« باز‌بینی گونه های سپتیک تانک برای فاضلابایمنی و بهداشت مصالح و فرآورده‌های ساختمانی »

تعمیر تلویزیون

تعمیر تلویزیون

  شنبه 19 مرداد 1398 13:17, توسط نرگس   , 655 کلمات  
موضوعات: articles


تعمیر تلویزیون یکی‌از نیازها و گرفتاری های عمده اشخاص است , در هر شهر و روستایی که گام بگذارید میبینید که فراگیر ترین رسانه تلویزیون است .

شما اعضای یک خانواده را پیدا نمی‌کنید که طی روز دستکم یکی دو ساعت از تایم ها فراغت خویش را به دیدن برنامه های متفاوت علمی و خبری و ورزشی و اقتصادی و سرگرمی و … آن اختصاص ندهد .

با دقت به اهمیت این مورد احتمال دارد برای شما نیز این وقوع افتاد است که در اکنون تماشای برنامه مورد‌علاقه تان بودید که یک دفعه تلویزیون خویش به خویش خاموش شده و یا این که تلویزیون هنگام کار کردن هنگ می نماید و خاموش و روشن می شودو…در این مورد ها شما نمی دانید گونه های از کجاست و درپی سرویسکار سیار تلویزیون می‌گردید , ولی بد نمی‌باشد بدانید اکثری از اشتباهات را با فهمیدن نکاتی می‌توانید خودتان حل نمایید

 

https://www.emyspot.com/


علت سیاه شدن تصویر تلویزیون


یک کدام از مهم ترین عوارض سیاه شدن صفحه تلویزیون فساد بک لایت تلویزیون هست و این خرابی عمده در تلویزیون های ال ای دی رخداد می افتد و این خرابی بیشتر به جهت هماهنگ نبودن ولت پاور با ال ای دی های تلویزیون است و بایستی بعداز تعمیر تلویزیون این خلل برطرف شود که فساد تلویزیون مجدد تکرار نشود .

 


نوسان برق

این نقص‌ هیچ محدودیتی در برابر جور ها و تکنیک ها ندارد و دامن گیر تمام ادوات صوتی و چهره ای است . در شکل پیدایش نوسان برق احتمال دارد جزو بردها و یا این که چه بسا تمام آن ها از کار افتاده و معیوب شوند . پس در هنگام مراجعه به تعمیرگاه توقع هر جور هزینه ایی را داشته باشید . فقط چاره برای دوری از این اختلال هم به کار گیری از نگهدارنده برق های دارای اعتبار است .


تلویزیون خود به خود خاموش شد


این عیب عمده به جهت نوسان برق میباشد و در بیشتر موردها موفقیت پاور وخیم می شود . تلویزیون های نو به جهت این‌که با ولتاژ فراوان زیر کار می نمایند احتمال فساد در پیروزی مین هم میباشد که بایستی گزینه بازبینی قرار بگیرد . تعمیر تلویزیون در خانه انجام می شود .

تلویزیون های ال ای دی ال جی هم بجهت فساد دستگاه های محل ورود که به آن‌ها پیوند می خورد سبب ساز از کار افتادن مین موفقیت تلویزیون می شود که در اکثر موردها سبب سوختگی cpu تلویزیون می شود و در‌این مورد ها بایستی برای تعمیر تلویزیون برد مین تعویض شود.

 


تلویزیون تصویر دارااست اما صدا ندارد

کمبود صدا مرتبط با برد مین میباشد که در گونه های تلویزیون ها طریق تعمیرات گوناگون است . خرابی صدا از بخش های متعدد برد قادر است باشد که می بایست دقیق آیتم باز‌نگری قرار بگیرد .

 


تلویزیون دیر روشن می شود

اختلال دیر روشن شدن در بخش اعظم مورد ها از فساد پیروزی پاور هست که در اکثر موردها پیروزی پاور قابل تعمیر میباشد و نیازی به تعویض برد نیست . در موردها کم این عیب از برد مین هم میتواند باشد.

 

گرد و غبار

گردو غبار یکی مشکلات تلویزیون های مدرن است . نشست گردوغبار بر روی قطعات الکترونیکی سبب تولید حرارت و حتی‌در مواقعی اتصال کوتاه می شود . بعضا از نوع های جان دار در بازار از یک حرفه کوچک برای خنک سازی منفعت می‌برند که با اعتنا به کارکرد حرفه , بیش تر مستعد این نقص‌ می‌باشند . برای دوری از این نقص‌ میتوان فارغ از گشودن درب , درون آن را بوسیله پمپ های باد پاک کرده و یا این که مراقب نشست گردو خاک بر روی تلویزیون ها باشید .

 


تلویزیون جدا و وصل می شود

این عیب در تلویزیون های ال سی دی سامسونگ مضاعف پیش میاید که بعداز کار کردن و گرم شدن تلویزیون برای یک لحضه تصویر جدا و مجدد وصل می شود . در بیشتر مواقع این نقص‌ به جهت ضعف پنل میباشد که در خانه مشتری تعمیرات انجام می شود . در بعضا از مورد ها هم از بردهای پاور و مین هم قادر است باشد که‌این موردها هم در خانه تعمیر می شود و دربرگیرنده سه ماه ضمانت هست.

 

کلیدواژه ها: تعمیر تلویزیون


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

جستجو