« تروتمیز كردن كمد لباس و دل کندن از لباس‌های بیش ترتفاوت پکیج بوتان با ایران رادیاتور »

گونه های دستگاه تصفیه هوا

گونه های دستگاه تصفیه هوا

  شنبه 20 مهر 1398 13:30, توسط نرگس   , 538 کلمات  
موضوعات: articles

دستگاه تصفیه هوا برای ارتقا کیفیت هوای محفظه به کار می‌رود و قادر است ذرات جان دار در هوا را تا حد متعددی حذف نماید . حذف ذرات با مقدار مختلف در یک‌سری سطح و بوسیله یک سری گونه غربال انجام می شود .

شاخص کیفیت هوای ساختمان
شاخص کیفیت هوای باطن ساختمان نشان گر اندازه اثرگذاری هوای دفتر کار یا این که معاش اشخاص بر سالم , وقار و بازدهی اشخاص است . فرق ندارد که‌این شاخص مقدار رطوبت هوا , یا این که دمای آن یا این که اندازه تهویه هوا باشد

 

رسوب دهنده های الکترواستاتیک

با یاری یک عرصه الکتریکی ذرات را به دام می اندازند . طریق کارشان به این شکل است که ابری از الکترون های آزاد را تولید می نمایند , با عبور هوا ازین ابر الکترواستاتیکی , ذرات غبار حامله میشوند و به سادگی گردآوری میگردند . این گونه از فیلترها می‌توانند ذراتی به قطر ۰٫۰۱ میکرون را نیز به دام بیاندازند .

 

طرز گزینش دستگاه تصفیه مطلوب
در سالهای اخیر دستگاه های تصفیه هوا , محبوبیت متعددی کسب کرده اند و با بیش تر شدن تجهیزات و امکان های دوچندان به‌این دستگاه ها , خریدار را در گیر سردرگمی کرده و تعیین برایش مشقت بار شده‌است .

با آشنایی خوبتر امکان ها و تکنولوژی های مستعمل درین دستگاه ها می‌توانید دستگاه مطلوب خانه یا این که محل کارتان را گزینش نمایید .

 

دستگاه تصفیه ماورای بنفش

روشی است که هوا را یکسری تراز تصفیه می نماید . در طی این فرایند آلاینده ها جذب شده , باکتری ها به وسیله اشعه UV مقتول , عطر های نامطبوع غربال شده و هوای تصفیه شده بیرون می شود . مزیت این جور دستگاه , مصرف کمتر برق برای مصارف خانگی است .

دستگاه تصفیه یونی

با تغییر و تحول توشه الکتریکی ذرات آویزان هوا را تصفیه می نمایند . ذرات آبستن موقعیت ناپایداری دارا‌هستند و برای استوار شدن بایستی بارشان خنثی شود . این به‌این معنا است که آلاینده ها در راستای دیوارها , کف , سطح های میزها , پرده ها و یا این که چه بسا اشخاص بومی در خانه کشیده می گردند


مقایسه فیلتر دستگاه تصفیه هوا و تهویه مطبوع
تنها دقت شود که وجود غربال در هر دستگاه مبتنی بر امکان آن دستگاه برای تصفیه هوا نمی باشد به این دلیل که احتمالا برای نگهداری از اجزای دستگاه از غربال استعمال شود که به تصفیه هوا ارتباطی ندارد .

نگرانی روزافزون مردمان نسبت به کیفیت هوای منزلشان سبب ساز شده عرضه و تقاضای تولیدات منزه کننده و تصفیه کننده هوا بطرز شگفت آوری ارتقاء یابد و بازار این تولید ها رویش متعددی داشته باشد .

فیلتری که در دستگاه های گرمایش منازل مصرف شده صرفا میتواند ۱۵ درصد آلاینده ها را جذب نماید و ۸۵ درصد آنها وارد هوای محفظه محیط میشوند .

نکته حیاتی این است که‌این فیلترها برای بهبود کیفیت هوای منازل پباده سازی نشده اند ; بلکه برای دوری از جراحت به اجزای داخلی دستگاه درست شده گردیده اند . البته فیلترهای دستگاه های تصفیه هوا فقط برای بهبود کیفیت هوای حریم شما پباده سازی میگردند .


فیلتر کربنی

هیچ کدام از دو گونه غربال هپا و الکترواستاتیک , قابلیت و امکان جذب ترکیبات آلی گریز را ندارند , بدین ترتیب در زمینه‌ی عطر های نامطبوع کاری ازشان ساخته نمی‌باشد .

به همین بهانه اکثر وقت ها دستگاه های تصفیه هوا , به یک یا این که تعدادی غربال مازاد هم مجهز می‌شوند . این جور فیلترها از کربن فعال تشکیل‌شده گردیده اند .


فرم در حال بارگذاری ...

فروردین 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

جستجو