیغ پست ها ، گرافیک ها یا فیلم های وبلاگ خود اجرا کنید. از اجرای تبلیغات پولی نیز نترسید. فقط مطمئن شوید که ROI را قبل از غواصی درک می کنید.

تقویت کلید اصلی ایجاد ترافیک بیشتر در وب سایت است. اگر در زمینه ارتقا content و توزیع محتوا هوشمند باشید ، تأثیرات متفاوتی از تلاش های بازاریابی خواهید دید. یک نشریه ممکن است آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد ، که به نوبه خود سپس آن را با شبکه های شخصی خود و غیره به اشتراک می گذارند.

موفقیت محتوا را بسنجید

بنابراین شما استراتژی سطح بالای محتوای خود را ترسیم کرده اید ، اهداف مشخصی را تعیین کرده اید ، مخاطبان خود را شناسایی کرده اید ، یک خط لوله برنامه ریزی کرده اید ، قطعات جداگانه را اجرا کرده و آنها را به مخاطبان مناسب ارتقا داده اید.

اکنون وقت اندازه گیری موفقیت است تا بتوانید تکرار و پیشرفت کنید. KPI شما باید موفقیت را از نظر هدف بازاریابی تعریف کند. بنابراین ، اگر به نرخ تبدیل اهمیت می دهید ، آن را وارد کنید.

کلیدواژه ها: سئو


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو