« انواع سیستم ذخیره سازی دوربین مدار بستهگونه های دستگاه تصفیه هوا »

تروتمیز كردن كمد لباس و دل کندن از لباس‌های بیش تر

تروتمیز كردن كمد لباس و دل کندن از لباس‌های بیش تر

  شنبه 27 مهر 1398 17:44, توسط نرگس   , 754 کلمات  
موضوعات: articles

در حالتی که می توانید , از دوستی یاری بگیرید که در رابطه ظاهرتان صادقانه نظر میدهد و لاف و خجالت در کارش نمی‌باشد .

حقیقت این است که فضای بوفه لباس‌هایتان غالبا آن‌قدر وسیع نمی‌باشد که آن را با شی ءها و وسایلی لبریز فرمایید که دوست ندارید یا این که به دردتان نمیخورد .

 

خلاص شدن از بی‌نظمی و همهمه کمد با بخشش وسایل

در صورتی‌که بدانید که قرار است جزء لباس‌ها و وسایل غیرضروری و غیردلخواه‌تان را برای بخشش کنار بگذارید , کار تمیز کاری و نظم دادن به کمد دیواری زیاد ساده‌تر می شود .

پس هنگامی که سرگرم تروتمیز کردن کمددیواری میباشید , وسایل بی‌استفاده و مطلوب برای بخشیدن به بقیه افراد را کنار بگذارید . یکی‌دیگر از گزینه‌هایی که برای نظم بخشیدن به کمدتان در دست دارید , سپردن لباس‌ها و وسایل نوی لاکچری و قابل‌استفاده به فروشگاه‌ها برای فروش است .

برای مثال در صورتی کفشی دارید که یک توشه نیز آن را به پا نکرده‌اید , البته طرح و جور آن را دوست ندارید یا این که پالتویی دارید که یک توشه پوشیده‌اید و به‌علت بالارفتن وزن‌تان دیگر قابلیت و امکان پوشیدن آن را ندارید بایستی با سپردن وسایل به یک مغازه از آنان بخواهید که کالا را از جانب شما به خریداران بفروشند . وب‌سایت‌هایی نیز برای فروش اجناس این‌چنینی وجود دارا هستند .

 

قرار دادن سطل یا این که باکس لباس‌ها و وسایل بخشیدنی در کمد دیواری

خوبتر است , یکی باکس یا این که سطل را در درون کمد دیواری یا این که کناره اتاق بگذارید و لباس‌هایی را که دیگر به آن ها نیازی ندارید در آن قرار بدهید .

با وجود چنین چیزی در کمد دیواری یا این که اتاق , اگرچه وقت یک‌بار وسایل غیرضروری را از گنجه به آن منتقل خواهید کرد و در فرصتی مطلوب , آن‌ها را به افراد مستلزم یا این که دیگرافراد نثار خواهید کرد . 


گزینش برنامه هفتگی برای تر و تمیز کردن وسایل بوفه لباس‌ها

تر و تمیز کردن منظم کمددیواری لباس‌ها بازدارنده از آن میشود که پس از یکسری وقت با کمدی مشابه به جنگل‌های آمازون روبه‌رو گردید . کافی است به‌طور هفتگی برای نظم بخشیدن به کمدتان وقت بگذارید .

به عنوان مثال هفته‌ای ۱۰ یا این که ۱۵ دقیقه وقت بگذارید و به تروتمیز کردن و تمیز کاری گنجه رسیدگی نمایید. لباس‌های مازاد را به سبد یا این که سطل بخشیدنی‌ها منتقل فرمائید , لباس‌های پخش شده در کف اتاق و کمد دیواری را تا نمائید و در جای خویش بگذارید و… . در شرایطی که این امور را به‌طور منظم انجام دهید , آراسته کردن و تمیز کاری , مجال متعددی از شما نخواهد گرفت .


تمیزکاری و تروتمیز کردن فصلی کمددیواری لباس‌ها

تمام وسایل موجود در کمددیواری را بیرون نمایید . آن‌گاه قفسه‌ها یا این که به‌طور کلی , فضای داخلی کمددیواری را جاروبرقی بکشید و گردگیری فرمایید 


لباس‌ها و وسایل بخشیدنی را مستقل نمائید و مواقعی را که بایستی به آنان رسیدگی شود کنار بگذارید 


لباس‌ها و وسایل را براساس رنگ بچینید و تروتمیز فرمایید و مواقعی را که به کارگیری بیشتری دارا‌هستند در دستر‌س‌ترین نصیب کمددیواری قرار بدهید


بخشیدنی‌ها را ببخشید و لباس‌های آلوده یا این که حاد را به خشک‌شویی یا این که خیاط تحویل بدهید .


در شرایطی‌که در سوئیت زندگی می کنید , به شما سفارش می شود که‌این سطح از تمیزکاری و تر و تمیز کردن بوفه لباس‌ها را به‌طور ماهیانه یا این که دستکم برای هر فصل انجام بدهید .


به کارگیری باصرفه از فضای کمددیواری لباس‌ها

برای این که از فضای کمدتان غایت به کار گیری را ببرید , می بایست از وسایل مطلوب یعنی قلاب‌ها و گیره‌های لباسی به کارگیری فرمایید که فضای کمد دیواری را تر و تمیز و بهینه‌سازی می نمایند .

برای این کار , حتمی است تا گیره , قلاب‌ یا این که جعبه‌های نظم‌دهنده قابل قبولی برای درون کمد دیواری بخرید و از دور و اطراف به شایسته ترین و مفیدترین شکلِ ممکن سود ببرید .

برای مثال از در کمدتان برای نصب و آویران کردن روسری‌ها , شال‌ها و اکسسوری‌هایی استعمال نمائید که بیشتر میپوشید .


نگه‌ داشتن گزینه‌های کاربردی و دلخواه در کمددیواری و ترک باقی موردها

از برخی وسایل و لباس‌ها به کار گیری نمی کنید ولی از نگاه رمانتیک به آن ها وابستگی خاطر دارید


هزینه متعددی بابت خرید بعضا از آن‌ها کرده‌اید و هم اکنون با وجود این که برای‌تان به کارگیری ندارند , دل‌تان نمی‌آید که آن‌ها را کنار بگذارید ;


برخی از وسایل و لباس‌ها را استعمال نمیکنید , البته همیشه به خودتان میگویید که ممکن است روزی به دردتان بخورند و به همین خاطر آن ها را در کمدتان تلنبار میکنید .


این احساسات و اذهان مدام در ذهن صورت می گیرند و شما‌را شدیدا برای خلاص نشدن از شر وسایل و لباس‌هایی که نمی‌پوشید وسوسه میکنند .


فرم در حال بارگذاری ...

فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

جستجو